Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Dam jeg har mange plukveer her til aften ... tror de 1½ time som fodbolds "mor" med kærestens datter har været hårdt for kroppen :P

Tror jeg skal tidligt op og se tv i soveværelset og slappe helt af i mavsen :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

30 dage tilbage her.. og et rend på fødegangen... Puuuhhh

OG en eks mand der er rejst udenlands... :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første fødselsforberedelse overstået. Hyggeligt at snakke med de andre i samme situation, og fint at få præciseret hvornår det er man skal kontakte fødegangen. Nu begynder det at komme tæt på det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 dage til termin - WOW!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vækstskanning i morgen! Glæder mig meget til at få at vide hvor stor Storm er nu.. Jeg er glad bare han er 2 kg. eller derover. :) Jeg ved ikke om det er sidste skanning de vil lave, så det er muligvis sidste gang jeg ser ham inden fødslen. Dét er en spøjs tanke - på den gode måde! :biglove Må huske at nyde den meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der oplever at det nogen gange stikker og jager i inderlårende? Jeg oplever det nogle gange, mest når betteskid rigtig måsler rundt derinde.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der oplever at det nogen gange stikker og jager i inderlårende? Jeg oplever det nogle gange, mest når betteskid rigtig måsler rundt derinde.. :)

Både ja og nej. Da jeg var omkring halvvejs, fik jeg den glimrende ide, at jeg skulle flytte en masse møbler. Nøj, hvor fik jeg ondt!! Troede faktisk jeg havde fået bækkenløsning (men det havde jeg nu ikke). Men jeg kan bare huske, at jeg læste, at man kan få ondt ned i inderlårene - og det havde jeg. Så jeg tænker, at hvis baby ligger og presser på den rigtige måde, så kan det vel trykke på nogle nerver, på samme måde som ved bækkenløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 dage tilbage her.. og et rend på fødegangen... Puuuhhh

OG en eks mand der er rejst udenlands... :S

Det er bare så langt ude altså! Fjols!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu indlagt til observation

Håber at alt er Ok :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så, for dælen da! I dag hedder den 37+0! :loveshower

Nu er lillesøster helt færdigbagt og må gerne finde exit :biglove

Skal til Jordemoder i dag, og er spændt på om hun mærker indvendigt, og om der mon er sket lidt med alle de trælse plukveer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så, for dælen da! I dag hedder den 37+0! :loveshower

Nu er lillesøster helt færdigbagt og må gerne finde exit :biglove

Skal til Jordemoder i dag, og er spændt på om hun mærker indvendigt, og om der mon er sket lidt med alle de trælse plukveer..

Tillykke! Det er jo en KÆMPE milepæl!! :yay

Skal man egentlig forvente indvendige undersøgelser hos jordemoderen fra nu af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Det er jo en KÆMPE milepæl!! :yay

Skal man egentlig forvente indvendige undersøgelser hos jordemoderen fra nu af?

Tak! Ja, det ér bare THE milepæl :loveshower

Aner faktisk ikke om det er fra nu af. Mon ikk' det er lidt op til én selv? Jeg har hvertfald tænk mig at spørge om hun vil mærke. Bare for at finde ud af, om der er ved at være modent eller om jeg er helt lukket og ikke skal regne med noget foreløbigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok det er ved at være hårdt at arbejde stadigvæk! Vil så gerne på barsel nu. Men i dag er det torsdag, det betyder fredag og weekend i morgen, så kan jeg da slappe lidt af der! Og så er der kun tre uger tilbage. Ville bare ønske der ikke lige var så travlt, så jeg bedre kunne tage hjemmearbejdsdage og sådan noget.

I går fik jeg første megahormonella udbrud, og tudede i flere timer :( Var bare så udkørt og kunne ingenting magte. Syntes jeg er uduelig både som kone, mor og medarbejder. Men det er det første hormonella udbrud jeg har haft i hele graviditeten, så det er vel ikke så slemt, er det vel?

Men lillemanden virker til at trives i maven, mosler rundt og fylder godt derinde. Både i går aftes og i morges havde han en voldsom hikke, syntes næsten det var lidt synd, og meget surrealistisk at min mave havde hikke, men ikke mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Det er jo en KÆMPE milepæl!! :yay

Skal man egentlig forvente indvendige undersøgelser hos jordemoderen fra nu af?

Sidst gjorde min JM det ikke. Tror først de begynder at undersøge en, når man kommer tættere på terminsdagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så, for dælen da! I dag hedder den 37+0! :loveshower

Nu er lillesøster helt færdigbagt og må gerne finde exit :biglove

Skal til Jordemoder i dag, og er spændt på om hun mærker indvendigt, og om der mon er sket lidt med alle de trælse plukveer..

Ih! Tillykke!! :biglove Og snyyyyyd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst gjorde min JM det ikke. Tror først de begynder at undersøge en, når man kommer tættere på terminsdagen.

Ok, tak. Det er ikke fordi, jeg ikke kan overleve en undersøgelse - jeg vil bare helst vide det på forhånd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra JM :)

Hun mærkede ikke indvendigt. Luna er skønnet til 3200-3300gram - en STOR pige :biglove

Nå ja.. Og så ringede JM til sin chef og jeg bliver taget op på konference i eftermiddag mhp snarlig igangsættelse :blink

Så de ringer til mig i eftermiddag med svar på om jeg bliver sat igang og evt. hvornår. Det er på grund af leddegigt, diskusprolaps, svær bøkkenløsning og en hulens masse væske i hænder og fødder. De frygter at jeg får mén efterfølgende, hvis min krop ikke snart får ro..

Måske jeg bliver sat igang i morgen? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra JM :)

Hun mærkede ikke indvendigt. Luna er skønnet til 3200-3300gram - en STOR pige :biglove

Nå ja.. Og så ringede JM til sin chef og jeg bliver taget op på konference i eftermiddag mhp snarlig igangsættelse :blink

Så de ringer til mig i eftermiddag med svar på om jeg bliver sat igang og evt. hvornår. Det er på grund af leddegigt, diskusprolaps, svær bøkkenløsning og en hulens masse væske i hænder og fødder. De frygter at jeg får mén efterfølgende, hvis min krop ikke snart får ro..

Måske jeg bliver sat igang i morgen? :blink

Wooow - hvor må det være vildt at tænke på! Er i klar? Så er chancen da stor for at du bliver den første fra oktober gruppen.

Dejligt Luna er stor og fin, så er hun jo nok klar til at komme ud også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra JM :)

Hun mærkede ikke indvendigt. Luna er skønnet til 3200-3300gram - en STOR pige :biglove

Nå ja.. Og så ringede JM til sin chef og jeg bliver taget op på konference i eftermiddag mhp snarlig igangsættelse :blink

Så de ringer til mig i eftermiddag med svar på om jeg bliver sat igang og evt. hvornår. Det er på grund af leddegigt, diskusprolaps, svær bøkkenløsning og en hulens masse væske i hænder og fødder. De frygter at jeg får mén efterfølgende, hvis min krop ikke snart får ro..

Måske jeg bliver sat igang i morgen? :blink

Hold da op! Det er sgu vildt! Det er synd for dig, at det skal være så hårdt fysisk, men tænk at du måske har dit barn i armene om få dage. Lige den del er jeg lidt misundelig på ;) Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra JM :)

Hun mærkede ikke indvendigt. Luna er skønnet til 3200-3300gram - en STOR pige :biglove

Nå ja.. Og så ringede JM til sin chef og jeg bliver taget op på konference i eftermiddag mhp snarlig igangsættelse :blink

Så de ringer til mig i eftermiddag med svar på om jeg bliver sat igang og evt. hvornår. Det er på grund af leddegigt, diskusprolaps, svær bøkkenløsning og en hulens masse væske i hænder og fødder. De frygter at jeg får mén efterfølgende, hvis min krop ikke snart får ro..

Måske jeg bliver sat igang i morgen? :blink

Det er godt nok vildt alligevel! :blink Hvad siger du selv til det?? Tror jeg ville panikke totalt, men jeg er også en af rosinerne i pølseenden her i gruppen, så mentalt er jeg slet slet ikke klar til at møde min lillefis.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå stadig indlagt.

Må måske komme hjem i morgen. Nu vil de først styre mit blodtryk med piller.

Har pr. definition svangerskabsforgiftning - så vil blive sat igang senest 38+0

Syntes det hele er lidt surrealistisk. Men vi er i de bedste hænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå stadig indlagt.

Må måske komme hjem i morgen. Nu vil de først styre mit blodtryk med piller.

Har pr. definition svangerskabsforgiftning - så vil blive sat igang senest 38+0

Syntes det hele er lidt surrealistisk. Men vi er i de bedste hænder.

Sikke noget da! :kram

Men godt, at der bliver passet på jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wooow - hvor må det være vildt at tænke på! Er i klar? Så er chancen da stor for at du bliver den første fra oktober gruppen.

Dejligt Luna er stor og fin, så er hun jo nok klar til at komme ud også :)

Hold da op! Det er sgu vildt! Det er synd for dig, at det skal være så hårdt fysisk, men tænk at du måske har dit barn i armene om få dage. Lige den del er jeg lidt misundelig på ;) Held og lykke!

Det er godt nok vildt alligevel! :blink Hvad siger du selv til det?? Tror jeg ville panikke totalt, men jeg er også en af rosinerne i pølseenden her i gruppen, så mentalt er jeg slet slet ikke klar til at møde min lillefis.. :blush

Det er totalt vildt! Jeg blev sådan lidt paf, da hun sagde at igangsættelse nok ville være det bedste.

Men jeg kan godt mærke på min krop, at det virkelig går den gale vej, og at den desperat trænger til ro.

Om vi er klar? Altså sådan rent materielt, så er alt på plads. Men mentalt? :blink - Bliver man nogensinde RIGTIG klar? Jeg skulle liiige sluge kamelen - Det er jo vitterligt lige om lidt! Men æijh, jeg glæder mig altså til at holde hende i mine arme! :loveshower

Jeg skal nok lige opdatere herinde, når de har ringet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har de ringet.

De vil sætte fødslen igang d. 19/9. Altså om en uge :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER