Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

:ditto Bare jeg har tørret borde af eller hængt vasketøj op, så må jeg ned og sidde en 10 minutters tid.. Nu skal jeg bage pølsehorn, er spændt på om jeg kan holde til æltningen... :P Mangler SÅ meget en røremaskine!!! :prik

:D Dagens motion.... æltning af dej...

Jeg kan heller ikke særligt meget ad gangen, så bliver maven irriteret, luften mangler eller jeg får ondt i bækken osv... Men så må vi jo tage arbejdet i små etapper, ligesom maden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:D Dagens motion.... æltning af dej...

Jeg kan heller ikke særligt meget ad gangen, så bliver maven irriteret, luften mangler eller jeg får ondt i bækken osv... Men så må vi jo tage arbejdet i små etapper, ligesom maden ;)

Hehe, ja det er den vildeste workout! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja det er den vildeste workout! :lolhit

Den smule vi kan klare efterhånden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste hvor det begynder at knibe lidt med vejrtrækningen??

Nope, den udfordring har jeg også :P Har hørt det bliver bedre når maven falder lidt ned :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pruster og stønner som en strandet hval bare jeg skal tage sko på :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der også lidt plads til vejret. Hold op man kan hive efter vejret pludseligt.

Var til 3D/4D scanning i dag. Smukke smukke Clara. 2199g. Men ret putte syg.

Og så ødelagde eksen lige mit gode humør. For fem min efter vi havde sagt farvel. Fandt jeg min mor (der havde kørt mig). Og pludselig siger hun: Åhhh nej.

Men jo - ude foran bistroen hvor jeg fandt min mor - stod eksen... MED min Eks veninde.

Akut kvalmende svimmelhed.. Rejste mig og med blikket i gulvet og væk - forlod jeg hurtigt stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der også lidt plads til vejret. Hold op man kan hive efter vejret pludseligt.

Var til 3D/4D scanning i dag. Smukke smukke Clara. 2199g. Men ret putte syg.

Og så ødelagde eksen lige mit gode humør. For fem min efter vi havde sagt farvel. Fandt jeg min mor (der havde kørt mig). Og pludselig siger hun: Åhhh nej.

Men jo - ude foran bistroen hvor jeg fandt min mor - stod eksen... MED min Eks veninde.

Akut kvalmende svimmelhed.. Rejste mig og med blikket i gulvet og væk - forlod jeg hurtigt stedet.

Arhmen hvorfor kunne han da ikke bare fise hjem til Fyn?! Klaphat!!! :klap :prik

Masser af kram til dig kære du.. :kram :kram2 :kiss Har du ikke et billede eller 2 af Clara fra i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pis og lort - blodsukker var på 10,4 til glukosebelastningen :( Så nu skal jeg spise som om jeg har diabetes og bliver henvist til fødegangen.. Satans! :gal :klap :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dårlig morgen - hvad skal jeg lige bruge den mega hovedpine til?

Hele næste uge bliver giga travl på jobbet - så der skal jeg bare holde ud til at møde hver dag... Måske kan jeg slippe for at møde mandag, hmmm...

Ååårh, jeg vil ellers også på barsel nu! Tænk at jeg var så frisk og fuld af gå-på-mod i mandags, og så er helt nedslået nu :( Håber virkelig at det her er en lille sygdom og ikke sådan jeg skal have det resten af graviditeten. Og jeg kan ikke engang overskue vores weekend som er altfor travl! Men heldigvis ikke planer i aften, så der skal lades op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pis og lort - blodsukker var på 10,4 til glukosebelastningen :( Så nu skal jeg spise som om jeg har diabetes og bliver henvist til fødegangen.. Satans! :gal :klap :huug

ØV! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dårlig morgen - hvad skal jeg lige bruge den mega hovedpine til?

Hele næste uge bliver giga travl på jobbet - så der skal jeg bare holde ud til at møde hver dag... Måske kan jeg slippe for at møde mandag, hmmm...

Ååårh, jeg vil ellers også på barsel nu! Tænk at jeg var så frisk og fuld af gå-på-mod i mandags, og så er helt nedslået nu :( Håber virkelig at det her er en lille sygdom og ikke sådan jeg skal have det resten af graviditeten. Og jeg kan ikke engang overskue vores weekend som er altfor travl! Men heldigvis ikke planer i aften, så der skal lades op!

Hvornår begynder din barsel? Og husk nu, at det er ok at sige nej tak til nogle invitationer og den slags, når man bare er rigtig meget gravid og ikke magter det hele. Måske kan du også tale med dem på dit arbejde, at du bliver aflastet lidt? Du skal passe på dig jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pis og lort - blodsukker var på 10,4 til glukosebelastningen :( Så nu skal jeg spise som om jeg har diabetes og bliver henvist til fødegangen.. Satans! :gal :klap :huug

Du får da lige et kram herfra også :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der også lidt plads til vejret. Hold op man kan hive efter vejret pludseligt.

Var til 3D/4D scanning i dag. Smukke smukke Clara. 2199g. Men ret putte syg.

Og så ødelagde eksen lige mit gode humør. For fem min efter vi havde sagt farvel. Fandt jeg min mor (der havde kørt mig). Og pludselig siger hun: Åhhh nej.

Men jo - ude foran bistroen hvor jeg fandt min mor - stod eksen... MED min Eks veninde.

Akut kvalmende svimmelhed.. Rejste mig og med blikket i gulvet og væk - forlod jeg hurtigt stedet.

øv hvor er det en ærgelig slutning på en ellers god oplevelse :(

De kunne godt have taget hensyn til dig og mødes et andet sted :huh laaaangt væk fra scanningsstedet

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dårlig morgen - hvad skal jeg lige bruge den mega hovedpine til?

Hele næste uge bliver giga travl på jobbet - så der skal jeg bare holde ud til at møde hver dag... Måske kan jeg slippe for at møde mandag, hmmm...

Ååårh, jeg vil ellers også på barsel nu! Tænk at jeg var så frisk og fuld af gå-på-mod i mandags, og så er helt nedslået nu :( Håber virkelig at det her er en lille sygdom og ikke sådan jeg skal have det resten af graviditeten. Og jeg kan ikke engang overskue vores weekend som er altfor travl! Men heldigvis ikke planer i aften, så der skal lades op!

Du skal huske at lytte til kroppen. :) Den har mere behov for hvile nu, så man kan bare ikke så meget som før.

Kan huske fra sidst, at energien kommer og går her til sidst og at man den ene dag er fyldt med energi og den næste er man bare helt færdig og kan bare ikke overskue noget som helst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i fuld gang med at afprøve Betty87's kanelkage, og må sige det tegner godt... Den dufter dejlig i ovnen, og tænker at give den en ordenltig gang cheesefrosting inden fortæring. Synes kanel og flødeost går godt sammen. :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville jeg ønske, at man bare kunne knipse med fingrene og VUPTI, så var der malet og flyttet værelser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der et par billeder i min egen tråd af Clara <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår begynder din barsel? Og husk nu, at det er ok at sige nej tak til nogle invitationer og den slags, når man bare er rigtig meget gravid og ikke magter det hele. Måske kan du også tale med dem på dit arbejde, at du bliver aflastet lidt? Du skal passe på dig jo :)

Min barsel begynder først den 7.oktober, så der er noget tid til endnu. Sige nej til invitationer er bare ikke min stærke side, men indtil videre er det jo også gået godt.

På arbejdet har jeg lige i dag mødt min barselsvikar for første gang, og jeg skal jo gerne nå at lære ham op, og der er også lige en enkelt deadline. Men altså jeg skal helt sikkert bare sige stop, så er der ikke andre end mig der synes det er dårlig ;)

Du skal huske at lytte til kroppen. :) Den har mere behov for hvile nu, så man kan bare ikke så meget som før.

Kan huske fra sidst, at energien kommer og går her til sidst og at man den ene dag er fyldt med energi og den næste er man bare helt færdig og kan bare ikke overskue noget som helst.

Årh, så håber jeg godt nok energien lige pludselig kommer igen ;) Aj, det var bare så stor kontrast til at jeg mandag morgen var så gearet og fuld af energi, og så allerede tirsdag aften var jeg helt færdig! Havde troet det ville holde ved lidt længere. Men bare rolig, jeg forsøger at lægge hviletid ind hver dag, så jeg får slappet mere af end jeg plejer, og hvis jeg kan mærke kroppen siger mere stop end den gør nu, så skal jeg nok også stoppe. Jeg kan jo også i stor grad tilrettelægge arbejdsdagen som den passer mig - nu bliver det så bare nogle dage hvor jeg skal oplære, som kræver lidt mere af mig end normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tæller ned til jeg kan lave babyværelse. :loveshower Søster siger at hun flytter den 16. - Og så har jeg travlt. Vi skal rykke soveværelse, Magnus skal have storebror-værelse og der skal laves babyværelse.

Hva så? Er søster flyttet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så? Er søster flyttet? :)

JA, hun er så :yay

De sidste af hendes ting blev flyttet i dag ved 14-tiden, og her til aften har manden malet og gjort ved, så vi kan rykke ind i vores store soveværelse i morgen. Åh, det bliver rart at kunne gå i seng uden at være klaustrofobisk.

I morgen skal vores lille, nuværende soveværelse males, og så skal Magnus have sit storebror-værelse der, og søndag er det det kommende babyværelse der skal males. Hvis alt går vel, så kan jeg gå og nusse med babyværelse i næste uge :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA, hun er så :yay

De sidste af hendes ting blev flyttet i dag ved 14-tiden, og her til aften har manden malet og gjort ved, så vi kan rykke ind i vores store soveværelse i morgen. Åh, det bliver rart at kunne gå i seng uden at være klaustrofobisk.

I morgen skal vores lille, nuværende soveværelse males, og så skal Magnus have sit storebror-værelse der, og søndag er det det kommende babyværelse der skal males. Hvis alt går vel, så kan jeg gå og nusse med babyværelse i næste uge :biglove

YAY!! Hvor er det bare godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i fuld gang med at afprøve Betty87's kanelkage, og må sige det tegner godt... Den dufter dejlig i ovnen, og tænker at give den en ordenltig gang cheesefrosting inden fortæring. Synes kanel og flødeost går godt sammen. :sandie

Blev den god??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA, hun er så :yay

De sidste af hendes ting blev flyttet i dag ved 14-tiden, og her til aften har manden malet og gjort ved, så vi kan rykke ind i vores store soveværelse i morgen. Åh, det bliver rart at kunne gå i seng uden at være klaustrofobisk.

I morgen skal vores lille, nuværende soveværelse males, og så skal Magnus have sit storebror-værelse der, og søndag er det det kommende babyværelse der skal males. Hvis alt går vel, så kan jeg gå og nusse med babyværelse i næste uge :biglove

Tillykke med at søster er flyttet! Er det ikke bare en helt fantastisk følelse? (ikke noget ondt ment om din søster - men har selv lige boet 10 mdr hos svigerforældrene, så forstår din ivrighed efter at blive alene)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at søster er flyttet! Er det ikke bare en helt fantastisk følelse? (ikke noget ondt ment om din søster - men har selv lige boet 10 mdr hos svigerforældrene, så forstår din ivrighed efter at blive alene)

Taak! :)

Jo, det er skønt endelig at have privatliv igen og kunne komme igang med værelserne! Men det er faktisk lidt ambivalent.. Hun har jo boet her med sin datter i næsten 2 år, så det bliver også lidt underligt at her "bare" er manden, jeg og Magnus. Sår'n en 2,5 årig giver altså liv i hytten, og nu er her pludselig så stille :blink

Det ér rart, men kræver lidt tilvænning at være "alene". :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev den god??

Den blev SÅ god.. Cheesefrosting oven på kan klart anbefales! :sandie Og så er den super nem at lave, så dén kommer i gemmerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER