Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

koogko gør mig fattig.. :P :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder til damefrokost... Der har været intim koncert med Brinck og min baby skat har okset rundt derinde <3

Mummenum - tog ham nu gerne med hjem ;)

Istedet har jeg fået en personlig autograf. Med held og lykke til hans yngste fan <3 Åhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

koogko gør mig fattig.. :P :shop

Åha, det kender jeg godt.. Forleden var det lirumlarumleg der var mit dankorts fjende no. 1 :shop

Sidder til damefrokost... Der har været intim koncert med Brinck og min baby skat har okset rundt derinde <3

Mummenum - tog ham nu gerne med hjem ;)

Istedet har jeg fået en personlig autograf. Med held og lykke til hans yngste fan <3 Åhhh

Ah, det så jeg godt på FB. Det er da SÅ pænt af ham! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor har jeg bare haft en dum nat. Har haft ondt i ryggen, mit ben, haft kramper og vendt mig fra side til side 100 gange. Faldt først i søvn ved 4-tiden, og i dag står den på barnedåb.. Øj, det bliver en lang dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle aldrig ha sagt at jeg ikke mærkede noget til plukveer... Har haft en 4-6 stykker idag - ovenikøbet midt i :seng :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle aldrig ha sagt at jeg ikke mærkede noget til plukveer... Har haft en 4-6 stykker idag - ovenikøbet midt i :seng :blush

Det sker også her. Knapt så sexy, når man ber' om pustepause midt i akten :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle aldrig ha sagt at jeg ikke mærkede noget til plukveer... Har haft en 4-6 stykker idag - ovenikøbet midt i :seng :blush

Aaiii det er altså ikke det bedste tidspunkt at få plukveer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker også her. Knapt så sexy, når man ber' om pustepause midt i akten :lol

Ikke særlig sexy nej.. :lol Man kan heller ikke rigtig kastes rundt på samme måde mere.. Det kræver jo et par forsøg bare at vende sig om :P

Aaiii det er altså ikke det bedste tidspunkt at få plukveer :D

Overhovedet ikke :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke særlig sexy nej.. :lol Man kan heller ikke rigtig kastes rundt på samme måde mere.. Det kræver jo et par forsøg bare at vende sig om :P

Overhovedet ikke :P

ÅÅÅh ja, føler mig sgu heller ikke sååå sexy mere :P Som du skriver, skal man næsten ha` tilløb til at vende sig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅÅh ja, føler mig sgu heller ikke sååå sexy mere :P Som du skriver, skal man næsten ha` tilløb til at vende sig :D

Det bliver vist bare til hyggeput de næste 9 uger.. Man kan da ikke alt det vilde mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg orker dårligt nok sex overhovedet! Jeg vågner hver nat når jeg bare skal vende mig, og synes bare at :hump virker så uoverskueligt! :boo Nogle gode råd??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle aldrig ha sagt at jeg ikke mærkede noget til plukveer... Har haft en 4-6 stykker idag - ovenikøbet midt i :seng :blush

Det skal manden da bare tage som et kompliment. :D Orgasmer giver nemlig plukkeveer ;)

Jeg orker dårligt nok sex overhovedet! Jeg vågner hver nat når jeg bare skal vende mig, og synes bare at :hump virker så uoverskueligt! :boo Nogle gode råd??

Har du et glidelagen, så du nemmere kan vende dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sex? Hvad er det for noget? :/

Har haft besøg af sundhedsplejersken i dag :) fantastisk sød kvinde... Det samarbejde skal jeg ikke bekymre mig om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg orker dårligt nok sex overhovedet! Jeg vågner hver nat når jeg bare skal vende mig, og synes bare at :hump virker så uoverskueligt! :boo Nogle gode råd??

Helt ærligt - det er godt nok også sjældent her.. Tror måske det er hver 2-3. uge! Både pga træthed, travlhed og fordi vi begge to synes det er lidt fesent efter maven er blevet større..

Her hjælper det at gøre det på alle andre tidspunkter end inden vi skal i seng.. Der er jeg nemlig for træt!

Det skal manden da bare tage som et kompliment. :D Orgasmer giver nemlig plukkeveer ;)

Høhø - der nåede jeg ikke engang til denne gang før de kom.. :wacko

Sex? Hvad er det for noget? :/

Har haft besøg af sundhedsplejersken i dag :) fantastisk sød kvinde... Det samarbejde skal jeg ikke bekymre mig om.

:kram2

Dejligt at hun er sød! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor er der blevet knoklet her de sidste dage..

Vi har nu:

- Soveværelse man ikke skal bakke ind og ud af.

- Storebror-værelse.

- En stue der har fået en overhaling.

- BABYVÆRELSE!

:loveshower

Nu skal de sidste ting bare lige nusses på plads og så en gang rengøring, og SÅ kan jeg begynde at vaske babytøj og gøre lillesøsters værelse helt klart :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor er der blevet knoklet her de sidste dage..

Vi har nu:

- Soveværelse man ikke skal bakke ind og ud af.

- Storebror-værelse.

- En stue der har fået en overhaling.

- BABYVÆRELSE!

:loveshower

Nu skal de sidste ting bare lige nusses på plads og så en gang rengøring, og SÅ kan jeg begynde at vaske babytøj og gøre lillesøsters værelse helt klart :biglove

Hurra, hvor har du været go'!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra, hvor har du været go'!! :yay

Arhmen, det er fantastisk, altså. :)

Manden min har også bare været en knag til at male, bore og gøre ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får kun sovet 6 timer om natten for tiden - er lidt bekymret for længe det kan gå... Men den lille bokser da derudaf, og virker slet ikke til at være påvirket - det er mere moderen der er træt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får kun sovet 6 timer om natten for tiden - er lidt bekymret for længe det kan gå... Men den lille bokser da derudaf, og virker slet ikke til at være påvirket - det er mere moderen der er træt ;)

De er mere hårdføre end du tror. :) Og så må du evt. få nogle lure i løbet af dagen, hvis det kan lade sig gøre, eller bare sidde/ligge og hvile lidt, det gør også underværker på kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en rigtig OFF dag idag <_<

Den startede faktisk allerede igår, hvor jeg får ondt i hofterne når jeg går, fx en lille tur ned og handle :(

Om aftenen da jeg skal i seng, begynder min mavesyre at drille helt vildt, selv om jeg næsten sidder op (elevationsseng)

Pludseligt kan jeg mærke, at jeg nok hellere må skynde mig ud på badeværelset, og når også kun ligederud, før jeg kaster op :puke

Og tro mig når jeg siger, at det er skidt at kaste op, når mavesyren har overtaget...

Jeg måtte kalde på kæresten og bede ham skynde at komme med et glas mælk, så jeg måske havde en chance for at komme af med lidt mavesyre og det tog også toppen....

Her til morgen kan jeg så mærke at mavesyren stadig ligger og spøger, min mave og spiserør er noget sensitivt idag og lige nu har jeg det som om jeg skal kaste op igen :blink

Nu har jeg ringet til jordmoderen og fået at vide at jeg skal prøve at købe et bestemt mavesyre stillende middel og jeg er nok nød til at erkende, at jeg ikke kan klare mig uden syntetisk hjælp mere øv øv :huh

Nå men skulle lige have luft ;) og så må jeg jo glæde mig over at den store pige står for maden idag, så jeg bare kan slappe af, når jeg kommer hjem, skal ned og købe en puslepude (brugt) ca 1 km herfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får kun sovet 6 timer om natten for tiden - er lidt bekymret for længe det kan gå... Men den lille bokser da derudaf, og virker slet ikke til at være påvirket - det er mere moderen der er træt ;)

Jeg tror vi er mange der ikke sover godt om natten mere, og efter hvad jeg har læst, er det mere reglen end undtagelsen ;)

Den lille har den fordel, at den sover, når det passer den :P

som KatrineK skriver må du sørge for, at få lagt dig, når du har mulighed for det, så du får slappet af i kroppen, det kan "bare" være en halv time på langs i sofaen, eller når muligheden er der, en middagslur :)

Hvis du er på job, må du allierer dig, så du slipper for at lave mad når du kommer hjem, så du kan ligge lidt inden aftensmaden ;)

Jeg sover heller ikke så meget om natten, men til gengæld kan jeg næsten ikke holde mig vågen om dagen, er monster træt og er ved at falde i søvn, selv når jeg sidder op :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover også rigtig skidt om natten! Og den der lur på sofaen jeg plejer at være knaldgod til at få mig, er også uden for rækkevidde.. Jeg kan simpelthen ikke falde i søvn! :gal Men det er rigtigt, at en halv times hvil altså også er guld værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg skal lige danse lidt over at have ramt 30+0! :bunny :bunny :bunny Og samtidig :blink :blink :blink .. Love it. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg skal lige danse lidt over at have ramt 30+0! :bunny :bunny :bunny Og samtidig :blink :blink :blink .. Love it. :7himmel

:bunny :bunny :bunny

Vi bliver snart mødre! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.. Vasker babytøj :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER