Guest Vestnic

Sommerferie

49 indlæg i dette emne

Vores sommerferie er nød til at foregå i DK, vi planlægger ikke endnu det kan vi ikek da vi ikke aner om vi kommer afsted men har en ide om at vi muligvis gerne vil til jylland i et luksus sommerhus :

Et luksus sommerhus lyder godt nok ikke dårligt ;) Når vi har sol herhjemme behøver man heller ikke ud og rejse ;) Vi har faktisk kun været ude og rejse 1 gang sammen, men har camperet alle de andre år og det har været så skønt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det da bare det i gør ;)

Thihi

Det er det da :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi regner med at tage en tur til london med børnene en uges tid, men ellers har vi ikke rigtig nogle planer. vi skal på skiferie til febuar og på charter til tyrkiet til oktober så tror det bliver en stille og rolig sommer :)

Jeg gad bare så godt til London igen :) Men I får da også rejst lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et luksus sommerhus lyder godt nok ikke dårligt ;) Når vi har sol herhjemme behøver man heller ikke ud og rejse ;) Vi har faktisk kun været ude og rejse 1 gang sammen, men har camperet alle de andre år og det har været så skønt :biglove

Ja det er nemlig, man må gøre det til lidt ekstra når man ikke kan tage udelands, vi bestiller ik før lige inden i tilfælde af vejret er dårligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal 14 dage til Egypten til et Sun-Wing resort. Vi glæder os alle fire SÅ meget og det er skønt at gå at tænke på når det er kold og mørk vinter som nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal op i vores sommerhus, vi holder faktisk altid sommer herhjemme.

Og så tager vi afsted på et andet tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager en forlænget campingweekend i starten af juni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal herhen

Goldcity%20(75).jpg

Vi skal til Tyrkiet... GOLDCITY En by bygget på et bjerg lidt uden for alanya..

Det simpelthen luxsus i første klasse... Man har bare alt hvad man har behov for i den by og med busafgange til privat strand og ned til alanya by...

Glæder mig ekstra meget i år fordi vi ikke kom afsted sidste år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal herhen

Goldcity%20(75).jpg

Vi skal til Tyrkiet... GOLDCITY En by bygget på et bjerg lidt uden for alanya..

Det simpelthen luxsus i første klasse... Man har bare alt hvad man har behov for i den by og med busafgange til privat strand og ned til alanya by...

Glæder mig ekstra meget i år fordi vi ikke kom afsted sidste år...

Det ser lækkert ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ALT for lækkert :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommerferie bliver højst en tur til familie og venner i Jylland - økonomien er liiiidt presset :rolleyes

Tilgengæld skal vi til bryllup i Schweitz til efteråret og til England i julen (hvis jeg ellers kan få fri til det) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommerferie bliver højst en tur til familie og venner i Jylland - økonomien er liiiidt presset :rolleyes

Tilgengæld skal vi til bryllup i Schweitz til efteråret og til England i julen (hvis jeg ellers kan få fri til det) :)

I er også velkommen i baghaven på smukke fyn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige vendt den i dag, da det var tid til ferie bestilling. Vi er SÅ meget i tvivl, for vi ELSKER camping når der er solskin, men bander det laaangt væk hvis det regner....sååååå det ender nok med en sidste øjebliks beslutning igen igen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Frankrig i sommers og bliver i Danmark i år. Hvor turen går hen har vi ikke besluttet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er også velkommen i baghaven på smukke fyn ;)

host host host jeg føler mig overset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

host host host jeg føler mig overset

Du er da også velkommen søde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan også bare komme ned til mig i tyrkiet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke rigtig lagt nogen planer for sommerferien i år... Jeg tror det bliver en hjemme-ferie og så måske noget last-minute sommerhus hvis vi får lyst, og vejret er til det.

Men til september skal vi så til gengæld ud at rejse... En uge til Tyrkiet, betalt af min mor og far (der begge fylder 60, og giver rejsen i stedet for at holde fest). All-inclusive, sammen med mine forældre og min bror + familie.

Det bliver lidt spændende hvordan det skal gå, med baby... Men er optimist, og regner med det går strygende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen i de sidste to år har jeg sendt kæresten på ferie med sine venner... :biglove Jeg bryder mig ikke om at rejse.. Har altid været overvægtig, så rejser har oftest været forbundet med... sved, stramme sæder, vabler og ondt i benene <_<

Havde glædet mig til at jeg denne sommer kom under 100kg og måske kunne nyde en sommer uden at være i helvede.. Nu ser det ud som om jeg skal være højgravid :biglove Så mon ikke jeg også kan skyde en hvid pil efter det - forhåbentligt!

Men her er det altså kun kæresten der rejser.. Jeg vil hellere være herhjemme og slappe af og nyde den danske sommer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan også bare komme ned til mig i tyrkiet :D

Åhh jaaaa god ide ;) Sender du adressen? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da også velkommen søde ;)

taaaaaak :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har endnu ikke lagt os fast på noget, men skal helt sikkert en tur til DK i slutningen af juli - for der skal jeg nemlig være moster :loveshower

Ellers tror jeg står på bilferie i Frankrig, for det er formentlig vores sidste hele sommer hernede inden vi rejser hjem igen og vi vil gerne lige nå nogle af de steder vi ikke har set endnu. Måske den sydvestlige del. I sommer kørte vi rundt i 3 uger og det gør vi nok igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror at vi kører rundt i dk som vi plejer med campingvognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil rigtig gerne på ferie i år, men har ikke bestilt noget i nu, da ingen af os ved om vi kan få den ferie vi har ønske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER