Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

F*** en dårlig nat! Nu er det 3 eler 4. Gang keg er oppe, og han virkerikke som om hanhar ondt, så kan ikke finde jd af hvad der er galt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I nat har været en god nat :)

Vi har alle sovet hele natten :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

clara synes at hun skulle sove hos os ved ca 3,30, faldt hurtig i søvn da hun kom over i sengen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 nat på en uge hvor Mie har sovet igennem :yay hun har grædt lidt men er selv faldet i søvn igen efter meget kort tid.

At jeg så sover :numse elendigt :prik er så en anden side af sagen, men føj hvor tingene bare kører i ring oppe i hovedet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay Felix har sovet godt og endda endelig i hans nye seng igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay til at så mange har haft gode nætter og :kram til dem med dårlige.

Silke Elia er bare blevet så god til at blive afleveret. Smiler når vi går ind af døren og de andre børn og DP siger godmorgen, giver mig et stort knus og går så over til DP mor og vil med op til de andre og jeg kan gå. Er så stolt af hende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har for en gang skyld haft en rodet nat. Allerede kl 23:15 var Dicte ked af det, men kom med ind og sov hos os (jeg troede det var tættere på morgen ;)) Hun faldt hurtigt i søvn, men vågnede kl 4 og skulle have vand og rodede rundt hele natten. Far fik et spark lige på næsen, og jeg har delt min hovedpude det meste af natten... Men kl 6:45 vågnede jeg ved hun sad storsmilende og sagde hej :biglove

Det sker sjældent hun sover hos os, jeg havde helt glemt HVOR dårligt man sover... Alligevel er det også hyggeligt at have hende så tæt på.

Og nu har jeg lige fået en mms med en glad Dice på legepladsen fra dp. Det er bare lykken at have verdens bedste dagplejer, der også kan sms'e ;) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fundet ud af hvorfor det var en dårlig nat. Simon vågnede med feber og hoste. Så vi er hjemme i dag og nu er han lagt til middagslur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline råbte 3 gange i nat. Valgte kun at reagere på den ene, så kan dårligt huske at jeg har været inde og give hende lidt vand. Man frygter jo for den dag, hvor nætterne bliver lort igen, nu her hvor hun sover 10-12 i stræk uden lyd.,. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria skal hente Anna i VS i dag og det er 14 dage siden sidst - jeg bekymrer mig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på visit hos Troldemor, Marlon og lille Charlie! :)

super hyggelig formiddag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria skal hente Anna i VS i dag og det er 14 dage siden sidst - jeg bekymrer mig :unsure

Håber det kommer til, at gå godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder på arbejdet og holder en velfortjent pause, men ville nu hellere være den der var på skadestuen med min store prinsesse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på visit hos Troldemor, Marlon og lille Charlie! :)

super hyggelig formiddag!

Og hvor var det dejligt at se jer!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder på arbejdet og holder en velfortjent pause, men ville nu hellere være den der var på skadestuen med min store prinsesse :(

:kram :kram

God bedring med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

God bedring med hende!

Tak håber det bare er slaget og at hun ikke har brækket noget i håndleddet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak håber det bare er slaget og at hun ikke har brækket noget i håndleddet.

Fandme om hun ikke har brækket armen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme om hun ikke har brækket armen.

Ej altså :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså :(

:kram

Ja det sgu sur mås. 3 uger i gibs. ( det er forresten den store på 6 )

Hun og en klassekammerat var løbet ind i hinanden i går, så hun var faldet og slået panden i fliserne, så hun havde fået en kæmpe bule, og hun havde så også slået håndleddet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det sgu sur mås. 3 uger i gibs. ( det er forresten den store på 6 )

Hun og en klassekammerat var løbet ind i hinanden i går, så hun var faldet og slået panden i fliserne, så hun havde fået en kæmpe bule, og hun havde så også slået håndleddet

God bedring til din store pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej hjem efter 37 timers arbejde på 4 dage :wacko

Nu står den på 5 dages fri med flytning på programmet. Er ikke klar til at undvære min lillemus fra i morgen tidlig til søndag eftermiddag efter sådan en uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i denne uge, hvor jeg skal putte.... Vil hun sove??? Nix!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh.... suk... Maliva har det sidste lange stykke tid, fundet på undskyldninger for at vi skal blive inde ved hende. Så er hun tørstig, sulten eller vil ha' flere kys eller kram. De sidste par dage har hun haft ondt forskellige steder på kroppen...

Hun får altid 1 glas mælk eller vand, hvis hun spørger, men ikke mere end det. Kys og kram giver vi rigeligt ud af, indtil vi synes der har været nok og hun bare spørger for at holde os derinde, istedet for af interesse og utryghed.

Det med de pludseligt opståede smerter, ved jeg stadig ikke hvordan jeg skal håndtere... indtil videre har jeg bare kigget der, hvor det gjorde ondt og kysset og pustet på det.

Derefter får hun lidt ekstra kram og kys og så godnat.

Jeg synes bare det er så svært og hårdt at gå fra hende, når hun ønsker os derinde, men det er jo ikke et behov hun har normalt og jeg vil ikke starte en ny vane for hende... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme om hun ikke har brækket armen.

Ej da! Hvad har hun lavet?

Det fandt jeg selv ud af ;) god bedring til hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej hjem efter 37 timers arbejde på 4 dage :wacko

Nu står den på 5 dages fri med flytning på programmet. Er ikke klar til at undvære min lillemus fra i morgen tidlig til søndag eftermiddag efter sådan en uge :(

:kram til dig, kender det ALT for godt... Hvad er det nu du arbejder med?

Håber flytningen er hurtigt overstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.