Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

For fucks sake. Nu har vi haft hostende og grædende barn om natten i 4 nætter. Feberen er faldet, men hun sover såååå dårligt og det gør vi i den grad også. Før hun blev syg, var jeg selv syg og før det sov hun også elendigt. Kan ikke huske hvornår jeg sidst er vågnet og tænkt "sikke en god nat". Det er hååååårdt!

:kram

Så blev det tid til et nyt forum!

I dag bliver min baby nemlig, officielt en tumling! :D

:hurra Stort tillykke med fødselsdagen og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det tid til et nyt forum!

I dag bliver min baby nemlig, officielt en tumling! :D

Tillykke og velkommen i tumlingeforum :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun min dreng der ikke gider rugbrød? Han spiser kun pålægget og enkle bidder af rugbrød.

----

Velkommen til SaraLK og Luna. Tillykke med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun min dreng der ikke gider rugbrød? Han spiser kun pålægget og enkle bidder af rugbrød.

----

Velkommen til SaraLK og Luna. Tillykke med hende.

Sådanne perioder har Silke Elia også. Det går over igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun min dreng der ikke gider rugbrød? Han spiser kun pålægget og enkle bidder af rugbrød.

----

Velkommen til SaraLK og Luna. Tillykke med hende.

Sådan havde Zoey det også, men dp lærte mig et trik i sidste uge.

Giv ham 1/4 rugbrød og præsenter pålægget foran ham " du kan vælge mellem smør, leverpostej osv" når det er præsenteret lader du ham vælge et pålæg som du smøre hans kvarte med.

Hvis han så kun spiser pålægget siger du han først får et nyt når rugbrødet er spist. Det er nemlig nemmere at overskue 1/4 rugbrød :)

Når det er nede får han igen lov at vælge pålæg.

Zoey gik fra et hysterisk måltid hvor hun spiste 2 bidder rugbrød og slukkede lidt af leverpostejen. Til nu at spise 5 kvarte til frokost :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det tid til et nyt forum!

I dag bliver min baby nemlig, officielt en tumling! :D

Tillykke med Luna :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde Zoey det også, men dp lærte mig et trik i sidste uge.

Giv ham 1/4 rugbrød og præsenter pålægget foran ham " du kan vælge mellem smør, leverpostej osv" når det er præsenteret lader du ham vælge et pålæg som du smøre hans kvarte med.

Hvis han så kun spiser pålægget siger du han først får et nyt når rugbrødet er spist. Det er nemlig nemmere at overskue 1/4 rugbrød :)

Når det er nede får han igen lov at vælge pålæg.

Zoey gik fra et hysterisk måltid hvor hun spiste 2 bidder rugbrød og slukkede lidt af leverpostejen. Til nu at spise 5 kvarte til frokost :)

Sådan gør vi også - det har en god virkning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun min dreng der ikke gider rugbrød? Han spiser kun pålægget og enkle bidder af rugbrød.

----

Velkommen til SaraLK og Luna. Tillykke med hende.

Marius får kvarte klapsammen i DP som han selv sidder og gnaver af. Det har gjort han gider spise det dernede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lilly er rask :glad :yay :toot i morgen starter vi vuggestue indkøring runde 2 efter 2½ uges sygdom. Jeg tror det var to runder forkølelse og en omgang feber/mave syge, men i nat har hun sovet godt og i dag har hun lavet ballade :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius får kvarte klapsammen i DP som han selv sidder og gnaver af. Det har gjort han gider spise det dernede...

Jeg ved faktisk ikk om han gider rugbrøden i dp. Men vil lige spørge dp i morgen.

Gittepit: det vil jeg prøve næste gang. Måske gør det det lidt nemmere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica får også for det meste klapsammen-rugbrødsmadder, da hun ellers også kun spiser pålægget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det tid til et nyt forum!

I dag bliver min baby nemlig, officielt en tumling! :D

Jubiii Sara! Velkommen til - og stort tillykke med Luna! :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det tid til et nyt forum!

I dag bliver min baby nemlig, officielt en tumling! :D

Stort tillykke med Luna :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun min dreng der ikke gider rugbrød? Han spiser kun pålægget og enkle bidder af rugbrød.

----

Velkommen til SaraLK og Luna. Tillykke med hende.

Valdemar vil også gerne slippe for rugbrødet ;) Måske vi skulle prøve klapsammen også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Valdemar vil også gerne slippe for rugbrødet ;) Måske vi skulle prøve klapsammen også :)

Gry gider heller ikke altid rugbrødet, og jeg har forsøgt det med at klappe dem sammen, men det bliver da bare skildt ad så man kan hapse pålægget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry gider heller ikke altid rugbrødet, og jeg har forsøgt det med at klappe dem sammen, men det bliver da bare skildt ad så man kan hapse pålægget :D

Det forestiller jeg mig faktisk også at Mar gør, men det skader jo ikke at prøve :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Luna og velkommen til Sarah :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lyst til at putte mig under dynen og gemme mig totalt fra omverdenen, lige nu..

Jeg tror at jeg springer i luften næste gang, jeg hører "mooar" eller "skaaat" efterfulgt af piv og pjevs... wraaaagh!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde Zoey det også, men dp lærte mig et trik i sidste uge.

Giv ham 1/4 rugbrød og præsenter pålægget foran ham " du kan vælge mellem smør, leverpostej osv" når det er præsenteret lader du ham vælge et pålæg som du smøre hans kvarte med.

Hvis han så kun spiser pålægget siger du han først får et nyt når rugbrødet er spist. Det er nemlig nemmere at overskue 1/4 rugbrød :)

Når det er nede får han igen lov at vælge pålæg.

Zoey gik fra et hysterisk måltid hvor hun spiste 2 bidder rugbrød og slukkede lidt af leverpostejen. Til nu at spise 5 kvarte til frokost :)

Det gjorde vi også med Marlon da han var mindre, pga samme problem..... Men havde slet ikke tænkt på det nu hvor Charlie også bare spiser pålægget, så tusind tak for reminderen :kram2 Prøvede det af her til aften hvor vi fik rugbrød, og det gik bare SUPER godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan høre nede fra Felix' værelse: Traktor'n sover - traktor'n sover (i stedet for bjørnen sover). Så hyggeligt at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde vi også med Marlon da han var mindre, pga samme problem..... Men havde slet ikke tænkt på det nu hvor Charlie også bare spiser pålægget, så tusind tak for reminderen :kram2 Prøvede det af her til aften hvor vi fik rugbrød, og det gik bare SUPER godt :loveshower

Glad for jeg kunne hjælpe. Var jublende lykkelig da det fungerede herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens putning 1 time 56 minutter. Det holder jo ikke. Hvad sker ser lige for at hun fra den ene dag til den anden skal snakke og lege 2 timer fær hun kan sove. Og hun er ikk engang træt dagen efter. Kan da ikk passe en på halvanden kun skal sove 9-10 timer til nat og halvanden time til middag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder virkelig at Marius er så nem at putte for tiden og selv siger til, hvis han er træt inden puttetid ved at stå og vræle ved microovnen. Han ved godt flasken bliver lavet der :D Så må nætterne bare gerne blive bedre. Mon ikke det kommer i takt med forkølelsen aftager...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.