Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

15 mdrs vaccine overstået i dag - indtil videre ingen reaktion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er lidt skræmmende at vores DP jublede over vi ville bruge vores ferie sammen med Marius :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 mdrs vaccine overstået i dag - indtil videre ingen reaktion.

Vores læge har sagt at reaktionen på 15 mdrs vaccine først kommer ca 4 uger efter. Så måske kommer det der (krydser fingre for at det ikke gør :goodluck)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix får besøg af en legekammerat lige om lidt. Håber de finder hinanden hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg glæder mig til at være sammen med mine unger i weekenden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår reagerede Mie rigtig tydeligt på at Anders har været så fraværende i denne uge, da han kom hjem kl 19 gik hun hen til ham som hun plejer men SKREG da han tog hende op, hver gang han prøvede på at tage hende var det, det samme og hun skubbede ham væk når hun var hos mig og han kom for tæt på :( stakkels Anders han blev rigtig ked af det. I aften skal de så være alene så der kan de lige finde hinanden igen. Men der var nu heller ikke noget i morges.

sådan er Luna også begyndt at reagere over for Mads! Han var i Hamborg i sidste weekend... Da han kom hjem, smilede hun til ham, men så snart han tog hende op, skreg hun som pisket og rakte armene over mod mig! Det tog lige et par dage, inden de var perlevenner igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er lidt skræmmende at vores DP jublede over vi ville bruge vores ferie sammen med Marius :o

Ja det er virklig skræmmende, men jeg har hørt at det faktisk ikke er så få endda, som lader barnet tage "på arbejde"(i DP eller VS) mens de så selv holder ferie... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

David har været nærmest konstant syg siden han startede i VS for snart en måned siden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 mdrs vaccine overstået i dag - indtil videre ingen reaktion.

Vores læge har sagt at reaktionen på 15 mdrs vaccine først kommer ca 4 uger efter. Så måske kommer det der (krydser fingre for at det ikke gør :goodluck)

Reaktion er forsinket, men mener nu den kommer 7-10 dage efter stikket.

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

Anna var også meget syg i den periode efter hun var startet i VS - generelt faktisk en del da hun var mellem 9 og 15 mdr. Det er blevet meget bedre og håber det også bliver det for Jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

Vi havde på et tidspunkt, hvor Gry var syg en hel måned, først skarlagensfeber, og da hun var færdig med penicillin mod det havde hun stadigvæk halsbetændelse, så vi fik en omgang penicillin mere, og fordi hendes immunforsvar var så lavt, så fik hun en omgang influenza oven i hatten, hun tabte sig næsten 2 kg på den måned.

Og nu er hun snottet nærmest hele tiden, syntes lige vi slipper af med snot tuden, og så kommer den igen ugen efter. Hun har også næsten lige haft hånd, fod og mund syge <_<

Jeg tror bare at det hører med til at gå i vs/dp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

:kram Jeg synes ikke at Valdemar er syg ret tit... Han kastede op i forrige weekend, og så har han haft ét styks maveonde på ca 1-2 dage, ét styks 3-dages feber, én uge med astmatisk bronkitis og ellers har han kun haft snotnæse, men aldrig så meget at jeg synes han virkede generet..

Bruger I uld? Det skulle jo kunne hjælpe på forkølelse :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

Øv :kram

Silke Elia er faktisk aldrig syg. Ved ikke om det er fordi jeg stadig ammer, vi bruger uld eller hun har et godt immunforsvar. Men det er da rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dag. Vi har været oppe i huset og gøre rent, lige inden vi skal hjem for at spise aftensmad smutter Silke Elia forbi Jesper uden han opdager det, og hun tager (formoder vi for ingen af os så det) hovedstyrt ned af entre trappens 2 store trin. Det resulterede så i hudafskrabning, men værst af det hele endnu en omgang affektkramper :( Det tyder på vi bliver udsat for det hver gang hun oplever høj/stor smerte. Pyhh ha det er altså ikke sjovt :(

I morgen er store flyttedag. Er slet ikke mentalt klar, men vi får heldigvis en masse hjælp af familie og venner, så det skal nok gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kigger billeder og videoer af Lasse. Man blir jo hel varm om hjertet, når man ser den fantastiske udvikling der er sket lige siden jeg tog imod ham ved fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

Heldigvis meget sjældent! tror hun har haft feber 3-4 gange i sit liv, og har været syg med dårlig mave og opkast en gang, som så varede i 10dage..,, det er vist det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dag. Vi har været oppe i huset og gøre rent, lige inden vi skal hjem for at spise aftensmad smutter Silke Elia forbi Jesper uden han opdager det, og hun tager (formoder vi for ingen af os så det) hovedstyrt ned af entre trappens 2 store trin. Det resulterede så i hudafskrabning, men værst af det hele endnu en omgang affektkramper :( Det tyder på vi bliver udsat for det hver gang hun oplever høj/stor smerte. Pyhh ha det er altså ikke sjovt :(

I morgen er store flyttedag. Er slet ikke mentalt klar, men vi får heldigvis en masse hjælp af familie og venner, så det skal nok gå :)

:kram det må være hårdt.

Jeg var i gang med et længere svar men kan ikke få det formuleret rigtigt <_<

Jeg besvimer selv ved smerter men har lært at håndtere det (for det meste)

Det er mega hårdt og vil aldrig blive sjovt men I bliver bedre og bedre til at håndtere det og hjælpe hende og det er det bedste I kan gøre :kram

Er det noget hun evt. vokser fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kigger billeder og videoer af Lasse. Man blir jo hel varm om hjertet, når man ser den fantastiske udvikling der er sket lige siden jeg tog imod ham ved fødslen.

Det er rigtig sjovt at kigge tilbage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

Felix har også AB og havde en rigtig hård opstart i vs. Når de har AB er de desværre mere modtagelig over for forkølelser når der siderne noget på bronkierne. Nogle virus har feber andre har ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram det må være hårdt.

Jeg var i gang med et længere svar men kan ikke få det formuleret rigtigt <_<

Jeg besvimer selv ved smerter men har lært at håndtere det (for det meste)

Det er mega hårdt og vil aldrig blive sjovt men I bliver bedre og bedre til at håndtere det og hjælpe hende og det er det bedste I kan gøre :kram

Er det noget hun evt. vokser fra?

Det er selvfølgelig nemmere at vi ved hvad der sker nu ift første gang, men hver gang sidder hjertet alligevel oppe i halsen og vi venter bare på hun trækker vejret igen.

Har læst de fleste børn vokser fra det inden skolealderen - heldigvis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er selvfølgelig nemmere at vi ved hvad der sker nu ift første gang, men hver gang sidder hjertet alligevel oppe i halsen og vi venter bare på hun trækker vejret igen.

Har læst de fleste børn vokser fra det inden skolealderen - heldigvis.

Jeg forstår godt I har hjertet oppe i halsen. Det ville jeg bestemt også have :kram2

Jeg krydser fingre for hun vokser fra det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

Jamen hos os startede Milas med at have snotnæse da han var to uger. Har lige siden været syg ca hver 2 måned med et eller anden og nu to gange med mellemørebetændelse og har væske i mellemøret nu. Så det er rimelig tit synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara og Taz det er bare ikke rart at blive afvist på den måde. De har dog hygget sig herhjemme til aften og ingen problemer med putningen.

Puh ha Louise - Anders havde det rigtig meget som barn men han stoppede inden skolealderen (hvornår ved jeg ikke præcist, men noget før for han var kun 5 da han startede i skole).

Øv Anette - han må dælme opbygge et imunforsvar af de bedre! Det må da i hvert fald få en ende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er lidt skræmmende at vores DP jublede over vi ville bruge vores ferie sammen med Marius :o

Det er direkte forfærdeligt!!! Helt seriøst så er det hjerteskærende skræmmende hvor mange børn også de mindste mennesker der har forældre der ikke overskuer 9 dage med deres EGET barn! altså fair nok så kan der jo være nogle praktiske ting som gør at det er bedst for barnet/familien at være i institutionen, men det er bare sjældent det der er tilfældet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 6 er altså bare for tidligt på en lørdag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.