Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Ja det sgu sur mås. 3 uger i gibs. ( det er forresten den store på 6 )

Hun og en klassekammerat var løbet ind i hinanden i går, så hun var faldet og slået panden i fliserne, så hun havde fået en kæmpe bule, og hun havde så også slået håndleddet

Ej - æv også! God bedring med hende :)

På vej hjem efter 37 timers arbejde på 4 dage :wacko

Nu står den på 5 dages fri med flytning på programmet. Er ikke klar til at undvære min lillemus fra i morgen tidlig til søndag eftermiddag efter sådan en uge :(

Arg - det er da også crazy, søde! :blink

Håber flytningen går godt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fandme om hun ikke har brækket armen.

Nej hvor uheldigt. God bedring med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens dårlige nyhed: Anna blev hentet af Maria og ville gerne med, men var flere gange rigtig ked af det :( Ville ikke være på legepladsen og blev ked, da hun kom hjem og opdagede vi heller ikke var der. Jeg skrev lidt med Maria og besluttede at køre hjem - mens jeg kørte hjem blødte hun lidt op og de legede lidt, men da jeg trådte ind af døren løb hun hen i min favn og hun skubbede til Maria og sagde 'hej hej' som tydeligt signal til, at hun skulle gå. Puha, hvor jeg ikke synes det er sjovt! :(

Dagens positive nyhed: Det har været den bedste, nemmeste og korteste putning i flere uger! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en dag. Har næsten ikke set Marius idag, da jeg glemte pung og Tlf på arbejde. Meget smart når det er i Brande, 72 km væk hjemmefra. Så mellem 17-19 var Marius hos bedsteforældrene mens vi kørte til Brande igen. Er der kun 2 dage i ugen og det var nødvendigt for mig at sikre mig den var der og ikke tabt på vej til bilen eller lign. Skal først derned mandag igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobil, så kan ikke Quote jer alle sammen. Men tak for knus og god bedrig ønsker.

Hun er sgu en sej lille tøs, og har indtil videre taget det så fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme om hun ikke har brækket armen.

Øv... Rigtig god bedring med hende :kram2

Dagens dårlige nyhed: Anna blev hentet af Maria og ville gerne med, men var flere gange rigtig ked af det :( Ville ikke være på legepladsen og blev ked, da hun kom hjem og opdagede vi heller ikke var der. Jeg skrev lidt med Maria og besluttede at køre hjem - mens jeg kørte hjem blødte hun lidt op og de legede lidt, men da jeg trådte ind af døren løb hun hen i min favn og hun skubbede til Maria og sagde 'hej hej' som tydeligt signal til, at hun skulle gå. Puha, hvor jeg ikke synes det er sjovt! :(

Dagens positive nyhed: Det har været den bedste, nemmeste og korteste putning i flere uger! :yay

Øv med Maria :( Hvornår skal hun hente igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Rigtig god bedring med hende :kram2

Øv med Maria :( Hvornår skal hun hente igen?

Næste torsdag. Og hver torsdag fremover, bortset fra uge 42 hvor hun desværre også er på ferie! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens dårlige nyhed: Anna blev hentet af Maria og ville gerne med, men var flere gange rigtig ked af det :( Ville ikke være på legepladsen og blev ked, da hun kom hjem og opdagede vi heller ikke var der. Jeg skrev lidt med Maria og besluttede at køre hjem - mens jeg kørte hjem blødte hun lidt op og de legede lidt, men da jeg trådte ind af døren løb hun hen i min favn og hun skubbede til Maria og sagde 'hej hej' som tydeligt signal til, at hun skulle gå. Puha, hvor jeg ikke synes det er sjovt! :(

Dagens positive nyhed: Det har været den bedste, nemmeste og korteste putning i flere uger! :yay

Det forstår jeg godt, ikke har været en særlig god oplevelse. Men Anna skal også lige lære den nye rutine og Maria (bedre) at kende. Er sikker på der nok skal blive bedre med tiden, men derfor er der stadig hårdt. Håber ikke Maria har mistet modet :kram

I hvor lang tid er der meningen hun skal passes ad gangen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en dag. Har næsten ikke set Marius idag, da jeg glemte pung og Tlf på arbejde. Meget smart når det er i Brande, 72 km væk hjemmefra. Så mellem 17-19 var Marius hos bedsteforældrene mens vi kørte til Brande igen. Er der kun 2 dage i ugen og det var nødvendigt for mig at sikre mig den var der og ikke tabt på vej til bilen eller lign. Skal først derned mandag igen...

Ej det er da også mega uheldigt. Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobil, så kan ikke Quote jer alle sammen. Men tak for knus og god bedrig ønsker.

Hun er sgu en sej lille tøs, og har indtil videre taget det så fint

Dejligt hun tager det fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag i denne uge, hvor jeg skal putte.... Vil hun sove??? Nix!

Åh det er bare typisk. Håber du fik hende til at sove :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej hjem efter 37 timers arbejde på 4 dage :wacko

Nu står den på 5 dages fri med flytning på programmet. Er ikke klar til at undvære min lillemus fra i morgen tidlig til søndag eftermiddag efter sådan en uge :(

Det forstår jeg virkelig godt. Håber flytningen kommer til at gå godt. Vi skal selv flytte her i weekenden og er slet ikke klar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt, ikke har været en særlig god oplevelse. Men Anna skal også lige lære den nye rutine og Maria (bedre) at kende. Er sikker på der nok skal blive bedre med tiden, men derfor er der stadig hårdt. Håber ikke Maria har mistet modet :kram

I hvor lang tid er der meningen hun skal passes ad gangen?

Maria har aldeles ikke mistet modet. Hun er en garvet børnepasser og jeg tror da sådan set også på, at det nok skal blive bedre. Og hvis ikke det gør, så er det bare ikke en løsning for os, men så har vi prøvet det. Jeg tror nu bare Anna skal erfare, at det faktisk er fedt at kunne lege uden afbrud i 2 timer og at vi altid kommer hjem igen :)

Maria henter hende kl. 15 og er sammen med hende til kl. 17-17:30 - de må gå på legeplads, køre bus, gå tur, være hjemme eller hvad Maria nu synes - der er ingen andre krav, end at hun skal være sammen med Anna på Annas præmisser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria har aldeles ikke mistet modet. Hun er en garvet børnepasser og jeg tror da sådan set også på, at det nok skal blive bedre. Og hvis ikke det gør, så er det bare ikke en løsning for os, men så har vi prøvet det. Jeg tror nu bare Anna skal erfare, at det faktisk er fedt at kunne lege uden afbrud i 2 timer og at vi altid kommer hjem igen :)

Maria henter hende kl. 15 og er sammen med hende til kl. 17-17:30 - de må gå på legeplads, køre bus, gå tur, være hjemme eller hvad Maria nu synes - der er ingen andre krav, end at hun skal være sammen med Anna på Annas præmisser :)

Det lyder godt. Hvor gammel er det hun er? Er sikker på det nok skal blive godt med tiden, Anna bliver jo også ældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt. Hvor gammel er det hun er? Er sikker på det nok skal blive godt med tiden, Anna bliver jo også ældre :)

Hun er 18. Ja, Anna bliver nemlig ældre og kan bedre snakke om det, hvis hun er ked og savner os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet så dårligt i nat :( tror at Maja er lidt påvirket af, at jeg har haft så lange dage i denne uge. Hun var i hvert fald helt utrøstelig under tandbørstning og pusling i går inden sengetid :( jeg valgte at ligge mig med hende på sofaen og se Peter Plys 5 minutter. Her faldet hun til ro, men blev helt ked af det, da jeg ville putte hende i seng bagefter, så tig hende over i vores seng og lå sammen med hende mens hun faldte i søvn. Hun fik så lov til at sive i vores seng hele natten, men hun har bare været vågen og urolig så mange gange i nat, så har maks sovet 3 timer :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara synes lige at hun skulle op noget før end hun plejer, kl 04,45 og gad ikke sove længere, så jeg er total træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en god nat :yay vi vandt kampen om sutten :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Theos numse er fyldt med røde prikker med blærer på :( Ved ikke om det er skoldkopper? :unsure Han klør sig ikke.

Og så lige i dag, hvor jeg skal fremlægge. Hvis ikke jeg kommer skal jeg skrive en erstatningsopgave på 10 sider <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er bare typisk. Håber du fik hende til at sove :)

hun sov kl. 19.40 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Theos numse er fyldt med røde prikker med blærer på :( Ved ikke om det er skoldkopper? :unsure Han klør sig ikke.

Og så lige i dag, hvor jeg skal fremlægge. Hvis ikke jeg kommer skal jeg skrive en erstatningsopgave på 10 sider <_<

Er der ikke nogen der kan se efter ham, mens du fremlægger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Theos numse er fyldt med røde prikker med blærer på :( Ved ikke om det er skoldkopper? :unsure Han klør sig ikke.

Og så lige i dag, hvor jeg skal fremlægge. Hvis ikke jeg kommer skal jeg skrive en erstatningsopgave på 10 sider <_<

Kan det være ble feber? :unsure

Hvis han har tisset meget i nat, kan det jo være en mulighed?

Ellers ja.. er der nogle der kan holde øje med ham, imens du fremlægger? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår reagerede Mie rigtig tydeligt på at Anders har været så fraværende i denne uge, da han kom hjem kl 19 gik hun hen til ham som hun plejer men SKREG da han tog hende op, hver gang han prøvede på at tage hende var det, det samme og hun skubbede ham væk når hun var hos mig og han kom for tæt på :( stakkels Anders han blev rigtig ked af det. I aften skal de så være alene så der kan de lige finde hinanden igen. Men der var nu heller ikke noget i morges.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh mand en sur tumling :blink hun er død træt og har tydeligvis sovet for lidt lur, kun 1½ time efter en aktiv formiddag i vs, men nixen bixen om hun vil sove, hun vil sådan set kun hænge på mig skiftevis og brokke sig. Fint med mig hvis hun ikke vil sove, men det humør her er da frustrerende :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår reagerede Mie rigtig tydeligt på at Anders har været så fraværende i denne uge, da han kom hjem kl 19 gik hun hen til ham som hun plejer men SKREG da han tog hende op, hver gang han prøvede på at tage hende var det, det samme og hun skubbede ham væk når hun var hos mig og han kom for tæt på :( stakkels Anders han blev rigtig ked af det. I aften skal de så være alene så der kan de lige finde hinanden igen. Men der var nu heller ikke noget i morges.

Årh puha :( den er ikke rar. J har også prøvet det og det gjorde så ondt på ham. Nu er det så lidt omvendt. Maliva gider ikke rigtigt mig, men kun far. Jeg tror at det skyldes graviditeten og at jeg forandre mig, det gør far ikke.

Det er lidt hårdt, men ja... sådan er det vel bare :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.