Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Dagens putning 1 time 56 minutter. Det holder jo ikke. Hvad sker ser lige for at hun fra den ene dag til den anden skal snakke og lege 2 timer fær hun kan sove. Og hun er ikk engang træt dagen efter. Kan da ikk passe en på halvanden kun skal sove 9-10 timer til nat og halvanden time til middag

Har du Helens søvn-bog?

Hun skriver ret specifikt om problemer med at falde i søvn i halvandet-års alderen nemlig.... Hvis du ikke har bogen, kan jeg lige skrive afsnittet ind til dig her?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan høre nede fra Felix' værelse: Traktor'n sover - traktor'n sover (i stedet for bjørnen sover). Så hyggeligt at høre :)

Hvor er han sød :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan høre nede fra Felix' værelse: Traktor'n sover - traktor'n sover (i stedet for bjørnen sover). Så hyggeligt at høre :)

Årh hvor Cute:

I vuggestuen hvor jeg arbejder synger de på samme melodi:

Traktor'n kører

Traktor'n kører

Hele dagen lang

Først med gyldevognen

Så med vendeploven

Traktor'n kører

Traktor'n kører

Hele dagen lang

Den skal du næsten lære ham når han er så vild med traktorer at han synger godnat sang om dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens største grin:

Anders og jeg ligger på gulvet i stuen og krammer, Mie kigger på os og Anders begynder at smæk kysse mig mens han siger Mwuar ved hvert kys, for så plejer hun at vil være med. Hun smiler stort og stavrer med flagrende arme og små kluk grin imod os og vi gør plads til hende så hun kan kramme med, hun kommer helt hen til os, bukker sig ned men i stedet for at kravle ind til os sim hun plejer, så stjæler hun fjernbetjeningen, som Anders lige har sluppet, rejser sig op og nærmest løber stor grinende væk mens hun peger fjernbetjeningen mod fjernsynet og skifter kanal :rolleyes den lille snydepels :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gemmeleg :D

HOld op hvor er han dejlig :kuller Og god :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor Cute:

I vuggestuen hvor jeg arbejder synger de på samme melodi:

Traktor'n kører

Traktor'n kører

Hele dagen lang

Først med gyldevognen

Så med vendeploven

Traktor'n kører

Traktor'n kører

Hele dagen lang

Den skal du næsten lære ham når han er så vild med traktorer at han synger godnat sang om dem.

Ej hvor godt. Vi sætter bare alle andre ord ind end bjørnen da han synes det er sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan høre nede fra Felix' værelse: Traktor'n sover - traktor'n sover (i stedet for bjørnen sover). Så hyggeligt at høre :)

Hvor sødt! :)

Dagens putning 1 time 56 minutter. Det holder jo ikke. Hvad sker ser lige for at hun fra den ene dag til den anden skal snakke og lege 2 timer fær hun kan sove. Og hun er ikk engang træt dagen efter. Kan da ikk passe en på halvanden kun skal sove 9-10 timer til nat og halvanden time til middag

Anna sov også i perioder så lidt i alderen 18-20 mdr. og hun var en krig om at falde i søvn <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOld op hvor er han dejlig :kuller Og god :P

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv om man kan have en stor pige, der farer rundt, har bestemte meninger om næsten alt, spiser med gaffel og kan sige så mange ord, så er hun bare stadig helt lille bitte, når hun vågner ked sent på aftenen, og lige har brug for at komme ind i stuen og putte med sin mor, sut og dyne. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt komme herind en måned og lidt for tidligt? Synes efterhånden Edith passer bedre herinde end i baby smalltalk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt komme herind en måned og lidt for tidligt? Synes efterhånden Edith passer bedre herinde end i baby smalltalk :)

Du skal da være så velkommen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt komme herind en måned og lidt for tidligt? Synes efterhånden Edith passer bedre herinde end i baby smalltalk :)

De babyer vokser da son ukrudt. Det er da helt vild som tiden løber afsted :)

Selvfølgelig følger du da med herinde :) jo flere des bedre. Men det må da tynde godt ud i baby gruppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var rigtig dejligt at komme hjem til Jonas og Ronja i dag :) selvom jeg først var hjemme kl 20.20 så havde Jonas ventet med at putte hende, men bare gjort hende klar. Da hun så mig hoppede hun, kaldte moar moar, ville op og give kram og kys :loveshower bare puttede jeg hvor vi sad og læste og puttede samtidig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min stakkels syge, lille krigermis :(

Hun hoster og hoster og det gør tydeligvis ondt.

Åha altså :(

Hvornår stopper det sygdom her? 3 uger har det stået på her hjemme... først mig, så J, så mig igen, så Maliva og så mig igen?! - gider det ikke mere!!!

Det er kun med få dages pausr imellem...

Er udkørt, udmattet og drænet. Jeg savner min skole og udfordringerne derfra! Jeg savner at være andet end Askepot som der kommer som kaldet...

"Skat, kan du ikke åbne min sodavand?" - "Av mave.. mor... " - "Skat, vil du ikke smøre en mad til mig?" ...

Hele tiden... og jeg er også syg, men ingen tager sig af mig :(

Ja.. lige et hormonella udbrud inden jeg bliver dum, af at være Askepot herhjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykken er: At nyde synet af sine 2 sovende børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. nat i træk, hvor jeg måtte ind til Anna omkring kl. 05. Heldigvis faldt hun i dag i søvn igen efter et par forsøg og sov til 06.30. Men hvorfor er det lige, at det altid er mig der fikser det om natten?! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor synes jeg det er træls at aflevere Tobias i dp i denne uge. Han er i gæstepleje og det bryder han sig ikke om, græder når han bliver afleveret. Heldigvis stopper han når vi er gået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... og i dag er Maliva som rask. Igår ville hun ikke spise, drikke særligt, hostede konstant og havde feber. Her til morgen løber en frisk Maliva ind som skriger og skråler og har det HELT fint.

Ingen feber, spiser fint og vil gerne drikke :blink

Vi prøver dagplejen i dag og ser det an. Det kan nå at vende sig, men når pigebarnet er friskt.. ja så afsted med hende, det har hun langt bedre af, end at være sammen med kedelige mor en hel dag.

Åh jeg håber sådan det er overstået nu. (Bortset fra jeg er snottet, hoster osv. Nu, men det kan jeg overleve) - gider ikke mere sygdom. Vil bare gerne i skole igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg er bag ud her inde, håber alle tumlinge og deres mødre har det godt :)

Jeg har lige været i Berlin 3 dage med en veninde, og det var SÅ skønt at være afsted, ren mor kvalitetstid. Men selvfølgelig har jeg shoppet mest til Dicte ;) Far og Dicte har hygget sig imens, selv om Dicte har spurgt efter mig mange gange har hun slet ikke været ked af det. Min dygtige store pige :wub Hun blev så glad da hun vågnede imorges, og ih hvor jeg GLÆDER mig til at komme hjem til hende :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede ikke engang at falde i søvn før Marius kom ind til os igår. Så han har lagt og skøjtet rundt imellem os hele natten. Men tilgengæld har han sovet hele tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede ikke engang at falde i søvn før Marius kom ind til os igår. Så han har lagt og skøjtet rundt imellem os hele natten. Men tilgengæld har han sovet hele tiden...

Det lyder som vores nat. :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår begynder I at tage flyverdragt i brug? Synes det var lige koldt nok i morges, men vi har termosæt og tykke trøjer, som holder hende fint varm indtil videre.

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle Tillykkerne til Luna i går! :D og dejlig velkomst at få..... Glæder mig til at følge med herinde!

Luna sov for første gang i lang tid.... rigtig godt i nat!

Mads puttede, da jeg smuttede i kaffeklub. Da jeg kom hjem kl. 22.30, havde han kun været inde ved hende en gang!  Vi hørte først fra hende igen kl. 5.30, hvor hun kom ind til os og sov videre til kl. 7.05!!! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon sov igennnem i nat! Det er længe siden sidst. Nøj hvor var det dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møffen har sovet i nat :yay ::wee :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.