Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Velkommen til Bolsin :balloons Og tillykke med David :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man må godt give barselsgave til sin dp's datter, ikke? :unsure Det er ikke for "mærkeligt", vel? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dag :o Sejt at du klarede det hele og fik opgaven færdig :respekt

Må ærligt indrømme jeg var lidt stresset i formiddags. Afleveringen var en gruppeopgave men 3 andre fra min gruppe kom ikke så jeg måtte afsted selv om jeg havde Felix med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg lister mig forsigtigt ind i tumlingeforumet og siger hej :balloons

Vi holder 1-års fødselsdag med feber-, snot- og hosteramt dreng. Men der er alligvel blevet leget lidt med Duplo-Zoo, som han har fået i fødselsdagsgave, og så har David fejret sig selv, ved at overvinde sin frygt for at stå uden at holde ved noget. :yay :wub

Velkommen herind og tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til dem med syge børn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige snakket med Jonas, Ronja og farmor derhjemme og de hygget :yay

Jeg er selv først lige landet på hotellet efter en lang arbejdsdag og har ikke fået aftensmad endnu så det skal jeg ud og finde. Jeg orker ikke engang rigtigt at tage nogen steder hen, så det bliver vist bare noget hurtigt og så kan jeg forhåbentlig finde noget guf og tage med tilbage til hotellet :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige snakket med Jonas, Ronja og farmor derhjemme og de hygget :yay

Jeg er selv først lige landet på hotellet efter en lang arbejdsdag og har ikke fået aftensmad endnu så det skal jeg ud og finde. Jeg orker ikke engang rigtigt at tage nogen steder hen, så det bliver vist bare noget hurtigt og så kan jeg forhåbentlig finde noget guf og tage med tilbage til hotellet :blush

Det lyder da også bare rigtig hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige snakket med Jonas, Ronja og farmor derhjemme og de hygget :yay

Jeg er selv først lige landet på hotellet efter en lang arbejdsdag og har ikke fået aftensmad endnu så det skal jeg ud og finde. Jeg orker ikke engang rigtigt at tage nogen steder hen, så det bliver vist bare noget hurtigt og så kan jeg forhåbentlig finde noget guf og tage med tilbage til hotellet :blush

Det lyder da super hyggeligt :) Og dejligt at de hygger sig derhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores naboer holdte fødselsdagsfest (med højt musik og skrig og skrål) en søndag. Say what?! Der ryger vist lige en klage afsted i dag.

Ah men hvad tænker folk på???

Her smækkede de med døre i opgangen, trampede og var bare usædvanligt støjende! Vi har ellers de sødeste naboer så det er helt usædvanligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for lykønskningerne, alle sammen :)

Vi har haft en god dag, trods sygdom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med David :hurra

og rigtig god bedring til ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en formiddag. På vej til vs for Felix fingeren i klemme i kælderdøren. Jeg vurderer det bare er et sår og afleverer han i vs. Jeg skal selv aflevere opgave i dag så skulle afsted. 45 min senere ringer de fra vs at Felix ikke har flyttet sig og har ondt. Ned og hente ham, ringe til lægen og så pakke iPad og kiks og ham med mig i skole. Vi bliver heldigvis færdige med opgaven og vi skal ikke tilbage igen efter lægetur. Fingeren er ikke brækket men forslået godt og neglen kan godt ryge. Så eftermiddagen nyder vi hjemme sammen .

Hold da op det lyder som en hektisk dag. Håber at i har haft en god eftermiddag :) og god bedring med fingeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah men hvad tænker folk på???

Her smækkede de med døre i opgangen, trampede og var bare usædvanligt støjende! Vi har ellers de sødeste naboer så det er helt usædvanligt!

Ja jeg ved det ikke.

Har snakket med de, der bor i samme opgang og der var blevet pisset i opgangen og urin var rendt ned ad væggen. Simpelthen for ulækkert! Håber de som minimum får en advarsel og har opfordret resten til også at sende en klage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det lyder som en hektisk dag. Håber at i har haft en god eftermiddag :) og god bedring med fingeren :)

Eftermiddagen var heldigvis stille og rolig og han er som han plejer. Han bliver dog ked hvis fingeren rammer ind i noget da den selvfølgelig er noget øm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige snakket med Jonas, Ronja og farmor derhjemme og de hygget :yay

Jeg er selv først lige landet på hotellet efter en lang arbejdsdag og har ikke fået aftensmad endnu så det skal jeg ud og finde. Jeg orker ikke engang rigtigt at tage nogen steder hen, så det bliver vist bare noget hurtigt og så kan jeg forhåbentlig finde noget guf og tage med tilbage til hotellet :blush

Mærkeligt sådan at være på hotel helt alene. Håber du kan nyde det lidt, nu du ved de har det godt. Og få sovet godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da også bare rigtig hyggeligt :)

Det er det også foreløbig :) Guf, tv, computer og en dobbelt seng helt for mig selv :D

Det lyder da super hyggeligt :) Og dejligt at de hygger sig derhjemme :)

Det hjælper rigtig meget at vide at de hygger! Hun var blevet ked i morges, men det er heldigvis gået over igen :)

Mærkeligt sådan at være på hotel helt alene. Håber du kan nyde det lidt, nu du ved de har det godt. Og få sovet godt ;)

Det er rigtig underligt men jeg går hvad jeg kan for at nyde det :) Jeg håber bestemt også jeg får sovet selvom jeg ikke er den bedste til at sove fremmede steder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen hvor Erica kravlede ud af tremmesengen uden at vi var ved siden af. Vi sidder nedenunder efter hun er blevet puttet og lige pludselig kan jeg høre børnefødder og en skuffe, der går op. Så jeg går ovenpå og så sidder hun pænt og venter på at blive opdaget med hendes frække smil i lænestolen og siger "mig vågner" (= jeg er vågen). Så er det jo svært at reagere med andet end et smil ;)

Nu begynder juniorsengen snart at være relevant ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen hvor Erica kravlede ud af tremmesengen uden at vi var ved siden af. Vi sidder nedenunder efter hun er blevet puttet og lige pludselig kan jeg høre børnefødder og en skuffe, der går op. Så jeg går ovenpå og så sidder hun pænt og venter på at blive opdaget med hendes frække smil i lænestolen og siger "mig vågner" (= jeg er vågen). Så er det jo svært at reagere med andet end et smil ;)

Nu begynder juniorsengen snart at være relevant ;)

Hvor sødt :D

Og godt der ikke skete noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ved det ikke.

Har snakket med de, der bor i samme opgang og der var blevet pisset i opgangen og urin var rendt ned ad væggen. Simpelthen for ulækkert! Håber de som minimum får en advarsel og har opfordret resten til også at sende en klage.

:puke jeg håber de SELV skal gøre rent efter det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen hvor Erica kravlede ud af tremmesengen uden at vi var ved siden af. Vi sidder nedenunder efter hun er blevet puttet og lige pludselig kan jeg høre børnefødder og en skuffe, der går op. Så jeg går ovenpå og så sidder hun pænt og venter på at blive opdaget med hendes frække smil i lænestolen og siger "mig vågner" (= jeg er vågen). Så er det jo svært at reagere med andet end et smil ;)

Nu begynder juniorsengen snart at være relevant ;)

Ha ha hvor herligt - men godt der ikke skete noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det også foreløbig :) Guf, tv, computer og en dobbelt seng helt for mig selv :D

Det hjælper rigtig meget at vide at de hygger! Hun var blevet ked i morges, men det er heldigvis gået over igen :)

Det er rigtig underligt men jeg går hvad jeg kan for at nyde det :) Jeg håber bestemt også jeg får sovet selvom jeg ikke er den bedste til at sove fremmede steder ;)

Kunne nu godt bruge en nat på hotel :P Anders har været afsted vel omkring 20 nætter i Mies liv - det må da godt være min tur :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne nu godt bruge en nat på hotel :P Anders har været afsted vel omkring 20 nætter i Mies liv - det må da godt være min tur :D

Jonas har også været af sted flere gange men jeg har ikke før nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen hvor Erica kravlede ud af tremmesengen uden at vi var ved siden af. Vi sidder nedenunder efter hun er blevet puttet og lige pludselig kan jeg høre børnefødder og en skuffe, der går op. Så jeg går ovenpå og så sidder hun pænt og venter på at blive opdaget med hendes frække smil i lænestolen og siger "mig vågner" (= jeg er vågen). Så er det jo svært at reagere med andet end et smil ;)

Nu begynder juniorsengen snart at være relevant ;)

Ej hvor sødt alligevel ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.