Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Stort tillykke til David med hans første fødselsdag! :balloon og velkommen Bolsin, håber snart at han er på toppen igen!

Kæmpe :kram til jer med dårlige nætter og syge børn. Frygter lidt at vi ikke bare slipper med 3 dages feberen. Der er vist mega meget snot på vej, så vi får vist ikke en nat mere hvor Elin sover igennem (vi er oppe på 2, men har aldrig haft 3 i streg)....

Ps. så er Elin ret så provokerende - hun kan nu sige "mormor" højt og tydeligt, men hun nægter pure at sige "mor"! Mig kalder hun sandelig "Dinna" (Tina)....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke til David :balloons og velkommen herind!

Efter 45 min putning vågnede Filippa en halv time senere og var dybt ulykkelig og virkede vred :( Jeg måtte ingenting, skulle bare gå væk :boo Frygter at det er natteterror, måske som reaktion på alt det der sker :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til David :balloons og velkommen herind!

Efter 45 min putning vågnede Filippa en halv time senere og var dybt ulykkelig og virkede vred :( Jeg måtte ingenting, skulle bare gå væk :boo Frygter at det er natteterror, måske som reaktion på alt det der sker :unsure

Åh det håber jeg ikke :kram2

Men er der overhovedet sket noget endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er ENDELIG begyndt at gå RIGTIGT :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det håber jeg ikke :kram2

Men er der overhovedet sket noget endnu?

Vi har brugt tid på forberedelserne, fx har mormor og morfar passet nogle timer de sidste to søndage. Og vi er begyndt at pakke ned.

Noget sker der i hvert fald for nu er hun ked igen :( Frygter en lang nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er ENDELIG begyndt at gå RIGTIGT :wub

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt tid på forberedelserne, fx har mormor og morfar passet nogle timer de sidste to søndage. Og vi er begyndt at pakke ned.

Noget sker der i hvert fald for nu er hun ked igen :( Frygter en lang nat...

Håber ikke det bliver slemt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Mie!!! Nu skal du altså sove, ikke ligge og snakke om hunde :rolleyes

(Lidt Cute alligevel at hun ligger i sengen og siger "Vo vo vo vo vo vou - vo vou" jeg troede ikke det kunne lade sig gøre at vågne uden gråd!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Mie!!! Nu skal du altså sove, ikke ligge og snakke om hunde :rolleyes

(Lidt Cute alligevel at hun ligger i sengen og siger "Vo vo vo vo vo vou - vo vou" jeg troede ikke det kunne lade sig gøre at vågne uden gråd!)

Fik en helt time mere og så kom det, men hun faldt i søvn i egen seng uden gråd! Og hun nåede ikke at komme helt derud hvor hun går i selvsving - så selvom det tog 20 min så er det stadig bedre end i sidste uge kryds hvad krydses kan for at vi nærmer os en god periode :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til David med hans første fødselsdag! :balloon og velkommen Bolsin, håber snart at han er på toppen igen!

Kæmpe :kram til jer med dårlige nætter og syge børn. Frygter lidt at vi ikke bare slipper med 3 dages feberen. Der er vist mega meget snot på vej, så vi får vist ikke en nat mere hvor Elin sover igennem (vi er oppe på 2, men har aldrig haft 3 i streg)....

Ps. så er Elin ret så provokerende - hun kan nu sige "mormor" højt og tydeligt, men hun nægter pure at sige "mor"! Mig kalder hun sandelig "Dinna" (Tina)....

Håber i alligevel fik en god nat!

Hæ hæ! Jamen det hedder du jo også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:zzz jøsses jeg er træt - note to self: gå i seng kl 21 :sm og ikke kl 22.30 - du kan saaaagtens sagtens sove på det tidspunkt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:zzz jøsses jeg er træt - note to self: gå i seng kl 21 :sm og ikke kl 22.30 - du kan saaaagtens sagtens sove på det tidspunkt!!!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Underligt at vågne op uden sin datter og mand, men jeg har sovet dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:zzz jøsses jeg er træt - note to self: gå i seng kl 21 :sm og ikke kl 22.30 - du kan saaaagtens sagtens sove på det tidspunkt!!!

Jep - det vil jeg også gøre fremover! Så ku jeg måske have fået noget søvn i nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit en lortenat! Elin var vågen og ked af det fra 22.45 - 2.30 i nat... nøj hvor er jeg træt - og orker slet ikke at sku på arbejde med en masse larmende unger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt tid på forberedelserne, fx har mormor og morfar passet nogle timer de sidste to søndage. Og vi er begyndt at pakke ned.

Noget sker der i hvert fald for nu er hun ked igen :( Frygter en lang nat...

Natten blev ikke så slem som frygtet. Filippa har været vågen 3 gange, men faldet hurtigt til ro igen. Dårlig nat ift normalen, men den kunne have været værre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit en lortenat! Elin var vågen og ked af det fra 22.45 - 2.30 i nat... nøj hvor er jeg træt - og orker slet ikke at sku på arbejde med en masse larmende unger....

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen Lasse - kl 4.15 er lige tidlig nok. Men han sov da trods alt fra 19.30 til 4.15 uden brok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer med dårlige nætter.

Jeg har sovet fra 22.15 - 6.50 :yay Jesper var lige oppe og give sut og dyne på 5.30, ellers har hun sovet. Bliv gerne ved sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natten blev ikke så slem som frygtet. Filippa har været vågen 3 gange, men faldet hurtigt til ro igen. Dårlig nat ift normalen, men den kunne have været værre.

Dejligt den ikke var værre. Håber næste nat er endnu bedre. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fucks sake. Nu har vi haft hostende og grædende barn om natten i 4 nætter. Feberen er faldet, men hun sover såååå dårligt og det gør vi i den grad også. Før hun blev syg, var jeg selv syg og før det sov hun også elendigt. Kan ikke huske hvornår jeg sidst er vågnet og tænkt "sikke en god nat". Det er hååååårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fucks sake. Nu har vi haft hostende og grædende barn om natten i 4 nætter. Feberen er faldet, men hun sover såååå dårligt og det gør vi i den grad også. Før hun blev syg, var jeg selv syg og før det sov hun også elendigt. Kan ikke huske hvornår jeg sidst er vågnet og tænkt "sikke en god nat". Det er hååååårdt!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det tid til et nyt forum!

I dag bliver min baby nemlig, officielt en tumling! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det tid til et nyt forum!

I dag bliver min baby nemlig, officielt en tumling! :D

Tillykke og velkommen til! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det tid til et nyt forum!

I dag bliver min baby nemlig, officielt en tumling! :D

Tillykke med Luna og velkommen herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.