Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Kl 6 er altså bare for tidligt på en lørdag <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker fisher Price apps :D

Mar vågnede ca halv syv, kom ind til os og puttede et kvarter og var så ellers klar til dagen, men godt tilfreds med at sidde og kigge alfabet på min telefon i smørhullet, mens mor og far puttede under dynen et kvarters tid mere. Så vi stod først op lidt over 7 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara og Taz det er bare ikke rart at blive afvist på den måde. De har dog hygget sig herhjemme til aften og ingen problemer med putningen.

Puh ha Louise - Anders havde det rigtig meget som barn men han stoppede inden skolealderen (hvornår ved jeg ikke præcist, men noget før for han var kun 5 da han startede i skole).

Øv Anette - han må dælme opbygge et imunforsvar af de bedre! Det må da i hvert fald få en ende!

Tak Maja :kiss

Håber snart det stopper igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh ha en elendig nat, hvor Silke Elia har været meget vågen og dybt ulykkelig og alligevel vågnede tidligt. Morgenen er lige så slem og hun vil ikke andet end at sidde med mig.

Det bliver en lang flyttedag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 6 er altså bare for tidligt på en lørdag <_<

Weekenden startede også kl. 06 her <_< Heldigvis fandt hun sig i at ligge på/ved mig og mosle/putte til kl. var 06:45...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 6 er altså bare for tidligt på en lørdag <_<

Her startede morgenen 5.25...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi se Karlas farmor og farfar for sidste gang i dag inden de tager videre på deres jordomrejse. Ser dem først igen om 1 1/2 år. Svært at forestille sig hvordan Karla er, næste gang hun skal se dem igen. 1 1/2 år er virkelig længe i babyverdnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara fik sovet til kl 7, men hun vågnede kl 05,30, hvor jeg lagde hende i vores seng, hvor hun sov til kl 7... Storesøster vågnede en halv time efter:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen startede også kl 6 her - til trods for at Erica er hjemme ved mormor og morfar! <_<

Men jeg kunne ikke sove mere, så efter en halv times tid stod jeg op, og nu er jeg allerede nået rigtig langt med min patchwork dug! :yay Skønt at have lidt voksen-tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi se Karlas farmor og farfar for sidste gang i dag inden de tager videre på deres jordomrejse. Ser dem først igen om 1 1/2 år. Svært at forestille sig hvordan Karla er, næste gang hun skal se dem igen. 1 1/2 år er virkelig længe i babyverdnen.

Wow!!! Fed oplevelse at unde sig selv - men puh ha - Karla skal nærmest i børnehave når de kommer hjem! Det er meget at gå glip af. Men de må jo helt klart føle at det er det værd og prioritere den once in A lifetime opportunity de har. Men det må være et svært valg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow!!! Fed oplevelse at unde sig selv - men puh ha - Karla skal nærmest i børnehave når de kommer hjem! Det er meget at gå glip af. Men de må jo helt klart føle at det er det værd og prioritere den once in A lifetime opportunity de har. Men det må være et svært valg!

Det er super fedt. De har været afsted siden 2009 nu, men har været hjemme i et par måneder af gangen, når de har skulle forny visa og have bilen sejlet til Amerika. Men de går glip af en del, ja - thank god vi har Skype. De så også først Karla for første gang i Maj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså... 40,4 i feber nu :(

Vil gerne have at han snart bliver rask!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor jeg bare føler mig som en lausy kone/kæreste. Men jeg føler bare at det ALTID er mig der står med det huslige... og så fik jeg sendt manden ud af døren, med en følelse af at han bare synes at jeg er mega nederen... Men han gør det ikke altid nemt, synes jeg. Længere historie, men havde bare brug at "sige" det højt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hoppet med på uld vognen, for at se om det kan hjælpe på Marius er konstant snottet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte er jeres børn syge??

Silas har simpelthen så ofte feber, og snotnæse.. og feber.... og hver gang han har det blusser hans asmatisk bronkitis også op... JEG ER SÅ TRÆT AF DET!!!! og priser mig lykkelig for at mine forældre bor tæt på, og ikke arbejder så meget mere.... :(

7-9-13 så er Dicte sjældent syg. Hun havde mellemørebetændelse da hun var 4 måneder, og har vel haft feber 5-6 gange, og hun er knap 19 måneder.

Men hun er snottet lige nu, hun bliver bare ikke særlig påvirket af det.

God bedring, kan godt forstå du er træt af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi se Karlas farmor og farfar for sidste gang i dag inden de tager videre på deres jordomrejse. Ser dem først igen om 1 1/2 år. Svært at forestille sig hvordan Karla er, næste gang hun skal se dem igen. 1 1/2 år er virkelig længe i babyverdnen.

Ej hvor vildt! Det bliver da en fantastisk oplevelse for dem, men det er godt nok længe i skal undvære dem.

Hvordan skal de rejse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor jeg bare føler mig som en lausy kone/kæreste. Men jeg føler bare at det ALTID er mig der står med det huslige... og så fik jeg sendt manden ud af døren, med en følelse af at han bare synes at jeg er mega nederen... Men han gør det ikke altid nemt, synes jeg. Længere historie, men havde bare brug at "sige" det højt...

:kram2 til dig. Jeg kender lige nøjagtig fornemmelsen idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen startede også kl 6 her - til trods for at Erica er hjemme ved mormor og morfar! <_<

Men jeg kunne ikke sove mere, så efter en halv times tid stod jeg op, og nu er jeg allerede nået rigtig langt med min patchwork dug! :yay Skønt at have lidt voksen-tid.

Sejt, det kræver næsten et billed ;) og ja det er altså uvurderligt med lidt alene tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man KAN ikke strikke med en tumling på skødet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix hygger med mormor og morfar :) vi er bare lidt til overs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 til dig. Jeg kender lige nøjagtig fornemmelsen idag!

Rart at man ikke er alene.... det er bare en træls fornemmelse...

også :kram til dig.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en helt igennem fantastisk dag! Vi har holdt fødselsdags fest for Luna i dag.... 19mand var vi samlet oppe hos mine forældre :) SUPER hyggelig dag og med en datter der blev top-forkælet med dejlige gaver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker om vi skal starte en part 2 af denne tråd op? 500 sider er mange sider :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie nyder godt af mine 3 uger i vuggestuen i og med jeg har lært nye sange, lege og aktiviteter.

Og pigebarnet imponerer mig gang på gang. Når vi synger og hun skal gøre det jeg synger (jeg gør det samtidig) forsøger hun at dreje, cykle med benene og så har hun lært at trampe.

Her til aften imponerede hun også da vi skulle læse historie. Jeg fandt en bog, hun bladrede den hurtigt igennem lagde den på gulvet, det gentog sig 3 gange så kravlede hun hen til bog kassen hev en masse bøger ud på gulvet, fandt en rakte til mig kom hen og satte sig til rette og SÅ kunne hun koncentrere sig, hun vidste lige hvad hun ville læse. Bagefter gik hun hen til stolen hun plejer få flaske i og klappede på ammepuden, SÅ var det sengetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse har nydt at mormor har været på besøg i dag. hold op hvor har han grinet og løbet rundt.

Nu har jeg mig-tid. Manden er til fest og knægten sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.