Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Årh hvor sødt :wub

Sådan noget kunne Lise aldrig finde på, hun er meget genert og tilbageholdende overfor fremmede. Men mon ik det bliver bedre med tiden?

Jo mon ikke :) Valdemar kan nu bestemt også godt blive genert, men sjældent overfor andre børn. :) Han har så også en kusine på 5, der krammer ham med det samme hun har chancen, så jeg forestiller mig, at han tror at børn bare gør sådan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Caroline har haft en super da i Gæstedagpleje, hun var lidt genert da vi kom derud, men det gik over da hun fik øje på dagplejens hund. Hun havde næsten ikke tid til at komme med hjem, da jeg hentede, så det lover godt for resten af ugen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har aet og krammet naboens datter på 1 1/2 måned. Han er nu lidt interesseret i baby selv om han mener hun sover hele tiden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaa har haft en super dag !!!

1. Dag tilbage i dp efter 3 ugers ferie. Betuttet ved aflevering, men ingen gråd og gik hurtigt igang med leg. Vi kom til forældre kaffe kl 15 pga dps fødselsdag. Hun ville lige op 10 min men skulle ellers lege. Dps børnebørn var der så de var mægtig spændende. Kom hjem kl 17:30 så skyndte os med lidt brød til aftensmad, bad, grød til teletubbies, godnat alle, putning 18:45 og hun sover !!!!!! Hun har drukket 160ml vand kan jeg se men ikk sagt et pip!!!!!!! Jaaaaa :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag efter endt ferie, gik nogenlunde godt. Clara var lidt ked af det da jeg gik, og hang ved pædagoger noget af dagen ellers havde hun en dejlig dag.

Jeg sidder og hygger med Clara, Zia og far er ude og lege, pludselig er Clara væk og hun sover. Hun er ikke gjort klar til at sove endnu. Hun plejer at få en ren ble på og en aftenflaske inden hun skal sove og det har hun ikke fået. Jeg har ikke lyst til at vække hende lige nu. Jeg tror at det har været en lang dag for hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaa har haft en super dag !!!

1. Dag tilbage i dp efter 3 ugers ferie. Betuttet ved aflevering, men ingen gråd og gik hurtigt igang med leg. Vi kom til forældre kaffe kl 15 pga dps fødselsdag. Hun ville lige op 10 min men skulle ellers lege. Dps børnebørn var der så de var mægtig spændende. Kom hjem kl 17:30 så skyndte os med lidt brød til aftensmad, bad, grød til teletubbies, godnat alle, putning 18:45 og hun sover !!!!!! Hun har drukket 160ml vand kan jeg se men ikk sagt et pip!!!!!!! Jaaaaa :-)

Ih hvor er det bare SKØNT Gitte! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo skal i vuggestue i morgen efter 4 ugers ferie. Er godt nok spændt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon vil så ikke sove her til aften, og han har været sur bare det mindste ikke er gået efter hans hoved, men han havde haft en god dag i vs, så det er da altid noget, men nøj hvor er han træls lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra er begyndt, at kravle op på vores havebord og nu også sofabord. Vi var lige oppe i køkkenet og da vi kom ned i stuen sad hun stolt oven på bordet. Hun prøver ihærdigt, at komme op igen og hver gang hun får et nej siger hun nejnejnej og står fremme med pegefingeren -vildt kært :-)

Jeg håber hun snart stopper sin bordklatning, hun er om sig og har allerede været sin første tur på skadestuen og blevet syet. Det behøver vi ikke gentage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tog så lidt over en time at putte ronja i dag :(

For en gang skyld bad hun faktisk om at far skulle putte men han øver i dag så det havde han ikke mulighed for....typisk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh tror jeg har en lille mus med ondt i maven, hun ligger og vrider sig og trækker sine ben op under sig, og småklynger.

Er majs skidt for sådan en lille mave, når det ikke et noget hun plejer at få :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaa har haft en super dag !!!

1. Dag tilbage i dp efter 3 ugers ferie. Betuttet ved aflevering, men ingen gråd og gik hurtigt igang med leg. Vi kom til forældre kaffe kl 15 pga dps fødselsdag. Hun ville lige op 10 min men skulle ellers lege. Dps børnebørn var der så de var mægtig spændende. Kom hjem kl 17:30 så skyndte os med lidt brød til aftensmad, bad, grød til teletubbies, godnat alle, putning 18:45 og hun sover !!!!!! Hun har drukket 160ml vand kan jeg se men ikk sagt et pip!!!!!!! Jaaaaa :-)

Fedt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gik første dag i dp godt, men det hjalp ikke på mor sygen - tværtimod. Men det er vel hvad man kan forvente efter 3,5 uges ferie. Det er træls, men okay for det er jo af ren kærlighed hun gør det.

Imorgen skal vi på date, Helenekilde Badehotel og Mads Langer koncert :) Meget nostalgisk, vi var der også for 2 år siden, den dag vi fandt ud af jeg var gravid. Det var en fantastisk aften, så håber det gentager sig imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh tror jeg har en lille mus med ondt i maven, hun ligger og vrider sig og trækker sine ben op under sig, og småklynger.

Er majs skidt for sådan en lille mave, når det ikke et noget hun plejer at få :unsure

Dicte får tit majs, syntes ikke det giver nogen problemer, udover det kan ses når de kommer ud igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er nu vågnet i egen seng !!!!!! Hun græd men får er derinde og bu snakker hun på livet lød !!! :-) :-) :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er nu vågnet i egen seng !!!!!! Hun græd men får er derinde og bu snakker hun på livet lød !!! :-) :-) :-) :-)

Er det første gang hun er vågnet?

Hvor er det altså dejligt for Jer med fremgang! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er nu vågnet i egen seng !!!!!! Hun græd men får er derinde og bu snakker hun på livet lød !!! :-) :-) :-) :-)

:yay :glad :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er nu vågnet i egen seng !!!!!! Hun græd men får er derinde og bu snakker hun på livet lød !!! :-) :-) :-) :-)

Wauw!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh det er hårdt at gå fra en grædende pige:-( Selvom jeg var der i ca 15 min inden jeg gik så hun kunne vende sig til det. Øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter ikke, at Caroline har sovet igennem - i 5 dage i træk snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh det er hårdt at gå fra en grædende pige:-( Selvom jeg var der i ca 15 min inden jeg gik så hun kunne vende sig til det. Øv...

:kram

Fatter ikke, at Caroline har sovet igennem - i 5 dage i træk snart!

:yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner godt nok min glade pige her om morgenen :boo Jeg synes næsten hver morgen er en kamp for at komme ud af døren og hen til vuggestuen og helt ind på stuen :(

Heldigvis kunne jeg se igennem vinduet at hun allerede hyggede inden jeg kom op på cyklen. Der var lige blevet sat musik på, så bl.a. Filippa rendte rundt og dansede :) Ronja kom med pædagogen ind og hente nogen tørklæder og da hun så mig gennem vinduet vinkede hun og råbte hej hej med et stort smil. Bagefter nåede jeg lige at se at hun blev sat ned og fik lov til at vælge tørklæde, men så var jeg nødt til at køre. Jeg havde ellers godt nok meget lyst til at stå og kigge lidt på dem, men jeg var allerede meget sent på den <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. afleveringen i dag var et flop... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg syntes det er :numse at sidde her på kontoret med halvårsregnskaber og excel ark, når jeg meget hellere vil være hjemme med min lille mus... :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha har lidt ondt i maven over hvordan Johan tager det med, at skulle sove i VS i dag.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.