Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Ulykkelig dreng der ikk finder ro pga tænder der er igang med at bryde frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er så træt af vasketøj....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuuha, har lige booket min første nattevagt på arbejde. Synes altså at det går stærkt med at undvære min lille guldklump lige nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ulykkelig dreng der ikk finder ro pga tænder der er igang med at bryde frem.

Håber de snart er igennem :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ulykkelig dreng der ikk finder ro pga tænder der er igang med at bryde frem.

Zoey døjer meget med tænder. Inden putning smøre jeg noget gel på jeg har købt i Matas. Er sikker på det lindre for allerede efter 1 gang blev hun ellevild når jeg kon med det. Så får hun en panodil til natten og afta med på sutten. Denne miks gør at hun bedre kan finde ro. Havde en aften inden panodil hjemme og hun skreg til kl 3 om morgenen. Så tror de panodilet hjælper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuuha, har lige booket min første nattevagt på arbejde. Synes altså at det går stærkt med at undvære min lille guldklump lige nu :boo

Det kan jeg godt forstå! :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja blev hentet af mormor i dag og de havde bare hygget herhjemme hvor Ronja havde rendt rundt og charmeret mormor :loveshower

Efter aftensmad nævnte jeg at jeg skulle ud og løbe og så ville Ronja ud med det samme og løbe. Så vi gik ud og så tog hun sig en lille løbetur sammen med mor og far der luntede for vi måtte bestemt ikke gå :D vi endte igen nede på den store legeplads hvor der blev gynget og leget på forhindringsbane :biglove

Desværre endte turen med at Ronja blev rigtig ked da vi skulle hjem - dels fordi hun ville tilbage og dels forbi vi sagde far skulle bære og ikke mor :( Jeg kan ikke bære hende så langt mere.

Heldigvis blev hun i godt humør igen da vi kom hjem og fik sat os på sofaen med dyne, sutter, ramasjang, jordbær og druer. Total hygge inden sengetid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ulykkelig dreng der ikk finder ro pga tænder der er igang med at bryde frem.

:kram Stakkels mus, det er bare ikke sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja blev hentet af mormor i dag og de havde bare hygget herhjemme hvor Ronja havde rendt rundt og charmeret mormor :loveshower

Efter aftensmad nævnte jeg at jeg skulle ud og løbe og så ville Ronja ud med det samme og løbe. Så vi gik ud og så tog hun sig en lille løbetur sammen med mor og far der luntede for vi måtte bestemt ikke gå :D vi endte igen nede på den store legeplads hvor der blev gynget og leget på forhindringsbane :biglove

Desværre endte turen med at Ronja blev rigtig ked da vi skulle hjem - dels fordi hun ville tilbage og dels forbi vi sagde far skulle bære og ikke mor :( Jeg kan ikke bære hende så langt mere.

Heldigvis blev hun i godt humør igen da vi kom hjem og fik sat os på sofaen med dyne, sutter, ramasjang, jordbær og druer. Total hygge inden sengetid :loveshower

Årh hvor lyder det bare hyggeligt! :loveshower (bortset fra at hun blev ked da I skulle hjem selvfølgelig :kram)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt at læse om alt de i laver med jeres børn, som er lidt ældre end Dicte :) vi nyder Dicte og alt det vi allerede kan lave sammen, så nu bliver jeg helt i tvivl om pb2 som er gået i gang, skal være nu?! Kommer vi til gå glip af oplevelserne med Dicte hvis der kommer en baby når hun er 2-2,5 år?? :unsure men vi har jo også lyst til en baby mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt at læse om alt de i laver med jeres børn, som er lidt ældre end Dicte :) vi nyder Dicte og alt det vi allerede kan lave sammen, så nu bliver jeg helt i tvivl om pb2 som er gået i gang, skal være nu?! Kommer vi til gå glip af oplevelserne med Dicte hvis der kommer en baby når hun er 2-2,5 år?? :unsure men vi har jo også lyst til en baby mere...

Tror det er helt normalt med de tanker men jeg er også sikker på man vokser med opgaven og finder ud af det. Så klø i bare på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare haft den dårligste nat længe <_<

Har været inde hos Theo 10 gange i nat. I går da vi hentede ham fra vuggestue var han pludselig snot-forkølet. Når han nyser så står det ud til alle sider.

Han har været i vuggestue 3 gange i den her uge og nu er han allerede blevet syg :rolleyes

Håber han er frisk til weekenden. Sidste år var han også syg da vi holdt familiefødselsdag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare haft den dårligste nat længe <_<

Har været inde hos Theo 10 gange i nat. I går da vi hentede ham fra vuggestue var han pludselig snot-forkølet. Når han nyser så står det ud til alle sider.

Han har været i vuggestue 3 gange i den her uge og nu er han allerede blevet syg :rolleyes

Håber han er frisk til weekenden. Sidste år var han også syg da vi holdt familiefødselsdag <_<

:kram

Jeg krydser fingre for han er rask i weekenden :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke hørt ronja fra hun blev puttet og til kl 6.45 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Jeg krydser fingre for han er rask i weekenden :goodluck

Tak :kram2

Det ser desværre ikke lovende ud <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke hørt ronja fra hun blev puttet og til kl 6.45 :yay

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt at læse om alt de i laver med jeres børn, som er lidt ældre end Dicte :) vi nyder Dicte og alt det vi allerede kan lave sammen, så nu bliver jeg helt i tvivl om pb2 som er gået i gang, skal være nu?! Kommer vi til gå glip af oplevelserne med Dicte hvis der kommer en baby når hun er 2-2,5 år?? :unsure men vi har jo også lyst til en baby mere...

Kan kun svare fra egen erfaring..... Men nej! Vi har også alle de samme dejlige oplevelser med Marlon, og får endda lov at se ham udfolde sig som storebror.... Det er dobbelt lykke :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter med at prøve pasning her i indkøringsfasen, men er tilgengæld gået all in på at de skal lære hinanden at kende, mens mor og far er tilstede, så pt ser han farmor hver dag, og så håber vi at det batter når vi prøver igen :goodluck

Og tak fordi du spurgte :kiss

Det lyder som en super tilgang ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare haft den dårligste nat længe <_<

Har været inde hos Theo 10 gange i nat. I går da vi hentede ham fra vuggestue var han pludselig snot-forkølet. Når han nyser så står det ud til alle sider.

Han har været i vuggestue 3 gange i den her uge og nu er han allerede blevet syg :rolleyes

Håber han er frisk til weekenden. Sidste år var han også syg da vi holdt familiefødselsdag <_<

Der er ikke noget som vuggestue og baktusser :(

God bedring med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke noget som vuggestue og baktusser :(

God bedring med ham.

Nej det er godt nok utroligt :(

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argggh, de tænder. Cassandra er ved at få hjørnetænder og de gør bare ondt.

De sidste mange dage, har jeg nærmest ikke måtte røre mig ud af flækken, hver gang jeg smutter ud af et lokale så render hun efter mig og skal op = Jeg har svært ved at lave noget praktisk med hende på armen. Jeg skal helst være i vores stue med hende og hun kan være nogenlunde fri, men med megen putning med mig - hvilket også er hyggeligt. Der har været enkelte tidspunkter hvor det er gået bedre og jeg har tænkt - jeps så er tænderne på plads - men nej.

I nat har jeg sovet 2 timer i egen seng - Cassandra vågnede, hentede hende hun sover pt. på Sebastains værelse, lagde hende på madres i hendes eget værelse og lagde mig hos hende, vi faldt begge i søvn :) Vågnede efter 2 timer - ind i seng med Cassandra - mig op i egen seng - Cassandra vågen igen efter 2 timer - Igen hente hende, på madras, falde i søvn i 2 timer - derefter op igen og så kunne jeg ikke falde i søvn :( Cassandra sover heldigvis stadig. Cassandra plejer, at sove igennem hele natten, uden en eneste opvågning.

Vi giver hende smertestillende og det hjælper også til en vis grænse, men ikke helt. Hun er bare ikke sig selv og pylre. Jeg synes det er lidt hårdt, jeg er alene hjemme med begge børn og Sebastian vil også gerne have tid med mig, selvom han underholder sig selv meget. Jeg glæder mig til tænderne er faldet på plads så Cassandra igen bliver sit fjollende jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Det ser desværre ikke lovende ud <_<

Øv altså.

God bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede lige dagen med at Ronja fik et hysterisk anfald på et kvarters tid hvor hun endte med at lægge under sofabordet og bare græde og græde, uden jeg egentlig rigtig ved hvorfor :( Jeg måtte ikke røre hende og det måtte Jonas hellere ikke, så jeg måtte bare lægge mig ved siden af og lade hende rase ud. Til sidst kunne jeg tage hende ud selvom hun fortsatte med at græde lidt og så sad jeg ellers og krammede til jeg kunne give hende en sut, så hun faldt til ro igen. Det tog lige 5-7 min. at trøste hende :(

Vi kom først ud af døren kl. 8.15 så hun blev afleveret sent i vs i dag og jeg kom sent på arbejde :( Hader når dagen starter sådan :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså.

God bedring med ham :kram2

Tak :kram2

Har lige lagt ham i seng. Han var simpelthen så træt og hans øjne løb i vand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede lige dagen med at Ronja fik et hysterisk anfald på et kvarters tid hvor hun endte med at lægge under sofabordet og bare græde og græde, uden jeg egentlig rigtig ved hvorfor :( Jeg måtte ikke røre hende og det måtte Jonas hellere ikke, så jeg måtte bare lægge mig ved siden af og lade hende rase ud. Til sidst kunne jeg tage hende ud selvom hun fortsatte med at græde lidt og så sad jeg ellers og krammede til jeg kunne give hende en sut, så hun faldt til ro igen. Det tog lige 5-7 min. at trøste hende :(

Vi kom først ud af døren kl. 8.15 så hun blev afleveret sent i vs i dag og jeg kom sent på arbejde :( Hader når dagen starter sådan :huug

Åh det er heller ikke rart :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.