Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Hmm, har faktisk pt slet ikke noget imod at V lige vågner en enkelt gang om natten... Det er nærmest mit lille fristed, hvor vi kan sidde helt helt roligt i mørket uden legetøj, tv, smartphones (jeg griber den først nu, hvor jeg er tilbage i soveværelset igen ;)) og pligter, og bare nusse og kramme indtil han falder i søvn igen :kuller

En lille oase, hvor jeg kan glemme alt om dp start, uddannelse, job osv, og bare drømme mig tilbage til vores lille symbiose og den tid, hvor min lille elskede dreng bare boede på min krop og altid var tæt tæt tæt på mig :wub

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan havde jeg det også.

Og har faktisk læst at grunden til det så ofte mislykkedes at fjerne den sidste opvågning, så børnene sover igennem er fordi moren ikke er klar til at give slip. :wub

Haha, det kan da godt være, at jeg er lidt for god til at gøre det hyggeligt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 3 ugers ferie slut for begge pigerne og manden. Clara græd da jeg skulle gå, selvom jeg var der i ca 15 - 20 min så hun skulle vende sig til det. Nu er jeg spændt på hvordan dagen kommer til at gå. Hun skal være der i lang tid i dag:-( Det er jeg ikke meget for efter en lang ferie... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix ville ikke i vs. Han ville i skoven og køre manitou!

Men aflevering gik fint da vi først kom ud af døren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa ville ikke lade mig gå i dag :( Det endte med, at far og jeg byttede aflevere/hente, så jeg afleverede. Filippa og jeg hyggede med at læse et par bøger. Da vi endelig kom ned i vs ville Filippa ikke lade mig gå, og hun blev rigtig ked af det, da jeg gik :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa ville ikke lade mig gå i dag :( Det endte med, at far og jeg byttede aflevere/hente, så jeg afleverede. Filippa og jeg hyggede med at læse et par bøger. Da vi endelig kom ned i vs ville Filippa ikke lade mig gå, og hun blev rigtig ked af det, da jeg gik :huug

Puha øv det er bare ikke sjovt! :kram :kram :kram

Skal selv aflevere Johan her 9.30 i vs.. Han har været der 9 gange og holdt fri de sidste 5 dage... Så er lidt spændt på hvordan han reagere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa ville ikke lade mig gå i dag :( Det endte med, at far og jeg byttede aflevere/hente, så jeg afleverede. Filippa og jeg hyggede med at læse et par bøger. Da vi endelig kom ned i vs ville Filippa ikke lade mig gå, og hun blev rigtig ked af det, da jeg gik :huug

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok jeg har haft en lidt hektisk morgen med Ronja. Hun er bare så meget i selvstændigshedsalderen at det halve kunne være nok <_< Jeg endte med først at være på arbejde lidt i 9 fordi vi lige skulle gemme lidt udfordringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage på job og Dicte tilbage i dagpleje <_< Det er sku en flad fornemmelse, jeg er slet ikke færdig med at holde ferie... Selv om det har været en rigtig dejlig og lang ferie, så lang at jeg faktisk ikke helt kan huske hvordan jeg løser nogle af mine opgaver på jobbet ^_^ Men Dicte var glad for at komme tilbage i DP. Hun har den skønneste dagpleje, jeg vil hellere være i dagpleje end på arbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natten før første arbejdsdag i 3 uger er Anna så vågen kl. 00-02 - hun er ellers ALDRIG vågen om natten <_< Hun drak ca. ½ l vand i løbet af de to timer og var virkelig tryghedssøgende, så jeg endte med at lægge mig på en madras hos hende. Vågnede kl. 06 og sov de sidste 45 min i egen seng. Traaaat :zzz

Til gengæld gik det fint med at aflevere første dag efter ferien. Hun var lidt betuttet, men græd ikke da jeg gik. Vi har godt nok også snakket meget om VS de sidste to dage!

Åh, hvor jeg glæder mig til at hente hende igen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha øv det er bare ikke sjovt! :kram :kram :kram

Skal selv aflevere Johan her 9.30 i vs.. Han har været der 9 gange og holdt fri de sidste 5 dage... Så er lidt spændt på hvordan han reagere

Håber det gik godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa ville ikke lade mig gå i dag :( Det endte med, at far og jeg byttede aflevere/hente, så jeg afleverede. Filippa og jeg hyggede med at læse et par bøger. Da vi endelig kom ned i vs ville Filippa ikke lade mig gå, og hun blev rigtig ked af det, da jeg gik :huug

Åh, det er bare IKKE sjovt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa ville ikke lade mig gå i dag :( Det endte med, at far og jeg byttede aflevere/hente, så jeg afleverede. Filippa og jeg hyggede med at læse et par bøger. Da vi endelig kom ned i vs ville Filippa ikke lade mig gå, og hun blev rigtig ked af det, da jeg gik :huug

puha, hader når det bliver sådan en aflevering :kram2 Jeg håber det bliver bedre imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er ferien slut og hverdagen starter igen.

Maliva kom i gæstedagpleje i morges og der skal hun være de næste to uger.

Hele ugen når vi har snakket dagpleje, har Maliva nævnt hendes bedste ven og "kæreste" Sofus, og THANK GOD for at han var der.

Maliva LØB ham i armene og kyssede ham og var så glad, så fik jeg et farvel nys og gik igen.

Afleveringen gik SÅ nemt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha øv det er bare ikke sjovt! :kram :kram :kram

Skal selv aflevere Johan her 9.30 i vs.. Han har været der 9 gange og holdt fri de sidste 5 dage... Så er lidt spændt på hvordan han reagere

:kram2

Åh, det er bare IKKE sjovt! :kiss

puha, hader når det bliver sådan en aflevering :kram2 Jeg håber det bliver bedre imorgen.

Tak, alle sammen!

Jeg elsker bare at være sammen med hende og blev jo helt glad over, at hun valgte mig til på den måde derhjemme. Det bliver ALDRIG sjovt at gå fra sit grædende barn, selv om hun sikkert stoppede efter 2 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natten før første arbejdsdag i 3 uger er Anna så vågen kl. 00-02 - hun er ellers ALDRIG vågen om natten <_< Hun drak ca. ½ l vand i løbet af de to timer og var virkelig tryghedssøgende, så jeg endte med at lægge mig på en madras hos hende. Vågnede kl. 06 og sov de sidste 45 min i egen seng. Traaaat :zzz

Til gengæld gik det fint med at aflevere første dag efter ferien. Hun var lidt betuttet, men græd ikke da jeg gik. Vi har godt nok også snakket meget om VS de sidste to dage!

Åh, hvor jeg glæder mig til at hente hende igen :wub

:kram2

Håber du får en rolig dag på jobbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage på job og Dicte tilbage i dagpleje <_< Det er sku en flad fornemmelse, jeg er slet ikke færdig med at holde ferie... Selv om det har været en rigtig dejlig og lang ferie, så lang at jeg faktisk ikke helt kan huske hvordan jeg løser nogle af mine opgaver på jobbet ^_^ Men Dicte var glad for at komme tilbage i DP. Hun har den skønneste dagpleje, jeg vil hellere være i dagpleje end på arbejde!

:D til det med fed!

Jeg ville på sin vis også hellere være i vs i denne tid - at kunne være ude hele tiden må være skønt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det gik godt :kram2

Det gik bare rigtig godt! .yay Han løb direkte ind på legepladsen og begyndte at lege.. Har hentet ham igen og nu sover han sødt på sit værelse :7himmel Det næste er, at han skal prøve, at sover der i morgen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik bare rigtig godt! .yay Han løb direkte ind på legepladsen og begyndte at lege.. Har hentet ham igen og nu sover han sødt på sit værelse :7himmel Det næste er, at han skal prøve, at sover der i morgen.. :)

Dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe da vi handlede i Rema idag fik V for første gang lov til at gå frit. Han får så øje på en anden lille dreng, går direkte derover, pludrer noget uforståeligt og giver ham så en krammer. Min kærlige lille dreng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe da vi handlede i Rema idag fik V for første gang lov til at gå frit. Han får så øje på en anden lille dreng, går direkte derover, pludrer noget uforståeligt og giver ham så en krammer. Min kærlige lille dreng :wub

Nåh, hvor kært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe da vi handlede i Rema idag fik V for første gang lov til at gå frit. Han får så øje på en anden lille dreng, går direkte derover, pludrer noget uforståeligt og giver ham så en krammer. Min kærlige lille dreng :wub

Årh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe da vi handlede i Rema idag fik V for første gang lov til at gå frit. Han får så øje på en anden lille dreng, går direkte derover, pludrer noget uforståeligt og giver ham så en krammer. Min kærlige lille dreng :wub

Hvor kært. Han skal nok blive en god storebror engang når tid er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kært. Han skal nok blive en god storebror engang når tid er :)

Det kunne man da godt gå og drømme lidt om :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe da vi handlede i Rema idag fik V for første gang lov til at gå frit. Han får så øje på en anden lille dreng, går direkte derover, pludrer noget uforståeligt og giver ham så en krammer. Min kærlige lille dreng :wub

Årh hvor sødt :wub

Sådan noget kunne Lise aldrig finde på, hun er meget genert og tilbageholdende overfor fremmede. Men mon ik det bliver bedre med tiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.