Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Yay for alle de sovende tumlinger!! :loveshower Vi stod op kl 6 hvilket er lidt tidligt for Valdemar men til gengæld har han tilbragt hele natten på eget værelse og kun vågnet én gang :super

Mon det er skiftet i vejret, der hjælper på søvnen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Cassandra vågnet 08:45 :) Idag bliver en dag i syggen. Vi har det forfærdelig varmt, 36 grader bliver det idag. Så her er det ikke pga vejret Cassandra sover godt, men jeg har altid haft børn med et godt sovehjerte og det er jeg glad for varmen ikke ændrer på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF! Anna vågnede omkring kl. 05.50, men kaldte ikke på os, så jeg satte mig på sengekanten og ventede, for hun ligger nogen gange lige 10min og så kalder hun. Kl. 06.10, møffede hun stadig lidt, men lød også ret soveagtig, så jeg lagde mig ned igen... Og er lige vågnet af mig selv og Anna sover stadig?! :blink

Hun plejer ALDRIG at falde i søvn igen og det kan tælles på een hånd hvor mange gange hun har sovet senere end til kl. 07.30 og har sovet 12 timer om natten!

Jeg er helt rundt på gulvet og overvejer at gå derind og se om hun er okay :blush :D :loveshower

Anna sov til kl. 09.20 - over 13 timer i streg og nu i hopla. Fantastisk måde at starte sidste feriedag på! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov til kl. 09.20 - over 13 timer i streg og nu i hopla. Fantastisk måde at starte sidste feriedag på! :loveshower

Hold da op! Det var da helt vildt!!

Dejligt med en glad datter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov til kl. 09.20 - over 13 timer i streg og nu i hopla. Fantastisk måde at starte sidste feriedag på! :loveshower

Hvor er det vildt, men skønt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov til kl. 09.20 - over 13 timer i streg og nu i hopla. Fantastisk måde at starte sidste feriedag på! :loveshower

Hvor godt :yay

Så må I nyde den sidste feriedag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke prale af en tumling, der sov længe i dag - 6.25 var den. Men det var ok, jeg havde alligevel været vågen siden kl. 5 <_<

Til gengæld sov Filippa 2 timer i klapvognen i skyggen, mens mor og far dasede på et tæppe og læste :glad Kan ikke huske hvornår jeg sidst har læst så lang tid eller brugt middagsluren til at slappe af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov så kun 15min til middag, men det er jo ikke så mærkeligt og hun har klaret dagen i stiv arm og man har intet kunne mærke på hende.

Nu er det spændende om hun stadig skal bruge en hel time på at falde i søvn...

Hvis bare den lortesol ville gå væk, så der ikke er 50 grader på hendes værelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov så kun 15min til middag, men det er jo ikke så mærkeligt og hun har klaret dagen i stiv arm og man har intet kunne mærke på hende.

Nu er det spændende om hun stadig skal bruge en hel time på at falde i søvn...

Hvis bare den lortesol ville gå væk, så der ikke er 50 grader på hendes værelse <_<

Ja! Altså det er skønt med sol og sommer, men der er ca 80 grader på Dictes værelse så jeg forstår godt hun mosler lidt rundt inden hun faldt i søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF?! Putning i egen seng på tyve minutter, en halv time før normen og uden brok?! Jeg klager ikke, men gad dæleme godt vide, hvordan jeg gjorde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte og far har for første gang været alene på overnatning, til sommerfest hos fars onkel og tante. De har sådan hygget sig, og far var SÅ stolt da de kom hjem, Dicte havde været i topform og charmet alle, sov godt hele natten og fik stor ros af fars tante som er børnelæge. Hun havde aldrig oplevet et så velafbalanceret barn :) så ingen tvivl om far lige voksede 2 meter der ;) han har kigget på Dicte flere gange idag og sagt vir meget han elsker hende :7himmel og hun har helt tydeligt også nydt det, for han skal hele tiden være tæt på hende.

Årh jeg elsker min lille familie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF?! Putning i egen seng på tyve minutter, en halv time før normen og uden brok?! Jeg klager ikke, men gad dæleme godt vide, hvordan jeg gjorde :D

Hæ hæ, her hos os virker det tit sådan hvis vi putter inden hun virker træt. Men fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæ hæ, her hos os virker det tit sådan hvis vi putter inden hun virker træt. Men fedt :)

Det kan da godt være at vi skal til at putte tidligere her :D Jeg gruer bare for om han så står tilsvarende tidligt op :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov så kun 15min til middag, men det er jo ikke så mærkeligt og hun har klaret dagen i stiv arm og man har intet kunne mærke på hende.

Nu er det spændende om hun stadig skal bruge en hel time på at falde i søvn...

Hvis bare den lortesol ville gå væk, så der ikke er 50 grader på hendes værelse <_<

Nuj, hvor var hun træt! Men hun klarede det så fint og faldt i søvn alene i sin seng kl. 19.25 - kun 20min efter jeg lagde hende :wub

Tre ugers dejlig ferie er slut og i morgen venter hverdagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte og far har for første gang været alene på overnatning, til sommerfest hos fars onkel og tante. De har sådan hygget sig, og far var SÅ stolt da de kom hjem, Dicte havde været i topform og charmet alle, sov godt hele natten og fik stor ros af fars tante som er børnelæge. Hun havde aldrig oplevet et så velafbalanceret barn :) så ingen tvivl om far lige voksede 2 meter der ;) han har kigget på Dicte flere gange idag og sagt vir meget han elsker hende :7himmel og hun har helt tydeligt også nydt det, for han skal hele tiden være tæt på hende.

Årh jeg elsker min lille familie :loveshower

Årh, hvor skønt at læse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte og far har for første gang været alene på overnatning, til sommerfest hos fars onkel og tante. De har sådan hygget sig, og far var SÅ stolt da de kom hjem, Dicte havde været i topform og charmet alle, sov godt hele natten og fik stor ros af fars tante som er børnelæge. Hun havde aldrig oplevet et så velafbalanceret barn :) så ingen tvivl om far lige voksede 2 meter der ;) han har kigget på Dicte flere gange idag og sagt vir meget han elsker hende :7himmel og hun har helt tydeligt også nydt det, for han skal hele tiden være tæt på hende.

Årh jeg elsker min lille familie :loveshower

Fantastisk! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuj, hvor var hun træt! Men hun klarede det så fint og faldt i søvn alene i sin seng kl. 19.25 - kun 20min efter jeg lagde hende :wub

Tre ugers dejlig ferie er slut og i morgen venter hverdagen :(

Dygtige Anna :yay

:kram2 Men skønt at I har haft en dejlig ferie.

Gid jeg snart kunne holde noget ferie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har puttet en hysterisk Felix der ikke vil sove, men ih hvor er han træt og der blev ret hurtigt stille.

Og så skal vi være alene næste uge. Ih guder jeg hader den festival!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har puttet en hysterisk Felix der ikke vil sove, men ih hvor er han træt og der blev ret hurtigt stille.

Og så skal vi være alene næste uge. Ih guder jeg hader den festival!

Skal farmand på Skanderborg eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har puttet en hysterisk Felix der ikke vil sove, men ih hvor er han træt og der blev ret hurtigt stille.

Og så skal vi være alene næste uge. Ih guder jeg hader den festival!

Hvilken festival? :unsure

:kram2 kan godt forstå, det er lang tid alene. Håber det kommer til at gå godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da godt være at vi skal til at putte tidligere her :D Jeg gruer bare for om han så står tilsvarende tidligt op :rolleyes

Det lader da til at det er en god ide :)

Det har også altid fungeret her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtige Anna :yay

:kram2 Men skønt at I har haft en dejlig ferie.

Gid jeg snart kunne holde noget ferie ;)

Hvornår skal du holde ferie? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har puttet en hysterisk Felix der ikke vil sove, men ih hvor er han træt og der blev ret hurtigt stille.

Og så skal vi være alene næste uge. Ih guder jeg hader den festival!

Søren skal også alle dage på Skanderborg og var det også sidste år. I år skal jeg med fredag og det hjælper da lidt på det, men jeg synes stadig ikke det er fedt!

Så et forstående kram fra mig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du holde ferie? ;)

Om 14 dage og kun 2 uger - gad SÅ godtholde 3 uger i rap! Og håber ikke I har brugt sommervejret op:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.