Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Søren skal også alle dage på Skanderborg og var det også sidste år. I år skal jeg med fredag og det hjælper da lidt på det, men jeg synes stadig ikke det er fedt!

Så et forstående kram fra mig :kram

Ej det ville jeg altså heller ikke synes var fedt <_<

Min kæreste har været væk hele weekenden. Det synes jeg var rigeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Om 14 dage og kun 2 uger - gad SÅ godtholde 3 uger i rap! Og håber ikke I har brugt sommervejret op:P

Det er også FEDT, at holde 3 uger i rap. Så når man faktisk næsten! at synes det er okay at skulle tilbage til lidt hverdag. Hvorfor kan du ikke holde 3 uger?

Jeg håber heller ikke vi har brugt sommervejret! Jeg under alle, at have ferie i så skønt sommervejr som vi har haft :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi kommet hjem fra en hyggelig tur i Sverige med svigerforældrene, Jonas' ene bror og hans kæreste :)

Hyggeligt at komme hjem og læse hvad der er sket de sidste par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi kommet hjem fra en hyggelig tur i Sverige med svigerforældrene, Jonas' ene bror og hans kæreste :)

Hyggeligt at komme hjem og læse hvad der er sket de sidste par dage :)

Velkommen hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været alene med Theo hele weekenden. Farmand er på roadtrip med vennerne i Jylland og kommer først hjem sent i aften.

Theo har nu holdt 4 ugers ferie og skal egentlig starte i vs igen i morgen. Jeg kan bare ikke helt overskue det. Så tror jeg venter med at lade ham starte til tirsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi kommet hjem fra en hyggelig tur i Sverige med svigerforældrene, Jonas' ene bror og hans kæreste :)

Hyggeligt at komme hjem og læse hvad der er sket de sidste par dage :)

Velkommen hjem :) Dejligt at I havde en god tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været alene med Theo hele weekenden. Farmand er på roadtrip med vennerne i Jylland og kommer først hjem sent i aften.

Theo har nu holdt 4 ugers ferie og skal egentlig starte i vs igen i morgen. Jeg kan bare ikke helt overskue det. Så tror jeg venter med at lade ham starte til tirsdag ;)

Hvor må det være fedt at kunne vælge sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren skal også alle dage på Skanderborg og var det også sidste år. I år skal jeg med fredag og det hjælper da lidt på det, men jeg synes stadig ikke det er fedt!

Så et forstående kram fra mig :kram

Tak min mand er frivillig på 10. År på truckholdet. Jeg var med 2 år da jeg mødte ham, men bliver stresset af opgaven som kørselskoordinator og det gider jeg ikke bruge min ferie på. Jan tager derned fredag aften når vi har spist og kommer hjem søndag når han vågner.

Havde håbet at han efter så mange år kunne holde en pause, så længe vi har små børn men det lykkes ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken festival? :unsure

:kram2 kan godt forstå, det er lang tid alene. Håber det kommer til at gå godt.

Hanner frivillig på Skanderborg.

Jeg synes jeg accepterer rejser fra arbejdet endda med kort varsel og han har været en del væk i år og han vil også gerne med til Chile, hvilket jeg fuldtud forstår så synes godt han kunne bruge alt hans ferie hjemme ved os :(

Øv føler mig sku lidt overset :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hanner frivillig på Skanderborg.

Jeg synes jeg accepterer rejser fra arbejdet endda med kort varsel og han har været en del væk i år og han vil også gerne med til Chile, hvilket jeg fuldtud forstår så synes godt han kunne bruge alt hans ferie hjemme ved os :(

Øv føler mig sku lidt overset :(

Har du sagt det til ham? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du sagt det til ham? :kram2

Prøver. Har endda sagt at jeg hader den festival og snakken falder allerede fra foråret når planlægningen starter. Det praller lige som af. Jeg prøver at forklarer ham min oplevelse af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det være fedt at kunne vælge sådan!

Ja jeg ved godt at jeg er priviligeret på det punkt. Når man får børn under studie har man bare mere tid. Til gengæld har man så ikke så mange penge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hanner frivillig på Skanderborg.

Jeg synes jeg accepterer rejser fra arbejdet endda med kort varsel og han har været en del væk i år og han vil også gerne med til Chile, hvilket jeg fuldtud forstår så synes godt han kunne bruge alt hans ferie hjemme ved os :(

Øv føler mig sku lidt overset :(

Det forstår jeg godt :kram2

Jeg havde altså sagt noget, hvis jeg var dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver. Har endda sagt at jeg hader den festival og snakken falder allerede fra foråret når planlægningen starter. Det praller lige som af. Jeg prøver at forklarer ham min oplevelse af det.

Hvad er det, der tynger dig mest? At han evig og altid skal med på den festival og at den fylder meget mere end de dage den rent faktisk foregår, eller at han prioriterer at bruge (noget af) sin ferie hvor du/i ikke er velkommen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak min mand er frivillig på 10. År på truckholdet. Jeg var med 2 år da jeg mødte ham, men bliver stresset af opgaven som kørselskoordinator og det gider jeg ikke bruge min ferie på. Jan tager derned fredag aften når vi har spist og kommer hjem søndag når han vågner.

Havde håbet at han efter så mange år kunne holde en pause, så længe vi har små børn men det lykkes ikke.

Så han er væk ca. 9 dage?! Puha, DET ville jeg godt nok heller ikke synes var sjovt :( Har du prøvet at sige til ham på den helt direkte måde, hvordan du har det med han tager på den festival?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så han er væk ca. 9 dage?! Puha, DET ville jeg godt nok heller ikke synes var sjovt :( Har du prøvet at sige til ham på den helt direkte måde, hvordan du har det med han tager på den festival?

Ja det har jeg. Har siden vi fik Felix forklaret igen og igen hvordan jeg har det med det og selv da jeg kæmpede med fødselsdepression tog han afsted. Kommer ingen vegne. Så må jo få det bedste ud af det hele for Felix skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det, der tynger dig mest? At han evig og altid skal med på den festival og at den fylder meget mere end de dage den rent faktisk foregår, eller at han prioriterer at bruge (noget af) sin ferie hvor du/i ikke er velkommen?

Jeg/vi er mere velkomne dernede og har også været dernede inden hegnet blev lukket. Det tager 7 uger at klargører festivalen og 1 uge at pille den ned. Jeg kan en hver tid komme ind på et formandskort, hvis jeg ønsker det og vi kan også besøge ham dernede. Men fravælger det og tilvælger min familie. Det er ikke et sted for en 2 årig nu, hvor der er så mange tunge maskiner dernede. Det er fint han er med sin far dernede i starten, hvor der er tid til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik Clara set et stort Hercules Fly også indvendig:-) Hun fik lov til at komme med og hente sin onkel som kom hjem i dag efter 55 timers rejse og 5 aflysninger på 1½ døgn fra Afghanistan;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg. Har siden vi fik Felix forklaret igen og igen hvordan jeg har det med det og selv da jeg kæmpede med fødselsdepression tog han afsted. Kommer ingen vegne. Så må jo få det bedste ud af det hele for Felix skyld.

Det synes jeg godt nok ikke han kan være bekendt! :(

Jeg kan godt forstå du synes det er træls og du føler dig valgt fra. Det er ikke en rar følelse! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg. Har siden vi fik Felix forklaret igen og igen hvordan jeg har det med det og selv da jeg kæmpede med fødselsdepression tog han afsted. Kommer ingen vegne. Så må jo få det bedste ud af det hele for Felix skyld.

Øv kan virkelig godt forstå dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, har faktisk pt slet ikke noget imod at V lige vågner en enkelt gang om natten... Det er nærmest mit lille fristed, hvor vi kan sidde helt helt roligt i mørket uden legetøj, tv, smartphones (jeg griber den først nu, hvor jeg er tilbage i soveværelset igen ;)) og pligter, og bare nusse og kramme indtil han falder i søvn igen :kuller

En lille oase, hvor jeg kan glemme alt om dp start, uddannelse, job osv, og bare drømme mig tilbage til vores lille symbiose og den tid, hvor min lille elskede dreng bare boede på min krop og altid var tæt tæt tæt på mig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsterne hjem :kram2

Det er nu dejligt at kunne stå op og kunne gå ned i bad :glad

Huset vi var i i sverige har ikke indlagt vand så der er det vand fra brønden så man kommer ikke liiiiiiige i bad hver dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 3 ugers dejlig ferie slut. Spændt på om Caroline reagere på at komme i dagpleje. Hun skal i gæstedagpleje i denne uge, hun har ikke tidligere været i gæstedagpleje, så er spændt på hvordan det kommer til at gå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, har faktisk pt slet ikke noget imod at V lige vågner en enkelt gang om natten... Det er nærmest mit lille fristed, hvor vi kan sidde helt helt roligt i mørket uden legetøj, tv, smartphones (jeg griber den først nu, hvor jeg er tilbage i soveværelset igen ;)) og pligter, og bare nusse og kramme indtil han falder i søvn igen :kuller

En lille oase, hvor jeg kan glemme alt om dp start, uddannelse, job osv, og bare drømme mig tilbage til vores lille symbiose og den tid, hvor min lille elskede dreng bare boede på min krop og altid var tæt tæt tæt på mig :wub

Sådan havde jeg det også.

Og har faktisk læst at grunden til det så ofte mislykkedes at fjerne den sidste opvågning, så børnene sover igennem er fordi moren ikke er klar til at give slip. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 3 ugers dejlig ferie slut. Spændt på om Caroline reagere på at komme i dagpleje. Hun skal i gæstedagpleje i denne uge, hun har ikke tidligere været i gæstedagpleje, så er spændt på hvordan det kommer til at gå.

Håber det kommer til at gå godt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.