Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Anna har sovet til kl. 07.15?! :o :glad

Skønt :yay

Cassandra er lige vågnet, her lidt over kl. 8 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna har sovet til kl. 07.15?! :o :glad

Også Leo :glad Det sker ind i mellem, men sjældent i weekenderne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har sovet til kl. 07.15?! :o :glad

Sejt :)

Filippa vågnede 06.25.

Skønt :yay

Cassandra er lige vågnet, her lidt over kl. 8 :)

Også Leo :glad Det sker ind i mellem, men sjældent i weekenderne ;)

Er det så nu jeg skal sige at Gry sover endnu :blush

Men hun sov så kun 40 min middagslur i går og sov først meget sent, fordi hun ikke kunne finde ro pga ovetræthed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Clara sov fra 20,45 - 07,00, uden problemer;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så nu jeg skal sige at Gry sover endnu :blush

Men hun sov så kun 40 min middagslur i går og sov først meget sent, fordi hun ikke kunne finde ro pga ovetræthed

Dejligt :) Cassandra plejer faktisk også at sove til ihvertfald 9 i weekenden og det nyder jeg :) Hendes storebror sover gerne til 10, så han sover endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja sov til kl. 8, men den var også 21 i går inden at hun overgav sig + vi har haft flere opvågninger i løbet af natten både hende og jeg pga. varmen :( men jeg er faktsik overraskende frisk til trods for, at kl. var over 2 i nat inden jeg faldte i søvn, da manden og jeg sad og så/hørte 80'er/90'er hits på VH1 mens vi snakkede sammen. Kan ikke huske hvornår vi sidst har hygget os sådan sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet til kl 9!! :blink

Erica er godt nok ikke hjemme, men havde stadig ikke troet jeg kunne sove så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9.25 blev den så godt og vel 11 1/2 time uden en lyd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har tumlingerne også sovet længe.... Marlon til kl 8, og Charlie til kl 9 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse sov helt til 7.30!

Men nu var klokken også mange før han gav op i går plus vi er ikke hjemme og han havde en urolig time først på natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja sov til kl. 8, men den var også 21 i går inden at hun overgav sig + vi har haft flere opvågninger i løbet af natten både hende og jeg pga. varmen :( men jeg er faktsik overraskende frisk til trods for, at kl. var over 2 i nat inden jeg faldte i søvn, da manden og jeg sad og så/hørte 80'er/90'er hits på VH1 mens vi snakkede sammen. Kan ikke huske hvornår vi sidst har hygget os sådan sammen :)

Åh, hvor lyder det bare hyggeligt :D Har også haft sådan nogle aftener med min mand, det er så fantastisk at genfinde "hyggen" :yay Og vh1 er super at hygge med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey har hygget med far i dag <3

Jeg var lidt off og det registrerede Henrik hurtigt. Så efter hendes lur gav han hende mad og øvede at tage sko på. Jeg faldt i søvn på sofaen og de listede afsted. Klapvognstur og bagefter ned og besøge farmor og farfar. Jeg vågnede først 16:45 så der vendte de snuden hjem. Så dejligt og de har bare hygget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - kan godt se jeg slet ikke kan blære mig med Anna sov til 07:15 :D

(men det er altså længe i vores lille hjem, hvor hun 9 ud af 10 dage vågner senest 06:15! NÅ!) :P

Maja sov til kl. 8, men den var også 21 i går inden at hun overgav sig + vi har haft flere opvågninger i løbet af natten både hende og jeg pga. varmen :( men jeg er faktsik overraskende frisk til trods for, at kl. var over 2 i nat inden jeg faldte i søvn, da manden og jeg sad og så/hørte 80'er/90'er hits på VH1 mens vi snakkede sammen. Kan ikke huske hvornår vi sidst har hygget os sådan sammen :)

Det lyder godt nok hyggeligt :biglove

Jeg har sovet til kl 9!! :blink

Erica er godt nok ikke hjemme, men havde stadig ikke troet jeg kunne sove så længe.

Skønt, at du kunne sove længe!

Zoey har hygget med far i dag <3

Jeg var lidt off og det registrerede Henrik hurtigt. Så efter hendes lur gav han hende mad og øvede at tage sko på. Jeg faldt i søvn på sofaen og de listede afsted. Klapvognstur og bagefter ned og besøge farmor og farfar. Jeg vågnede først 16:45 så der vendte de snuden hjem. Så dejligt og de har bare hygget :-)

Dejligt, med opmærksomme og betænksomme mænd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg skal vist træne mit barn lidt i offentlig transport.

Kørte i bus med Theo i dag og han var bange :blink Han græd hele vejen (10 min.)

Har kun kørt i bus med ham et par gange, da han var baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey har hygget med far i dag <3

Jeg var lidt off og det registrerede Henrik hurtigt. Så efter hendes lur gav han hende mad og øvede at tage sko på. Jeg faldt i søvn på sofaen og de listede afsted. Klapvognstur og bagefter ned og besøge farmor og farfar. Jeg vågnede først 16:45 så der vendte de snuden hjem. Så dejligt og de har bare hygget :-)

Sådan :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey har hygget med far i dag <3

Jeg var lidt off og det registrerede Henrik hurtigt. Så efter hendes lur gav han hende mad og øvede at tage sko på. Jeg faldt i søvn på sofaen og de listede afsted. Klapvognstur og bagefter ned og besøge farmor og farfar. Jeg vågnede først 16:45 så der vendte de snuden hjem. Så dejligt og de har bare hygget :-)

Hvordan lære man sin mand det? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lære man sin mand det? :blink

No idea. Jeg synes det har været lidt hårdt med Zoey alene og puttekamp oveni. Og det har jeg givet udtryk for. Så han sagde det var hans måde at tage "sin del" på. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No idea. Jeg synes det har været lidt hårdt med Zoey alene og puttekamp oveni. Og det har jeg givet udtryk for. Så han sagde det var hans måde at tage "sin del" på. :-)

Nøj :P Det må jeg prøve! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey har hygget med far i dag <3

Jeg var lidt off og det registrerede Henrik hurtigt. Så efter hendes lur gav han hende mad og øvede at tage sko på. Jeg faldt i søvn på sofaen og de listede afsted. Klapvognstur og bagefter ned og besøge farmor og farfar. Jeg vågnede først 16:45 så der vendte de snuden hjem. Så dejligt og de har bare hygget :-)

Uhh gad godt at have sådan en far til mine børn, der kunne finde ud at så noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg tilbage efter sommerferie :) jeg er vist laaaangt bag ud!

Men hvad sker der, første nat hvor jeg er HELT alene hjemme og bare kan sove, kl 7:21 og jeg har allerede været vågen 2 gange..... :gal sov for pokker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF! Anna vågnede omkring kl. 05.50, men kaldte ikke på os, så jeg satte mig på sengekanten og ventede, for hun ligger nogen gange lige 10min og så kalder hun. Kl. 06.10, møffede hun stadig lidt, men lød også ret soveagtig, så jeg lagde mig ned igen... Og er lige vågnet af mig selv og Anna sover stadig?! :blink

Hun plejer ALDRIG at falde i søvn igen og det kan tælles på een hånd hvor mange gange hun har sovet senere end til kl. 07.30 og har sovet 12 timer om natten!

Jeg er helt rundt på gulvet og overvejer at gå derind og se om hun er okay :blush :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, fjerde gang i ugen at Caroline sover igennem.... Jeg har fået 10 timers søvn. Hun har kun sagt en lyd ved 6 tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, fjerde gang i ugen at Caroline sover igennem.... Jeg har fået 10 timers søvn. Hun har kun sagt en lyd ved 6 tiden!

Hvor er det dejligt at høre.... så velfortjent! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor det vrimler med tumlinger der sover godt! Vi kan endelig være med på bølgen her til morgen :loveshower Lise sov til 7.35! Hele denne uge her hvor jeg har været alene med hende har hun ellers været vågnet kl 5 ca og det kan også tælles på én hånd de gange hun er sovet længere end 6.30 i sit liv.

Men så kom farmand hjem igår efter at have været væk en uge og så kan pigebarnet åbenbart sove :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.