Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Jubii med at Astrid har haft det bedre idag :yay

Og jubii med super putning af Zoey :yay

Og også alle de andre tumlinger der har artet sig til aften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii med at Astrid har haft det bedre idag :yay

Og jubii med super putning af Zoey :yay

Og også alle de andre tumlinger der har artet sig til aften ;)

Enig. Det er bare ikke min tumling. Han er dybt hysterisk og lige nu prøver morfar at putte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det offentligt :) natten til mandag blev jeg moster for første gang :) den lille prins er nøjagtig Samme str som Zoey var. Sys bare han virkede så lille. Zoey skulle lige se ham an, men han blev både aet og kigget en masse på:-)

Tillykke :loveshower

Ja man glemmer hurtigt hvor små de var :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi tilbage, efter en herlig uge i sommerhus :loveshower

Og hold nu op der er meget at læse op på herinde!

Tillykke og velkommen til de nye tumlinger, :hurra masser af kram til de syge tumlinger og deres mødre :kram2 Og også til alle de som kæmper puttekampe i varmen!!

Føler mig næsten lidt uforskammet, når jeg så kan berette om 2 stk totalt eksemplariske ferie-tumlinger.... De har bare klaret det hele SÅ godt, og putningen har bestået i at lægge dem i seng, sige godnat, og lukke døren :loveshower Dog var Charlie noget pyldret gennem de sidste 2 dage.... Han trængte tydeligvis til at komme i vante rammer, og han fik de vildeste julelys i øjnene da vi åbnede hoveddøren og trådte ind hjemme :wub

Men hvor HAR det dog været skønt at komme lidt ud og væk fra hverdagen..... Det trængte mor til, mere end hun måske lige havde opdaget!

Sikke en masse dejlige sommer-beretninger der er at læse herinde..... Det har været en fornøjelse at tygge sig igennem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi tilbage, efter en herlig uge i sommerhus :loveshower

Og hold nu op der er meget at læse op på herinde!

Tillykke og velkommen til de nye tumlinger, :hurra masser af kram til de syge tumlinger og deres mødre :kram2 Og også til alle de som kæmper puttekampe i varmen!!

Føler mig næsten lidt uforskammet, når jeg så kan berette om 2 stk totalt eksemplariske ferie-tumlinger.... De har bare klaret det hele SÅ godt, og putningen har bestået i at lægge dem i seng, sige godnat, og lukke døren :loveshower Dog var Charlie noget pyldret gennem de sidste 2 dage.... Han trængte tydeligvis til at komme i vante rammer, og han fik de vildeste julelys i øjnene da vi åbnede hoveddøren og trådte ind hjemme :wub

Men hvor HAR det dog været skønt at komme lidt ud og væk fra hverdagen..... Det trængte mor til, mere end hun måske lige havde opdaget!

Sikke en masse dejlige sommer-beretninger der er at læse herinde..... Det har været en fornøjelse at tygge sig igennem :loveshower

Dejlig læsning :loveshower

Herhjemme har vi også en tumling der som regel bare lægger sig til at sove selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik heldigvis godt med putning af Maja i aften :) så nu vi jeg også trisse i seng :zzz

Godnat piger :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, et barn der er nemt og putte, og endvidere sover igennem! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf hader sådan nogle morgener. Lise vågnede 5.07 og var bare sur og pyller :zzz

Hun ville KUN hænge på mig og have både hendes bamse og dyne i favnen, og jeg skulle både på toilettet og lave morgenmad - det er bare ikke nemt. Og så kunne jeg lige sende en tanke til naboen som har soveværelse op ad vores køkken. Stakkels dem at blive vækket med hysterisk barnegråd kl. 5 om morgenen :(

Per er afsted til et rollespilsarrangement hele ugen, så jeg er alene med hende. Det er dælme hårdt, respekt for enlige mødre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, et barn der er nemt og putte, og endvidere sover igennem! :-)

Yay !!! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf hader sådan nogle morgener. Lise vågnede 5.07 og var bare sur og pyller :zzz

Hun ville KUN hænge på mig og have både hendes bamse og dyne i favnen, og jeg skulle både på toilettet og lave morgenmad - det er bare ikke nemt. Og så kunne jeg lige sende en tanke til naboen som har soveværelse op ad vores køkken. Stakkels dem at blive vækket med hysterisk barnegråd kl. 5 om morgenen :(

Per er afsted til et rollespilsarrangement hele ugen, så jeg er alene med hende. Det er dælme hårdt, respekt for enlige mødre!

Øv hvor træls :( hader de dage. Kæmpe kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih som om at det ikke er nervepirrende nok, at Maja kravler op på stolene og sofaen... Nu er hun begyndt at kravle videre fra stolene til spisebordet :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er tumlinge tråden fra igår FANTASTISK POSITIV.

Jubiiiii.

PS, Astrid har haft en god nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhh det tog godt nok noget tid at få puttet til lur i dag, men vores have er også bare den største bageovn, så i dag bliver luren taget indenfor, men hold nu op hun var ked, og lå bare og hikstede længe efter hun var faldet i søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er en sovende Maliva og jeg på vej hjem efter en herlig tur i mindeparken :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh......... Astrid kaster op og er hænge igen :-( :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh......... Astrid kaster op og er hænge igen :-( :'(

Stakkels pige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh......... Astrid kaster op og er hænge igen :-( :'(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh......... Astrid kaster op og er hænge igen :-( :'(

Åh nej! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh......... Astrid kaster op og er hænge igen :-( :'(

Åh nej altså :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har været hjemme hos mormor og morfar hele dagen og kommer først hjem til sengetid.

Så vi har været ude og spise brunch og skal også nyde aftensmaden alene :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft felix med ude at bade i Limfjorden i dag og han synes det var meget sjovt og var god til at sige fra, når ham ikke gider mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nydt en skøn eftermiddag i eget hus og egen have :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så, nu gør vi det sgu! Vi har netop arrangeret at farmor kommer og passer Valdemar imorgen mens mor og far går UD og får en is ALENE :o Der må meget gerne krydses fingre for succes :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh......... Astrid kaster op og er hænge igen :-( :'(

Kæmpe kram! :kram og god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så, nu gør vi det sgu! Vi har netop arrangeret at farmor kommer og passer Valdemar imorgen mens mor og far går UD og får en is ALENE :o Der må meget gerne krydses fingre for succes :goodluck

Krydser fingre :goodluck

Er det første gang I skal ud? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.