TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Forældrene siger der er kommet et mærke mens de ikke har været der og i den periode de ikke måtte rører dem. Efter programmet er slut har der også været nogen artikler hvor forældrene siger at der er kommet 11 nye mærker efter de er fjernet og de ikke har haft kontakt med dem.

Sikke en situation. Det var hård kost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er det det Munchausen by Proxy?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi oppe på en 5 timers lur i barnevognen så tvivler på en god nat....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det det Munchausen by Proxy?

Det er hvor man bevidst skader sit barn eller andre i nærmeste familie for at kunne komme på skadestue eller til læge og selv få opmærksomhed og medlidenhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi oppe på en 5 timers lur i barnevognen så tvivler på en god nat....

Du må lige fortæl Tobias at søvn avler søvn hvis han har glemt at læse det afsnit i babybogen.

Håber I får en god nat med masser af sammenhængende søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hvor man bevidst skader sit barn eller andre i nærmeste familie for at kunne komme på skadestue eller til læge og selv få opmærksomhed og medlidenhed.

Okay! Skræmmende... tak for svar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay! Skræmmende... tak for svar ;)

Var da så lidt :)

Ja, det er sygt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babycafe i morgen. Til mit netværk er minimal er jeg glad for en har spurgt om jeg kom. Håber det bliver lige så hyggeligt som sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååå min lille Mie mus ligger og sover på mig. Hun drømmer så og begynder at grine - det er første gang hun griner. Hold op så smeltede mor her lige. Nøj hun er kær at ligge der og smile og grine i sin drøm ❤️ Og yay for hun ikke kun har mareridt som hun ellers er ret plaget af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh har lige set at manden skal arbejde den onsdag hvor der er fifty shades of gray i babybio. Gad vide om jeg kan gå i babybio med 2 stk... Og om det er en film mi e drenge skal "se"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh har lige set at manden skal arbejde den onsdag hvor der er fifty shades of gray i babybio. Gad vide om jeg kan gå i babybio med 2 stk... Og om det er en film mi e drenge skal "se"

Hvis du kan magte at have dem begge med, så synes jeg du skal "go for it!" :p De er jo så bitte små at man kan lade dem se alle slags film. De kan nok ikke engang se skærmen, da de jo ikke ser så langt endnu.

Ellers, har du ikke en veninde, søster eller lignende du kan tage med? Jeg skal selv ind og se den med min søster og mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der lige kan fortælle hvordan baby bio foregår? :-) overvejer nemlig at skulle prøve det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må lige fortæl Tobias at søvn avler søvn hvis han har glemt at læse det afsnit i babybogen.

Håber I får en god nat med masser af sammenhængende søvn

Han sov lige knap 6 timer så natten blev ikke super...han fik mad 20.30 igen kl. 1 og kvart i 6 til morgen og har sovet uroligt med opvågninger såå...men ku nu være rart han sov om natten frem for dagen den bandit ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der lige kan fortælle hvordan baby bio foregår? :-) overvejer nemlig at skulle prøve det :-)

Empire bio på Nørrebro har hver onsdag kl. 12. Vores lokale bibliotek havde da jeg var på barsel med Simin noget der ca gratis men det er der ikke mere.

Edit: I empire står barnevognen i forhallen og man bliver kaldt på hvis de vågner eller man kan tage de små med ind fra starten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan magte at have dem begge med, så synes jeg du skal "go for it!" :p De er jo så bitte små at man kan lade dem se alle slags film. De kan nok ikke engang se skærmen, da de jo ikke ser så langt endnu.

Ellers, har du ikke en veninde, søster eller lignende du kan tage med? Jeg skal selv ind og se den med min søster og mor ;)

Tænker at jeg bare skal have strækviklen på. Så kan de komme op i den hvis de vågner. Og så kan jeg også dobbeltamme lidt mere diskret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Girly1988, det foregår sådan at du river halvdelen af din billet over og ligger den i barnevognen. Hvis din baby så vågner så henter de dig, og så er lyset lidt lysere og lyden lidt lavere inde i salen, så man kan amme derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I city 2 har man barnevognen med ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i babycafe i dag. Stadig et hit. Og blev tilbudt at være med i en mødregruppe mere. I like. Nu bliver det sjovt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i babycafe i dag. Stadig et hit. Og blev tilbudt at være med i en mødregruppe mere. I like. Nu bliver det sjovt :yay

 

Hahaha....hvor godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stoppet med at amme. Har i en periode ammet mest også givet lidt flaske særligt om aftenen. Men her på det sidste var Karla begyndt at vågne en del gange om natten for at spise og forleden aften efter en ellers god lang amning, hvor hun tømte mig helt, blev hun urolig. Jeg tilbød hende en flaske MME og hun slugte 165 ml, så hun var jo tydeligvis ikke mæt.

Så nu har jeg valgt at stoppe amningen. Jeg har bare taget en "kold tyrker" men var simpelthen nødt til at stå op i nat for at malke lidt ud (efter ikke at have ammet i et døgn). Jeg tænkte at det brystmælk jeg malkede ud, kunne jeg ligeså godt tilbyde Karla på flasken, så jeg varmede det her til eftermiddag og ville give hende det. Men jeg synes godt nok det smagte mærkeligt. Er det nogle der ved om det kan være fordi det er "gammel mælk". Altså at det har været i brysterne så længe og om det er fint nok at hun får det? Jeg valgte at kassere den flaske for en sikkerheds skyld. Men der burde vel ikke være noget i vejen med mælken? - det har været opbevaret på køl og var ikke mere end 12 timer gammelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang til babysvømning :) hun var meget pyller til at starte med, men tog flot revanche det skal nok blive godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stoppet med at amme. Har i en periode ammet mest også givet lidt flaske særligt om aftenen. Men her på det sidste var Karla begyndt at vågne en del gange om natten for at spise og forleden aften efter en ellers god lang amning, hvor hun tømte mig helt, blev hun urolig. Jeg tilbød hende en flaske MME og hun slugte 165 ml, så hun var jo tydeligvis ikke mæt.

Så nu har jeg valgt at stoppe amningen. Jeg har bare taget en "kold tyrker" men var simpelthen nødt til at stå op i nat for at malke lidt ud (efter ikke at have ammet i et døgn). Jeg tænkte at det brystmælk jeg malkede ud, kunne jeg ligeså godt tilbyde Karla på flasken, så jeg varmede det her til eftermiddag og ville give hende det. Men jeg synes godt nok det smagte mærkeligt. Er det nogle der ved om det kan være fordi det er "gammel mælk". Altså at det har været i brysterne så længe og om det er fint nok at hun får det? Jeg valgte at kassere den flaske for en sikkerheds skyld. Men der burde vel ikke være noget i vejen med mælken? - det har været opbevaret på køl og var ikke mere end 12 timer gammelt.

 

Hm, jeg tænker, at det ikke burde kunne være for gammelt, men det kan godt ændre lidt smag afhængig af, hvad du har spist. Men det lyder som det rigtige for jer, at du har droppet amning, og den ene flaske fra eller til betyder nok ikke det vilde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang til babysvømning :) hun var meget pyller til at starte med, men tog flot revanche det skal nok blive godt :)

 

Spændende. Midt i februar starter min mand til babysvømning med S. Vi er meget spændte på, hvad hun synes om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i babycafe i dag. Stadig et hit. Og blev tilbudt at være med i en mødregruppe mere. I like. Nu bliver det sjovt :yay

 

Ikke dårligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv fik lov til at være model i dag :D Vi var kun 2 der var kommet til undervandsbilleder til babysvømning i dag, så de benyttede lige chancen til at få taget lidt ekstra billeder af nogen børn der lavede nogen af de ting vi plejer st lave til babysvømning. De skal måske bruges til deres hjemmeside og brochurer :) og det fede er at vi får billederne digitalt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER