TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det er satme op ad bakke piger. Lægen ville naturligvis have mig videre til Gyn. Afd., men han kunne ikke komme igennem! Så han ville ringe til mig, når han fik svar fra dem. Han ringede så, at de ikke havde tid før i morgen, så hvis det blev værre, så var det 112!

Jeg skifter stadig bind 1 gang i timen! Det bliver en lang nat, medmindre 2 gigabind kan klare det.

 

Øv bøv - men jeg er ikke overrasket. Du har ikke nogle efterfødselsbind tilbage eller mulighed for at få fat på nogle store tena? Jeg kunne slet ikke bruge alm. natbind, da jeg styrtblødte, så jeg skiftede giga-bind hver 3.time i 4-5 dage. Men det var "bare" løse sting hos mig, så det behøver ikke at være noget "stort", men det er godt, du får det tjekket :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er satme op ad bakke piger. Lægen ville naturligvis have mig videre til Gyn. Afd., men han kunne ikke komme igennem! Så han ville ringe til mig, når han fik svar fra dem. Han ringede så, at de ikke havde tid før i morgen, så hvis det blev værre, så var det 112!

Jeg skifter stadig bind 1 gang i timen! Det bliver en lang nat, medmindre 2 gigabind kan klare det.

Ej det er sq ikke fair :( hold kæft, jeg føler med dig! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vist erkende at vi er midt i det første seriøse appetitspring.... spiser pt. Fra begge bryser om aftenen for at blive mæt nok til at sove.... nu håber jeg hun tager et godt langt stræk! jeg er træt og mine bryster trænger til pause :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så baby relateret, men tænker I kloge tøser kan give jeres besyv med, da jeres fødsler heller ikke er sååå langt væk i tid :)

Har I haft virkeligt stærke blødninger ved jeres mens efter fødslen? Jeg stoppede med barselsflåd 14 dage efter fødslen, havde så en blødning igen den 24/25. December - 28. December, hvilket jeg tænkte var mens. Begyndte så at bløde igen i går, så det passer med mens- men i nat blødte jeg et stort Always ultra Night igennem på en time, altså måtte skifte hver time. Her til formiddag har jeg så blødt dem igennem på 30. Min. Og har så tager et af se helt store efterfødselsbind på, ja dem der nærmest er bleer, og der har jeg blødt et igennem på 1 time nu :blink Tror I det er for meget blødning? Har de vildeste efterveer (føles det som) og fryser af pommern til. Kan ikke mindes jeg blødte så meget ved første "rigtige" mens efter Melissa dengang :unsure

Jeg synes altså at det lyder til at du bløder alt for meget :unsure

Da A var 3-4 måneder gammel begyndte jeg også pludselig at bløde meget kraftigt igen og jeg havde virkelig ondt i maven... Det viste sig at være fordi der stadig sad rester i min livmoder, som endte med at komme ud i store ulækre klumper..

Jeg synes du skal kontakte vagtlægen, eller ihvertfald kontakte din egen læge i morgen! og pas nu godt på dig :kram2

Edit: nu læste jeg lige videre i tråden.. Håber at du er ok, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle I søde piger :)

Det er nogle af de helt store efterfødselsbind jeg har på nu, og som jeg også brugte i løbet af dagen fra i går formiddag. Efter jeg havde tilbragt aftenen med en morsyg Milan hos mig på sofaen stilnede det lidt af, synes jeg. Men det er startet igen og der kommer nogle store skyller. Melissa begyndte at :puke for 2 timer siden, så vi er på sofaen i stuen og afventer det stilner af, så håber jeg Milan melder sig, så det går op i en højere enhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle I søde piger :)

Det er nogle af de helt store efterfødselsbind jeg har på nu, og som jeg også brugte i løbet af dagen fra i går formiddag. Efter jeg havde tilbragt aftenen med en morsyg Milan hos mig på sofaen stilnede det lidt af, synes jeg. Men det er startet igen og der kommer nogle store skyller. Melissa begyndte at :puke for 2 timer siden, så vi er på sofaen i stuen og afventer det stilner af, så håber jeg Milan melder sig, så det går op i en højere enhed.

Kæft, det er op af bakke for dig :( :kram2 :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså at det lyder til at du bløder alt for meget :unsure

Da A var 3-4 måneder gammel begyndte jeg også pludselig at bløde meget kraftigt igen og jeg havde virkelig ondt i maven... Det viste sig at være fordi der stadig sad rester i min livmoder, som endte med at komme ud i store ulækre klumper..

Jeg synes du skal kontakte vagtlægen, eller ihvertfald kontakte din egen læge i morgen! og pas nu godt på dig :kram2

Edit: nu læste jeg lige videre i tråden.. Håber at du er ok, søde :kram2

Det var godt nok længe efter :O Klarede det at komme ud selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok længe efter :O Klarede det at komme ud selv?

Ifølge lægen så ja.... Jeg fik en akut tid ved en praktiserende læge samme dag som klumperne var kommet ud. Og hun mente at det hele var kommet ud fordi min livmoderhals var lukket. Jeg håber hun har ret, men jeg bøvler godt nok stadig meget med menssmeeter og blødninger ofte.

Ifølge lægen var det fordi jeg havde fået prednisolon, ammestops piller og var startet på P-piller at det havde lavet rav i min krops naturlige udrensningsproces..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha med de historier der er herinde er jeg meget taknemmelig for at jeg 8 dage efter fødslen blev scannet for rester i livmoderen.

 

Ønskebebs: Rigtig meget held og lykke i dag!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs: Rigtig meget held og lykke i dag!! :kram2

:ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger- skal først være der kl. 14 (!!!) godt mormor kunne tage Melissa i dag. Bettemanden må med mig på tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger- skal først være der kl. 14 (!!!) godt mormor kunne tage Melissa i dag. Bettemanden må med mig på tur.

Ih altså din stakkel, jeg håber de finder ud af hurtigt hvad det er...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger- skal først være der kl. 14 (!!!) godt mormor kunne tage Melissa i dag. Bettemanden må med mig på tur.

 

Held og lykke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Goodluck ØB! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til Ønskebebs! Held og lykke idag.

Til hele snakken om moderkage rester, så blev jeg jo også ved at bløde og have smerter i 3 uger efter Simons fødsel - og det viste sig at være moderkage rester der sad i livmoderen. Jeg fik så en udskrabning under fuld bedøvelse. Så det er åbenbart meget normalt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fylder Simon 5 mdr idag :loveshower Det blev fejret med to stik i lårene. Han tog det SÅ flot! (Ligesom ved 3 mdrs vacc) Græd lige da hun stak, men stoppede så snart jeg tog ham op og trøste. Bagefter kunne vi få smil og alt muligt :wub Min tapre gut.

Han var i øvrigt ca 70 cm lang og vejede 7,18 kg. Tror han er forholdsvis slank, men det var fint nok sagde lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fylder Simon 5 mdr idag :loveshower Det blev fejret med to stik i lårene. Han tog det SÅ flot! (Ligesom ved 3 mdrs vacc) Græd lige da hun stak, men stoppede så snart jeg tog ham op og trøste. Bagefter kunne vi få smil og alt muligt :wub Min tapre gut.

Han var i øvrigt ca 70 cm lang og vejede 7,18 kg. Tror han er forholdsvis slank, men det var fint nok sagde lægen.

Tillykke med de 5 måneder til Simon og mor :) :loveshower

Håber han slipper for reaktion på vaccinationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til Ønskebebs! Held og lykke idag.

Til hele snakken om moderkage rester, så blev jeg jo også ved at bløde og have smerter i 3 uger efter Simons fødsel - og det viste sig at være moderkage rester der sad i livmoderen. Jeg fik så en udskrabning under fuld bedøvelse. Så det er åbenbart meget normalt :unsure

Hvor vildt at det er så forholdsvis almindeligt :O :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast jeg nyder at Liff sover i dag! :glad

Har kørt barnevognen ind i stuen, og der er åbenbart godt at sove :7himmel

I går og dagen før, spiste hun konstant og var evig-utilfreds!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt at det er så forholdsvis almindeligt :O :huh

Helt vild. Har aldrig hørt om så mange som herinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fylder Simon 5 mdr idag :loveshower Det blev fejret med to stik i lårene. Han tog det SÅ flot! (Ligesom ved 3 mdrs vacc) Græd lige da hun stak, men stoppede så snart jeg tog ham op og trøste. Bagefter kunne vi få smil og alt muligt :wub Min tapre gut.

Han var i øvrigt ca 70 cm lang og vejede 7,18 kg. Tror han er forholdsvis slank, men det var fint nok sagde lægen.

Tillykke med de 5 mdr. Snart halvvejs i sit første leveår.

Lang og tynd er vist meget godt ramt. Til sammenligning var Asger sidst han blev målt 68 cm og 8,25 kg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har sovet i snart 5 timer. Lille febermus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de 5 måneder til Simon og mor :) :loveshower

Håber han slipper for reaktion på vaccinationen.

  

Tillykke med de 5 mdr. Snart halvvejs i sit første leveår.

Lang og tynd er vist meget godt ramt. Til sammenligning var Asger sidst han blev målt 68 cm og 8,25 kg ;)

Tak tak :loveshower tiden er bare fløjet afsted. Håber også han slipper for reaktion, indtil videre har han været i godt humør og nu ligger han og sover ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih mine drenge bliver så store. Har pakket str. 56 frem i dag. Men efter 6 uger måtte det jo komme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih mine drenge bliver så store. Har pakket str. 56 frem i dag. Men efter 6 uger måtte det jo komme....

Hvor skønt! :loveshower store drenge!

Her er vi lige flyttet i str 50! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER