TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg sidder oppe ved Liv som bare ikke har spist nok i løbet af dagen og oplevet for meget så hun er sulten og har svært ved at overgive sig. Hun har fået bryst 4 gange siden kl 19 og armene kører så hun ikke kan sove andet end kort tid af gangen.

Nu er der lige blevet stille igen så krydser fingre for hun sover et langt stræk nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder oppe ved Liv som bare ikke har spist nok i løbet af dagen og oplevet for meget så hun er sulten og har svært ved at overgive sig. Hun har fået bryst 4 gange siden kl 19 og armene kører så hun ikke kan sove andet end kort tid af gangen.

Nu er der lige blevet stille igen så krydser fingre for hun sover et langt stræk nu.

Sov godt og længe, lille Liv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med udvikling :) Leonora er også klart mere interesseret i legetøj og gider ikke lægge alene så længe pt.

Mie er endelig begyndt at kunne blive lagt måske en 5-10 minutter selv nu - ellers er og har hun været klister baby på ja især mig. Heldigvis er far også begyndt at være god nok (og turde tage hende).

Men kan også se hun bearbejder en masse indtryk - hun vågner meget af mareridt - ganske som ved sidste Tiger besøg. Lille følsomme mus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder oppe ved Liv som bare ikke har spist nok i løbet af dagen og oplevet for meget så hun er sulten og har svært ved at overgive sig. Hun har fået bryst 4 gange siden kl 19 og armene kører så hun ikke kan sove andet end kort tid af gangen.

Nu er der lige blevet stille igen så krydser fingre for hun sover et langt stræk nu.

Åh stakkels lille pus. Håber hun finder/har fundet ro nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh stakkels lille pus. Håber hun finder/har fundet ro nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har lige været igang igen og det eneste der virker er mors bryst :(

Det er jeg godt nok ked af. Håber snart hun finder ro, tryghed og mæthed nok i den lille krop til at sove et godt langt stræk. Det er så hårdt når de har de dage og nætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg godt nok ked af. Håber snart hun finder ro, tryghed og mæthed nok i den lille krop til at sove et godt langt stræk. Det er så hårdt når de har de dage og nætter.

Tak :kiss Jeg håber også der bliver ro nu. Har lagt hende ved siden af mig og håber det hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm har to drenge der mener det er morgen :zzz

Men Tobias har også lige taget 5 timer i træk så kan måske godt forstå det, men alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er endelig begyndt at kunne blive lagt måske en 5-10 minutter selv nu - ellers er og har hun været klister baby på ja især mig. Heldigvis er far også begyndt at være god nok (og turde tage hende).

Men kan også se hun bearbejder en masse indtryk - hun vågner meget af mareridt - ganske som ved sidste Tiger besøg. Lille følsomme mus

Lille følsomme pige!

Hvor dejligt at far har det bedre og at Mie og far er begyndt at finde hinanden! :) :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm har to drenge der mener det er morgen :zzz

Men Tobias har også lige taget 5 timer i træk så kan måske godt forstå det, men alligevel.

:kram

Her er Leonora ikke vågen trods 6 timer men karter rundt og grynter konstant <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Her er Leonora ikke vågen trods 6 timer men karter rundt og grynter konstant <_<

:kram det er næsten endnu værre fordi man så selv burde sove men hele tiden tænker - vågner de nu... Håber at i fik lidt ro. Vi var oppe. I 1,5 time så det var ok og har så sovet til nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram det er næsten endnu værre fordi man så selv burde sove men hele tiden tænker - vågner de nu... Håber at i fik lidt ro. Vi var oppe. I 1,5 time så det var ok og har så sovet til nu.

Det er ret trættende, ja. Heldigvis kunne jeg sove videre efter knap 2 timer fordi Filippa ikke er hjemme og manden har fri efter Super Bowl, så har nok fået en times tid mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en fra min mødregruppe som har meldt sig ud - nu er vi 6 - jeg er den eneste under 35 (26) og den eneste førstegangsfødende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en fra min mødregruppe som har meldt sig ud - nu er vi 6 - jeg er den eneste under 35 (26) og den eneste førstegangsfødende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Karla startet på lidt Lactulose, syrnet MME og i eftermiddag får vi besøg af zoneterapeut. Håber der kan komme lidt gang i den lille mave.

Er der nogle det har brugt syrnet MME? Har læst at det er nok bare at bytte 1 eller 2 flasker almindelig MME ud med den syrnet - nogle der ved noget om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej til Herning med mindstemusen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej til Herning med mindstemusen :(

Åh nej da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der en fra min mødregruppe som har meldt sig ud - nu er vi 6 - jeg er den eneste under 35 (26) og den eneste førstegangsfødende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej til Herning med mindstemusen :(

:( Hvad er der med hende?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krise! Min mødregruppe stopper allerede til april :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krise! Min mødregruppe stopper allerede til april :boo

Hvordan kan den stoppe? Hvis i vil fortsætte med at ses, kan i så ikke bare ses? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ for RS-virus! :)

Pt. Er et nyt "sug" sendt til dyrkning for kighoste... og blodprøver på vej... kommer i isolation indtil der kommer svar på prøverne.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krise! Min mødregruppe stopper allerede til april :boo

Er i ikk nogle af jer der stadig kan ses?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Karla startet på lidt Lactulose, syrnet MME og i eftermiddag får vi besøg af zoneterapeut. Håber der kan komme lidt gang i den lille mave.

Er der nogle det har brugt syrnet MME? Har læst at det er nok bare at bytte 1 eller 2 flasker almindelig MME ud med den syrnet - nogle der ved noget om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER