TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Så fik vi holdt barnedåb for Malou :) vi har haft en rigtig god dag, men nøj hvor er vi trætte nu

 

:zzz

 

 

Et par billeder fra efter vi kom hjem

 

whUVZIr.jpeg

 

y3HY1oW.jpeg

 

Tillykke med dåben og hvor ser hun bare dejlig ud! :wub

 

Tak piger :) jamen hun er jo også en stor pige :) 164 cm og omkring 6,5 kg :)

Haha, ja så er hun godt nok en KÆMPE baby og helt ekstremt tynd :p ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha det må være efterveer fra dåben i går :D nøj hvor er jeg baldret i dag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi holdt barnedåb for Malou :) vi har haft en rigtig god dag, men nøj hvor er vi trætte nu

 

:zzz

 

 

Et par billeder fra efter vi kom hjem

 

whUVZIr.jpeg

 

y3HY1oW.jpeg

 

Tillykke med dåben :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så baby relateret, men tænker I kloge tøser kan give jeres besyv med, da jeres fødsler heller ikke er sååå langt væk i tid :)

Har I haft virkeligt stærke blødninger ved jeres mens efter fødslen? Jeg stoppede med barselsflåd 14 dage efter fødslen, havde så en blødning igen den 24/25. December - 28. December, hvilket jeg tænkte var mens. Begyndte så at bløde igen i går, så det passer med mens- men i nat blødte jeg et stort Always ultra Night igennem på en time, altså måtte skifte hver time. Her til formiddag har jeg så blødt dem igennem på 30. Min. Og har så tager et af se helt store efterfødselsbind på, ja dem der nærmest er bleer, og der har jeg blødt et igennem på 1 time nu :blink Tror I det er for meget blødning? Har de vildeste efterveer (føles det som) og fryser af pommern til. Kan ikke mindes jeg blødte så meget ved første "rigtige" mens efter Melissa dengang :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så baby relateret, men tænker I kloge tøser kan give jeres besyv med, da jeres fødsler heller ikke er sååå langt væk i tid :)

Har I haft virkeligt stærke blødninger ved jeres mens efter fødslen? Jeg stoppede med barselsflåd 14 dage efter fødslen, havde så en blødning igen den 24/25. December - 28. December, hvilket jeg tænkte var mens. Begyndte så at bløde igen i går, så det passer med mens- men i nat blødte jeg et stort Always ultra Night igennem på en time, altså måtte skifte hver time. Her til formiddag har jeg så blødt dem igennem på 30. Min. Og har så tager et af se helt store efterfødselsbind på, ja dem der nærmest er bleer, og der har jeg blødt et igennem på 1 time nu :blink Tror I det er for meget blødning? Har de vildeste efterveer (føles det som) og fryser af pommern til. Kan ikke mindes jeg blødte så meget ved første "rigtige" mens efter Melissa dengang :unsure

Uh det ville jeg ikke være helt tryg ved Louise, så jeg ville ringe til lægen :kram2 Når du også fryser synes jeg det lyder til du mister for meget blod.

Jeg har desværre ikke noget at sammenligne med selv, for jeg har stadig ikke fået mens endnu (7-9-13), men jeg fuldammer jo også stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så baby relateret, men tænker I kloge tøser kan give jeres besyv med, da jeres fødsler heller ikke er sååå langt væk i tid :)

Har I haft virkeligt stærke blødninger ved jeres mens efter fødslen? Jeg stoppede med barselsflåd 14 dage efter fødslen, havde så en blødning igen den 24/25. December - 28. December, hvilket jeg tænkte var mens. Begyndte så at bløde igen i går, så det passer med mens- men i nat blødte jeg et stort Always ultra Night igennem på en time, altså måtte skifte hver time. Her til formiddag har jeg så blødt dem igennem på 30. Min. Og har så tager et af se helt store efterfødselsbind på, ja dem der nærmest er bleer, og der har jeg blødt et igennem på 1 time nu :blink Tror I det er for meget blødning? Har de vildeste efterveer (føles det som) og fryser af pommern til. Kan ikke mindes jeg blødte så meget ved første "rigtige" mens efter Melissa dengang :unsure

Synes det lyder voldsomt.

Jeg har ikke fået mens endnu, og Storm er fra d. 10.10.

Jeg ville lige ringe til lægen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lige vende den med lægen - det lyder lidt voldsomt, øb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det ville jeg ikke være helt tryg ved Louise, så jeg ville ringe til lægen :kram2 Når du også fryser synes jeg det lyder til du mister for meget blod.

Jeg har desværre ikke noget at sammenligne med selv, for jeg har stadig ikke fået mens endnu (7-9-13), men jeg fuldammer jo også stadig.

Enig! Min første mens var også kraftigere end normalt men slet ikke så voldsomt. Synes du reagerer på arvtager feber oven i. Afsted til lægen med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs det lyder som om du burde ringe til lægen. Kan ikke bidrage med noget - har ikke fået mens endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen har lukket for telefonen, så når Milan har spist, så kører han og jeg derned, han har sovet og jeg ville gerne have ordnet noget vasketøj imens. Ved ikke helt om det passer, men synes jeg får mere og mere ondt, eller også er det fordi jeg netop synes det virker voldsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen har lukket for telefonen, så når Milan har spist, så kører han og jeg derned, han har sovet og jeg ville gerne have ordnet noget vasketøj imens. Ved ikke helt om det passer, men synes jeg får mere og mere ondt, eller også er det fordi jeg netop synes det virker voldsomt.

Pyt med vasketøj.

Afsted med jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen har lukket for telefonen, så når Milan har spist, så kører han og jeg derned, han har sovet og jeg ville gerne have ordnet noget vasketøj imens. Ved ikke helt om det passer, men synes jeg får mere og mere ondt, eller også er det fordi jeg netop synes det virker voldsomt.

Øv har de slet ikke en akut telefon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afsted med jer Louise.... Det der lyder ikke normalt!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs, jeg havde kraftig blødning ca en uge efter fødslen og efter et par dage ringede jeg til hospitalet og kom til tjek. Du skal ret sikkert tjekkes for, om du har en moderkagerest siddende el lignende og det er ikke hos egen læge men hospitalet, så prøv at ringe derud. :kram

Hos mig skyldtes den voldsomme blødning løse sting, og det gjorde de ikke noget ved, melde vil hellere tjekke en gang for meget end at du går for længe med noget, der ikke er som det bør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har de slet ikke en akut telefon?

Nej, eller jo- hvis det er livstruende, det tror jeg ikke det er. Sidder og venter hernede nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, eller jo- hvis det er livstruende, det tror jeg ikke det er. Sidder og venter hernede nu.

 

 

Godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om kiropraktor kan hjælpe på maveproblemer hos en 10 uger gammel baby...?

Vi er på laktulose og allomin og nye d dråber og bio gaia dråber som anbefalet men det fungerer stadig ikke optimalt og nu overvejer jeg nye tiltag for tror det påvirker hans trivsel negativt så længe som vi har haft problemer efterhånden...ved ikke om han måske har spændinger i kroppen som påvirker...for han strækker sig tit meget bagover og han har lidt tendens til at kigge mest til den ene side...hmm..

Og ellers jer med flaske børn hvad har virket hos jer...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om kiropraktor kan hjælpe på maveproblemer hos en 10 uger gammel baby...?

Vi er på laktulose og allomin og nye d dråber og bio gaia dråber som anbefalet men det fungerer stadig ikke optimalt og nu overvejer jeg nye tiltag for tror det påvirker hans trivsel negativt så længe som vi har haft problemer efterhånden...ved ikke om han måske har spændinger i kroppen som påvirker...for han strækker sig tit meget bagover og han har lidt tendens til at kigge mest til den ene side...hmm..

Og ellers jer med flaske børn hvad har virket hos jer...?

Jeg ville ikke tøve med at tage et smut til kiopraktor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs: Godt du kom afsted :kram Pøj pøj

Girly1988: Det skader aldrig at tage til kiropraktor. Vi var afsted med Simon, da han var helt ny, bare for en sikkerheds skyld (der var så intet hos ham). Men det er klart et forsøg værd synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det, søde ønskebebs? :huh Jeg håber nogen har taget hånd om dig, for det lyder ikke helt godt (har jo lige selv haft en lignende oplevelse).

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så triller Simon fra ryg til mave! ;) Mors dygtige dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu med en små-snottet baby? Skal man dryppe modermælk i næsen og hvordan pokker gør man så lige det? Eller skal det være saltvand, eller findes der andre tricks?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er satme op ad bakke piger. Lægen ville naturligvis have mig videre til Gyn. Afd., men han kunne ikke komme igennem! Så han ville ringe til mig, når han fik svar fra dem. Han ringede så, at de ikke havde tid før i morgen, så hvis det blev værre, så var det 112!

Jeg skifter stadig bind 1 gang i timen! Det bliver en lang nat, medmindre 2 gigabind kan klare det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er satme op ad bakke piger. Lægen ville naturligvis have mig videre til Gyn. Afd., men han kunne ikke komme igennem! Så han ville ringe til mig, når han fik svar fra dem. Han ringede så, at de ikke havde tid før i morgen, så hvis det blev værre, så var det 112!

Jeg skifter stadig bind 1 gang i timen! Det bliver en lang nat, medmindre 2 gigabind kan klare det.

For pokker da :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er satme op ad bakke piger. Lægen ville naturligvis have mig videre til Gyn. Afd., men han kunne ikke komme igennem! Så han ville ringe til mig, når han fik svar fra dem. Han ringede så, at de ikke havde tid før i morgen, så hvis det blev værre, så var det 112!

Jeg skifter stadig bind 1 gang i timen! Det bliver en lang nat, medmindre 2 gigabind kan klare det.

For helvede da! :( Det er sgu ikke i orden :prik

Så skal du jo op konstant i nat :( Håber virkelig snart på ro på hos dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER