TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Liv har sovet henholdsvis 3,5 time og 2 timer til lur i dag og faktisk ikke fået spist særlig meget. Nu er jeg spændt på hvad tid hun går i seng og hvor meget hun har tænkt sig at spise i nat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor skønt! :loveshower store drenge!

Her er vi lige flyttet i str 50! :p

De bliver så store :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger- skal først være der kl. 14 (!!!) godt mormor kunne tage Melissa i dag. Bettemanden må med mig på tur.

Tænker sådan på dig, søde! Håber du er ok :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker sådan på dig, søde! Håber du er ok :unsure

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, håber I kan gøre mig lidt klogere.

Storm har en slags væske bule i panden over begge bryn.

Den er lidt større i højre side.

Det generer ham ikke, og han har haft det længe, men jeg undrer mig alligevel over, hvad det kan være.

Det er tydeligst, når han rynker på panden.

post-8056-0-96392200-1422391272_thumb.jp

post-8056-0-29174900-1422391285_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv har fået numsen med sig i dag og kan nu vende sig fra ryg til mave :D men vende sig fra mave til ryg gider hun ikke :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv har fået numsen med sig i dag og kan nu vende sig fra ryg til mave :D men vende sig fra mave til ryg gider hun ikke :lol

Det er nøjagtig det samme med Simon ;) Her for et par dage siden vendte han sig for første gang fra ryg til mave og har gentaget det nogle gange. Men fra mave til ryg gider man ikke! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv har fået numsen med sig i dag og kan nu vende sig fra ryg til mave :D men vende sig fra mave til ryg gider hun ikke :lol

 

Dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nøjagtig det samme med Simon ;) Her for et par dage siden vendte han sig for første gang fra ryg til mave og har gentaget det nogle gange. Men fra mave til ryg gider man ikke! :D

:lol dejligt det ikke kun er Liv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker sådan på dig, søde! Håber du er ok :unsure

I får lige en copy paste- skal nok skrive i morgen piger.

Jeg skal bare bløde videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige en copy paste- skal nok skrive i morgen piger.

Jeg skal bare bløde videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget øvs, ØB! :kiss :kram2

Håber snart det værste er overstået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige en copy paste- skal nok skrive i morgen piger.

Jeg skal bare bløde videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er farmand hjemme til at tage hånd om tumlingen og Milan sover, så kan I få en update.

Først- Milan har sovet igennem i nat :loveshower som i at han at sovet fra 21.30-6.45 :yay Det må gerne blive en vane, når jeg altså ikke skal rende og skifte bind hver time <_< Jeg har fået fat i nogle af de der lækre 2 cm tykke bind, de kan lige holde til 2 timer, så skal de skiftes. Så nej, blødningen er ikke aftage siden i går! Det er simpelthen KLAMT!! På vej mod sygehuset i går kunne jeg mærke der kom noget ud, det var på størrelse med et æg, så jeg vil sige det må have været en af de der klamme koagler :unsure Men det mente de nu var et stykke moderkage, så det regner vi med. Der er også kommet mange mindre klumper, så det håber jeg altså! Forstår det bare ikke, for til 8 ugers tjek i torsdags var alt fint if. Min læge, men det kan jo så være anderledes. Håber bare det arter sig, så jeg kan blive fri for den her ulækre fornemmelse.

I dag skulle jeg have været i MG, men manden har inviteret på brunch i formiddag og i aften skal vi til intimkoncert med Christopher (og 400 skrigende unge tøser :P) Turen har hængt i en tynd tråd pga. Melissas Roskildesyge, men hun har det fint i dag, så hun og Milan kommer op til mormor til hygge i aften mens manden og jeg tager ud at spise før koncerten også videre til den. Og vi er allesammen ved at gøre klar til at tage ud og spise brunch nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm har sovet non stop fra 22.20 til 8.30 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har sovet små 10 timer i streg og vågnede feberfri og sulten. 180 ml på 7 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha - morhjertet ku ikk helt holde til at se DR dokumentar. Især ikke historien fra 1987.

Må kramme mine unger extra godt i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha - morhjertet ku ikk helt holde til at se DR dokumentar. Især ikke historien fra 1987.

Må kramme mine unger extra godt i dag.

:ditto den var skræmmende :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto den var skræmmende :boo

Ja - men jeg synes det er en mærkelig sag med tvillingerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - men jeg synes det er en mærkelig sag med tvillingerne.

Meget mærkelig! Jeg kan godt forstå det selvfølgelig skal undersøges til bunds men f.eks de må ikke rører deres børn under overvåget samvær forstår jeg ikke. Og hvis det er rigtigt der er kommet blå mærker efter børnene er blevet fjernet og forældrene ikke har været der så skal de da bare hjem med det samme og ikke vente 2 år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er farmand hjemme til at tage hånd om tumlingen og Milan sover, så kan I få en update.

Først- Milan har sovet igennem i nat :loveshower som i at han at sovet fra 21.30-6.45 :yay Det må gerne blive en vane, når jeg altså ikke skal rende og skifte bind hver time <_< Jeg har fået fat i nogle af de der lækre 2 cm tykke bind, de kan lige holde til 2 timer, så skal de skiftes. Så nej, blødningen er ikke aftage siden i går! Det er simpelthen KLAMT!! På vej mod sygehuset i går kunne jeg mærke der kom noget ud, det var på størrelse med et æg, så jeg vil sige det må have været en af de der klamme koagler :unsure Men det mente de nu var et stykke moderkage, så det regner vi med. Der er også kommet mange mindre klumper, så det håber jeg altså! Forstår det bare ikke, for til 8 ugers tjek i torsdags var alt fint if. Min læge, men det kan jo så være anderledes. Håber bare det arter sig, så jeg kan blive fri for den her ulækre fornemmelse.

I dag skulle jeg have været i MG, men manden har inviteret på brunch i formiddag og i aften skal vi til intimkoncert med Christopher (og 400 skrigende unge tøser :P) Turen har hængt i en tynd tråd pga. Melissas Roskildesyge, men hun har det fint i dag, så hun og Milan kommer op til mormor til hygge i aften mens manden og jeg tager ud at spise før koncerten også videre til den. Og vi er allesammen ved at gøre klar til at tage ud og spise brunch nu :)

 

Fedt at Milan har sovet igennem!!! :O :glad

 

Jeg synes, det er skræmmende, at der ikke blev opdaget noget til din 8-ugers undersøgelse :O Hvad i alverden skal den så gøre godt for? :unsure Jeg håber, at du snart er færdig med at bløde :kram2 Jeg er endelig stoppet efter næsten 7 uger - det bliver sgu trættende på mere end en facon i længden <_<

 

Sød mand der sådan inviterer familien på brunch :biglove Jeg håber, at I hyggede jer og at du og manden får en dejlig aften i aften! Det får mig til at drømme om en date inden for noget tid. Vi starter ud med at Filippa skal på weekend hos farmor og farfar, så vi kun har et barn ;) Så har manden vist inviteret på frokost på mandag (han har fri pga. Super Bowl).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget mærkelig! Jeg kan godt forstå det selvfølgelig skal undersøges til bunds men f.eks de må ikke rører deres børn under overvåget samvær forstår jeg ikke. Og hvis det er rigtigt der er kommet blå mærker efter børnene er blevet fjernet og forældrene ikke har været der så skal de da bare hjem med det samme og ikke vente 2 år!

 

Den var meget skræmmende :(

 

Sagde de ikke netop, at tvillingerne ikke fik blå mærker i den 14 dages periode hvor mor og far ikke måtte besøge dem :unsure

 

Uanset hvad, så er det en møg-sag for de børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blive lidt nysgerrig. Hvad er det for et program I har set?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blive lidt nysgerrig. Hvad er det for et program I har set?

En DR Dokumentar, der blev sendt i går aftes. Den handlede om et par og deres nyfødte tvillinger som fik uforklarlige blå mærker og myndighederne mistænkte forældrene for at skade børnene bevidst (Munchausen by proxy-syndrom). Det endte med en tvangsfjernelse af børnene i 2 år. Der blev desuden fortalt en historie fra 1987, hvor en mor endte med at slå sin søn ihjel pga Munchausen by proxy :(

Programmet kan ses på DR's hjemmeside.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var meget skræmmende :(

 

Sagde de ikke netop, at tvillingerne ikke fik blå mærker i den 14 dages periode hvor mor og far ikke måtte besøge dem :unsure

 

Uanset hvad, så er det en møg-sag for de børn :(

 

Forældrene siger der er kommet et mærke mens de ikke har været der og i den periode de ikke måtte rører dem. Efter programmet er slut har der også været nogen artikler hvor forældrene siger at der er kommet 11 nye mærker efter de er fjernet og de ikke har haft kontakt med dem. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER