TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Vi er flyttet til Frederiksberg for et år siden og det er umuligt at få plads i Frederiksberg svømmehal har prøvet vestbadet dn gang og det var en dårlig oplevelse følte at vi var til besvær :-( er der andre steder du kan anbefale ? :-)

Med Simon gik jeg i dgi byen. Det var super i deres varme bassin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Storm gider så ikke det der søvn idag.

Han sov 9,5 time i nat og vågnede kl 9.

Så kom svigerforældrene på besøg ved 10.40 tiden og der var han pylret, og vi prøvede at lægge ham flere gange, hvilket resulterede i skrig og skrål.

Han fik så lidt mad og faldt lynhurtigt i søvn med brystet i munden, men samme resultat, da jeg prøvede at lægge ham.

Da han var kølet af, var han glad igen og smilte og snakkede.

Han overgav sig først til en lur i barnevognen ved 14 tiden, og der tog han kun halvanden time mod normalt 4 timer.

Han virker fint glad og tilfreds og ikke træt lige nu, men frygter da for aftenen, for han sover generelt ikke fra 16 til 22-23 , hvor han hår i seng.

Er det ikke helt vanvittigt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger var rigtig dygtig i svømmehallen. Ingen gråd. Knap tre timers lur efterfølgende og har efterfølgende slugt en portion grød samt en halv flaske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Har en lille Karlafis med forstoppelse/hård mave..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok også belastende. Sådan er stemningen heldigvis ikke i min mødregruppe, og jeg ville nok ærligt talt overveje, om jeg havde lyst til at være i mødregruppe, hvis det var sådan en stemning. Kan man ikke sige til dem på en pæn måde, at du ikke synes, det er rart med de kommentarer? Forhåbentlig er det jo ikke noget, de tænker over :kram

Hvis jeg ikke prøver bliver det aldrig bedre jeg forsøger hvis de kommer med flere kommentarer. Virker det ikke så melder jeg helt fra :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Simon gik jeg i dgi byen. Det var super i deres varme bassin.

Vidste slet ikke de havde babybassin -det må jeg prøve :-) Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det kan vente til mandag. Vi var omkring børnemodtagelsen. Har hun indtrækninger?

Synes ikke hun virker besværet i sine vejrtrækninger! -Ikke hvis jeg skal sammenligne med hvordan Lunas tilsrand var! hun er ikke mere pyldret end hun plejer, hun hoster bare ret meget -og det er selvfølgelig et forsøg på at hoste slimen op!

hun gylper slimklatter op efter amning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg ikke prøver bliver det aldrig bedre jeg forsøger hvis de kommer med flere kommentarer. Virker det ikke så melder jeg helt fra :-(

Håber det bliver bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste slet ikke de havde babybassin -det må jeg prøve :-) Tak

De har også klapvogne og autostole man kan de bære de små i ind i hallen. Det er nede i kælderen. Der er et lavt soppebassin og så det varmebassin. Jeg skal snart afsted med Simon igen.Mads og Tobias må vente lidt endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm gider så ikke det der søvn idag.

Han sov 9,5 time i nat og vågnede kl 9.

Så kom svigerforældrene på besøg ved 10.40 tiden og der var han pylret, og vi prøvede at lægge ham flere gange, hvilket resulterede i skrig og skrål.

Han fik så lidt mad og faldt lynhurtigt i søvn med brystet i munden, men samme resultat, da jeg prøvede at lægge ham.

Da han var kølet af, var han glad igen og smilte og snakkede.

Han overgav sig først til en lur i barnevognen ved 14 tiden, og der tog han kun halvanden time mod normalt 4 timer.

Han virker fint glad og tilfreds og ikke træt lige nu, men frygter da for aftenen, for han sover generelt ikke fra 16 til 22-23 , hvor han hår i seng.

Er det ikke helt vanvittigt??

De er sære, de små :rolleyes

Leonora sov i alt 45 min fra kl 13.30-ca midnat i går :O Hun sover normalt meget! Frygtede natten, men blev positivt overrasket over hun sov til kl 9.

Håber I får en god nat :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror enten tigerspring, maven eller en kombi driller min baby, der tager sig nogle grædeture om aftenen i disse dage :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror enten tigerspring, maven eller en kombi driller min baby, der tager sig nogle grædeture om aftenen i disse dage :huh

Det passer med tiger med hendes terminsdato

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det passer med tiger med hendes terminsdato

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har ret - glemmer at de regnes fra terminsdato og ikke fødsel ;)

Håber den Tiger snart er færdig med sit besøg.

Ja nu må de tigere godt tage videre til nogle andre adresser end vores

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er sære, de små :rolleyes

Leonora sov i alt 45 min fra kl 13.30-ca midnat i går :O Hun sover normalt meget! Frygtede natten, men blev positivt overrasket over hun sov til kl 9.

Håber I får en god nat :kram

Ja, kan høre det ikke bare er Storm, der har mærkelige vaner.

Mistænker dog maveproblemer, for han er begyndt at krumme sig forover, og eftersom vi ikke har set skyggen af en lorteble i en uge, så er der nok noget, der trykker efterhånden.

Frygter virkelig en lang nat med ham i mine arme, for han finder sig ikke i, at vi lægger ham fra os.

Håber I får en god nat :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu må de tigere godt tage videre til nogle andre adresser end vores

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, kan høre det ikke bare er Storm, der har mærkelige vaner.

Mistænker dog maveproblemer, for han er begyndt at krumme sig forover, og eftersom vi ikke har set skyggen af en lorteble i en uge, så er der nok noget, der trykker efterhånden.

Frygter virkelig en lang nat med ham i mine arme, for han finder sig ikke i, at vi lægger ham fra os.

Håber I får en god nat :kram

Håber du ikke får ret :kram

Og han kommer af med noget snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er nemt for jer ;) Jeg skal lige lægge en uge til.

Hvordan viser det sig? Jeg lægger mest mærke til det pga gråden som også kan være pga maven...

Hun virker bare ændret. Mere eftertænksom. Og er rigtig ved at bruge sine hænder mere og mere. Og så er hun pludselig svær at få til at falde til ro om aftenen og natten igen de sidste par dage her og græder (som hun ellers sjældent gør). Hun skal have skreget det sidste energi ud agtigt og holdes tæt i svøb imens til det er ovre - som om der lige er en masse hun skal bearbejde og have ud inden hun sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du ikke får ret :kram

Og han kommer af med noget snart.

Håber DU får ret i, at der snart kommer noget,

Han er dybt ulykkelig og skrigende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun virker bare ændret. Mere eftertænksom. Og er rigtig ved at bruge sine hænder mere og mere. Og så er hun pludselig svær at få til at falde til ro om aftenen og natten igen de sidste par dage her og græder (som hun ellers sjældent gør). Hun skal have skreget det sidste energi ud agtigt og holdes tæt i svøb imens til det er ovre - som om der lige er en masse hun skal bearbejde og have ud inden hun sover.

Dejligt med udvikling :) Leonora er også klart mere interesseret i legetøj og gider ikke lægge alene så længe pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber DU får ret i, at der snart kommer noget,

Han er dybt ulykkelig og skrigende :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er flyttet til Frederiksberg for et år siden og det er umuligt at få plads i Frederiksberg svømmehal har prøvet vestbadet dn gang og det var en dårlig oplevelse følte at vi var til besvær :-( er der andre steder du kan anbefale ? :-)

Jeg går i Vestbadet på et hold og det fungerer fint :) Vestbadet uden hold er jeg hellere ikke super glad for.

Ellers har jeg hørt godt om Avedøre svømmehal men har aldrig været der med børn. Greve er vi også rigtig glade for men der ved jeg ikke om du måske synes er lidt langt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror enten tigerspring, maven eller en kombi driller min baby, der tager sig nogle grædeture om aftenen i disse dage :huh

Det oplever vi også. Hun skriger også ulykkeligt ved brystet en gang i mellem. Til gengæld fik min mand 5 minutter med grin med lyd i dag, så der er også noget, der opvejer for knuden i maven, når hun har ondt i maven/er ked :) jeg tror vi både er ramt af en tiger og så lidt mavebøvl oveni i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går i Vestbadet på et hold og det fungerer fint :) Vestbadet uden hold er jeg hellere ikke super glad for.

Ellers har jeg hørt godt om Avedøre svømmehal men har aldrig været der med børn. Greve er vi også rigtig glade for men der ved jeg ikke om du måske synes er lidt langt.

Jeg er efterhånden villig til alt så Greve er bestemt også en mulighed. Kender slet ikke Avedøre svømmehal :-S men den er hermed også på listen :-)

Ved du om der er babysvøm/bassin i Glostrup?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er efterhånden villig til alt så Greve er bestemt også en mulighed. Kender slet ikke Avedøre svømmehal :-S men den er hermed også på listen :-)

Ved du om der er babysvøm/bassin i Glostrup?

Det er der men det er ikke godt så det vil jeg ikke anbefale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER