SarahDK

Har i det godt?

235 indlæg i dette emne

Synes ærligt talt heller ikke "fra skrot til slot" er så fantastisk et program :rolleyes

Nu må der godt snart ske noget med de her plukveer :whistling (<- utålmodig smiley)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har jeg det godt i dag?? nææh det har jeg faktisk ikke. Har lyst til at skide alt en lang march, er skide irriteret, er træt (og det eneste jeg ikke får lov til er at sove), er ked af det OG så vil jeg snart gerne ha' det her overstået (så familie/venner/naboer... etc. kan komme og glo - for at skride igen)

....og så syns jeg seriøst der mangler smileys herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg har så fået skaffet mig 1 styks hæmoride... hmpfh dry.gif... kan den gå væk af sig selv når det bare er sådan en lille ikke så generende en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg har så fået skaffet mig 1 styks hæmoride... hmpfh dry.gif... kan den gå væk af sig selv når det bare er sådan en lille ikke så generende en?

Ja det kan den sagtens, og hvis den ikke gør, så skaf noget hæmoridecreme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg har så fået skaffet mig 1 styks hæmoride... hmpfh dry.gif... kan den gå væk af sig selv når det bare er sådan en lille ikke så generende en?

Øv, hvor er det ærgeligt. <_< The joy of being pregnant.

Jeg gider ikke være gravid mere - så er det sagt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en rimelig dag. Så længe tingene foregår stille og roligt og i mit tempo så går det. Men baby må meget gerne komme ud, det skal hun absolut ikke høre noget for.

Men har jo også haft scanning og lægesamtale i morgen at se frem til. Så får jeg mere afklaring på situationen og hvor længe jeg kan forvente at gå inden jeg evt. skal sættes igang (hvis jeg ikke har født inden).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en rimelig dag. Så længe tingene foregår stille og roligt og i mit tempo så går det. Men baby må meget gerne komme ud, det skal hun absolut ikke høre noget for.

Men har jo også haft scanning og lægesamtale i morgen at se frem til. Så får jeg mere afklaring på situationen og hvor længe jeg kan forvente at gå inden jeg evt. skal sættes igang (hvis jeg ikke har født inden).

Hvordan er det gået i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er fået fint og ret meget som forventet.

Havde lidt regnet med et vægtskøn på 4200-4300g, men i dag sagde de 4500g!!!!

Så nu synes de at de skulle sætte mig i gang hurtigst muligt og det er altså mandag (de havde ikke tid i morgen). Så må vi se om hun evt vil komme af sig selv inden. Jeg hepper i hvert fald på hende.

Er ved ret godt mod. Det er store børn der kommer i min familie så mon ikke det går.

Så nu ser det ud til at jeg er mor inden for den næste uges tid. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii! Det lykkedes og jeg endte ikke som evighedsgravid som jeg frygtet!

Hugo kom i express-tempo mandag aften, 10 dage over terminen!

Ser man væk fra de vilde hæmorider jeg fik under fødslen (mega-øv), kan jeg vist ikke beklage mig lige nu ;o)

Så nu håber jeg snart det bliver jeres tur også ;o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii! Det lykkedes og jeg endte ikke som evighedsgravid som jeg frygtet!

Hugo kom i express-tempo mandag aften, 10 dage over terminen!

Ser man væk fra de vilde hæmorider jeg fik under fødslen (mega-øv), kan jeg vist ikke beklage mig lige nu ;o)

Så nu håber jeg snart det bliver jeres tur også ;o)

Årh kæmpe tillykke med Hugo (kæmpe kært navn :wub)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er fået fint og ret meget som forventet.

Havde lidt regnet med et vægtskøn på 4200-4300g, men i dag sagde de 4500g!!!!

Så nu synes de at de skulle sætte mig i gang hurtigst muligt og det er altså mandag (de havde ikke tid i morgen). Så må vi se om hun evt vil komme af sig selv inden. Jeg hepper i hvert fald på hende.

Er ved ret godt mod. Det er store børn der kommer i min familie så mon ikke det går.

Så nu ser det ud til at jeg er mor inden for den næste uges tid. :glad

Må jeg ikke lige få din historie, for du er da kun i uge 38 ikke. Hvordan kan det være du så skal sættes i gang allerede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HIT MED BABYEN

Den søde ventetid min bare :numse :bunny Jeg vil bare have min datter i armene! Kom nu lille skat - mor og far glæder sig bare sådan, til du kommer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii! Det lykkedes og jeg endte ikke som evighedsgravid som jeg frygtet!

Hugo kom i express-tempo mandag aften, 10 dage over terminen!

Ser man væk fra de vilde hæmorider jeg fik under fødslen (mega-øv), kan jeg vist ikke beklage mig lige nu ;o)

Så nu håber jeg snart det bliver jeres tur også ;o)

Stort tillykke!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HIT MED BABYEN

Den søde ventetid min bare :numse :bunny Jeg vil bare have min datter i armene! Kom nu lille skat - mor og far glæder sig bare sådan, til du kommer!

Hehe, nej ventetiden er slet ikke så sød de sidste uger <_< Men ud kommer hun snart - Håber bare for dig at det bliver MEGET snart :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii! Det lykkedes og jeg endte ikke som evighedsgravid som jeg frygtet!

Hugo kom i express-tempo mandag aften, 10 dage over terminen!

Ser man væk fra de vilde hæmorider jeg fik under fødslen (mega-øv), kan jeg vist ikke beklage mig lige nu ;o)

Så nu håber jeg snart det bliver jeres tur også ;o)

Stort tillykke med jeres lille Hugo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH hvor er jeg ved at være træt af at vente!! :(

Har de sidste 2 uger haft mange plukveer, og hele dagen i går havde jeg viiirkelig mange plukveer der nev og bed og det murrede helt vildt, synes de tog til i løbet af aftenen og om natten - drømte endda at jeg fødte den dejligste baby i nat ( :7himmel ). Men da jeg vågnede havde jeg ingen murren, ingen niven, ingen plukveer og ingen baby <_< ØV for en nat, hvor jeg var sikker på jeg skulle føde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HIT MED BABYEN

Den søde ventetid min bare :numse :bunny Jeg vil bare have min datter i armene! Kom nu lille skat - mor og far glæder sig bare sådan, til du kommer!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg ikke lige få din historie, for du er da kun i uge 38 ikke. Hvordan kan det være du så skal sættes i gang allerede?

På Hvidovre anbefaler de ikke at man føder vaginalt hvis fosterskøn er over 4800g, og da de skønner baby i maven til at være 4500g nu vil de gerne have hende ud inden hun bliver for stor.

Jeg vil gerne føde vaginalt og det anbefaler de også på Hvidovre. Så det er derfor. Og ja jeg når kun lige at runde 39 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Hvidovre anbefaler de ikke at man føder vaginalt hvis fosterskøn er over 4800g, og da de skønner baby i maven til at være 4500g nu vil de gerne have hende ud inden hun bliver for stor.

Jeg vil gerne føde vaginalt og det anbefaler de også på Hvidovre. Så det er derfor. Og ja jeg når kun lige at runde 39 uger.

Så er jeg med igen :) Det er godt nok også en stor baby. Har de regnet forkert på terminsdatoen? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo terminsdag i dag ( eller hvad siger du baby?). Der har ikke været det mindste optræk til noget overhovedet. Har ellers haft en ok dag, med nogenlunde energi (Sov så også til kl 12 :blush).

Håber virkelig at der snart sker noget :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo terminsdag i dag ( eller hvad siger du baby?). Der har ikke været det mindste optræk til noget overhovedet. Har ellers haft en ok dag, med nogenlunde energi (Sov så også til kl 12 :blush).

Håber virkelig at der snart sker noget :bd

Tillykke med terminsdagen i går :loveshower :loveshower

(Og velkommen til den kære overtid <_< ... med mindre du har været så heldig at gå i fødsel?)

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med terminsdagen i går :loveshower :loveshower

(Og velkommen til den kære overtid <_< ... med mindre du har været så heldig at gå i fødsel?)

:bd :bd :bd

Åh ha, der er desværre ikke så meget held ved mig :( Men tak for den søde velkomst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved der er en helt uge til termin, men er lidt irriteret over at der ikke er de mindste indikationer på snarlig fødsel... ingen plukveer (kun når jeg tager trappen), ingen tegnblødning, ingen slimprop... kan der ikke bare komme et lille tegn.

Gider ikke gå alt for meget over, men frygter det - vil se gerne have en august baby, men tror desværre det bliver en september baby i stedet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved der er en helt uge til termin, men er lidt irriteret over at der ikke er de mindste indikationer på snarlig fødsel... ingen plukveer (kun når jeg tager trappen), ingen tegnblødning, ingen slimprop... kan der ikke bare komme et lille tegn.

Gider ikke gå alt for meget over, men frygter det - vil se gerne have en august baby, men tror desværre det bliver en september baby i stedet <_<

Ja, bare der var eet eller andet der indikerede, at bebserne snart var på vej. Jeg har de plukveer som jeg hele tiden har haft, MÅSKE en smule skrappere, men ellers er der ingen udvikling. Bliver virkelig ked af det hvis jeg er en af dem der går 14 dage over tid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været slået lidt ud af varmen i dag. Det er altså ikke lige min kop te som gravid.

Har slappet af, holdt mig indendøre (hvor temperaturen har været lidt bedre) og ladet op til igangssættelse i morgen.

Nu må jeg hellere får sovet lidt.

Er helt klar men også noget spændt på hvad morgendagen bringer.

(og lille pige, hvis du skynder dig kan du faktisk godt nå at ville ud helt af dig selv).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER