SarahDK

Har i det godt?

235 indlæg i dette emne

Jeg har virkelig ondt i mine ben idag, nogle der har prøvet det?? det er som om de bare er klar til at gå i krampe hele tiden.... virklig virklig ubehageligt og trælst....whistling.gif

ihh hvor jeg glæder mig til det er overstået...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er desværre også begyndt at kunne mærke bagsiden ved den sidste tid som graavid. Mine fødder er elefant-tykke efter en weekend på hotel i KBH og er begyndt at få vand og smerter i hænderne også. Er desuden oppe på + 19 kg nu, hvilket også kan mærkes i bækkenet. Men baby virker til at han har det godt og er stadig super livlig. Og så kan man godt negligere sine egne skavanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre også begyndt at kunne mærke bagsiden ved den sidste tid som graavid. Mine fødder er elefant-tykke efter en weekend på hotel i KBH og er begyndt at få vand og smerter i hænderne også. Er desuden oppe på + 19 kg nu, hvilket også kan mærkes i bækkenet. Men baby virker til at han har det godt og er stadig super livlig. Og så kan man godt negligere sine egne skavanker :)

Øv med vand i kroppen. Men godt at baby har det super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er officielt på barsel, så har kæmpet en brav kamp hele morgen med at få styr på barselsdagpenge... For at gøre en meget lang historie kort, så har jeg brugt hele formiddagen på at udfylde skemaer og tale med a-kassen, det viste sig at være komplet spild af tid, fordi kommunen har fået informeret mig forkert og nu kan jeg ikke komme videre, da ydelseskontoret har lukket i dag.

Det resulterede i en total hormonella grædetur :boo

Nu er jeg ved at få mit gode humør igen og har lige spist en sunlolly.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er officielt på barsel, så har kæmpet en brav kamp hele morgen med at få styr på barselsdagpenge... For at gøre en meget lang historie kort, så har jeg brugt hele formiddagen på at udfylde skemaer og tale med a-kassen, det viste sig at være komplet spild af tid, fordi kommunen har fået informeret mig forkert og nu kan jeg ikke komme videre, da ydelseskontoret har lukket i dag.

Det resulterede i en total hormonella grædetur :boo

Nu er jeg ved at få mit gode humør igen og har lige spist en sunlolly.

Arh ja syntes godt nok systemet godt kunne være mere gennemskueligt og have de samme regler hele vejen rundt... det er skisme noget bøvl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det vist godt -men jeg gidder ikke mere! Det er en uge til terminen i dag, vægten siger + 17 kg og varmen driller...

Jeg har sluppet billigt så langt, kan godt mærke at kroppen er tung og bliver træt dersom jeg laver for meget, men jeg har ikke fået væske i kroppen og der er ikke halsbrand hver dag. Så jeg burde ikke pive... ;o)

Jeg glæder mig til at lære vores dreng at kende og finde ud hvad han er for een -og samtidig frygter jeg et halvt års barsel der hjemme... Kan mærke jeg bruger ret meget krudt på at bekymre mig om jeg nu kan holde til at gå hjemme, da jeg ikke synes det var toppen af lykke sidste gang. Og nej, jeg havde ingen efterfødsel-reaktion, og jeg var glad for mit barn og min mand for den sags skyld (han er i øvrigt meget god til at hjælpe til) -men mit "moder -og hausfrau" gen er nok ikke helt så vel-udviklet som det måske burde være. Jeg savnet ihvertfald mit arbejde rigtig meget sidste gang, og savnet at komme ud og være andet end "mor"... Jeg håber jeg kommer til at trives bedre med barsel denne gang, men det er min store bekymring lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det svinger meget, hvordan jeg har det. Er meget plaget af plukveer og følelsen af, at min livmoder er strukket så meget ud, at den ikke kan følge med, lidt ligesom konstant vokseværk i hele maven. Nogle dage påvirker det mit humør meget, og jeg kan bare ingen ting de dage andet end at have ond af mig selv, mens andre dage er jeg i bedre humør og prøver at nyde den sidste tid som gravid.

I går var en rigtig lortedag hvor jeg bare lå i sengen og kunne ingen ting, men i dag er meget bedre, så jeg er ved lidt bedre mod :) Dog synes jeg godt snart det må blive midt august! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke mere nu....lol_hitting.gif Jeg er hormonella idag.. jeg har næsten ikke sovet i nat pga. varmen.... Det er varmt inde og varmt ude, og det blæser ikke engang ude idag.... Jeg smelter....!!!!!!

Der er 8 dage til termin, og jeg går virklig og håber på at der sker noget før....for jeg orker bare ikke mere.... ikke mere gravid kæmpe krop og ikke mere varme i min gravide kæmpekrop....!!!!

Ja jeg håber det lykkes med en middagslur, for i eftermiddag og i aften skal jeg være sammen med 3 veninder og en baby, og det bliver vist ikke så sjovt for dem, hvis jeg ikke bliver i bedre humør.....!!! Jeg håber jeg kan tage mig sammen, hvis jeg ikke kan sove til middag... unsure.gif

Jeg ved slet ikke hvad jeg vil med alt det her Ævl... men jeg ja jeg orker ikke mere.......!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke mere nu....lol_hitting.gif Jeg er hormonella idag.. jeg har næsten ikke sovet i nat pga. varmen.... Det er varmt inde og varmt ude, og det blæser ikke engang ude idag.... Jeg smelter....!!!!!!

Der er 8 dage til termin, og jeg går virklig og håber på at der sker noget før....for jeg orker bare ikke mere.... ikke mere gravid kæmpe krop og ikke mere varme i min gravide kæmpekrop....!!!!

Ja jeg håber det lykkes med en middagslur, for i eftermiddag og i aften skal jeg være sammen med 3 veninder og en baby, og det bliver vist ikke så sjovt for dem, hvis jeg ikke bliver i bedre humør.....!!! Jeg håber jeg kan tage mig sammen, hvis jeg ikke kan sove til middag... unsure.gif

Jeg ved slet ikke hvad jeg vil med alt det her Ævl... men jeg ja jeg orker ikke mere.......!!!

Føler SÅ meget med dig... Har det nemlig på akkurat samme måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg nåede også grænsen nu!!!

Vand i kroppen, hormoner, alt for høj vægt, besvær, smerter, prusten og stønnen, søvnløse nætter, lavt selvværd, hjælpeløshed, træthed, utålmodighed osv osv osv...

KOM NU UD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige opdaget svømmehallen i dag! Hold da op hvor har jeg haft det godt i dag! Hvis I ikke allerede har været afsted, så få r... med jer!!!Havde dog brug for en lang jur da jeg kom hjem, men har først fået vand i fødderne her sen aften. Der plejer at gå en time fra jeg er stået op og til de er vokset til dobbelt størrelse :) :balloon :loveshower

Har så til gengæld været totalt horminella og tudet til samtlige film jeg har set og så lige sluttet af med at tude over at min kæreste er så god ved mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par dage har været lidt hårde at komme igennem. Varmen, mere aktivitet end jeg kan holde til, sovet dårligt, plukveer og tyngde fornemmelse i maven, ømhed i kroppen og pænt meget vand i benene OG så lige et hormonella anfald hvor jeg tudede af frustration.

I dag har jeg sgu også været klar til at få babyen ud - og jeg var virkelig ved at slå manden da svaret da jeg sagde det var - ja der gå jo nok mindst 25 dage endnu! :klap Arghhh ja han har jo nok ret men hvor gad jeg bare ikke høre det. :prik

Håber virkelig at en god nat søvn i min egen seng (har været i sommerhus den sidste uge) kan hjælpe på sagerne.

Det er i hvertfald planen.

Håber virkelig alle jer som er tæt tæt på terminen meget snart for jeres babyer ud til jer. :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige opdaget svømmehallen i dag! Hold da op hvor har jeg haft det godt i dag! Hvis I ikke allerede har været afsted, så få r... med jer!!!Havde dog brug for en lang jur da jeg kom hjem, men har først fået vand i fødderne her sen aften. Der plejer at gå en time fra jeg er stået op og til de er vokset til dobbelt størrelse :) :balloon :loveshower

Har så til gengæld været totalt horminella og tudet til samtlige film jeg har set og så lige sluttet af med at tude over at min kæreste er så god ved mig :)

Jeg skal så meget i svømmehallen i morgen. Har været i havet den sidste uge, men tror det at kunne svømme rigtigt, virkelig vil være godt for mig. Og hvis det hjælper på mine hævede ankler så flytter jeg derned! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal så meget i svømmehallen i morgen. Har været i havet den sidste uge, men tror det at kunne svømme rigtigt, virkelig vil være godt for mig. Og hvis det hjælper på mine hævede ankler så flytter jeg derned! :whistling

Amen jeg siger dig det var så lækkert! Brugte to timer i et varmvandbassin og i den ene ende var der sådan nogle dysser som var GENIALE til at få masseret fødder med! Afsted med dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svømmehallen har også været en stor hjælp for mig, og mine fødder de sidste par uger.... loveshower.gifmen nu må jeg sige at jeg ikke engang orker svømmehallen mere... det er så besværligt at få badedragten på... og fødder beholder sin størrelse nu... de bliver ikke mindre af det mere... og jeg kan ikke holde til at svømme mere end en halv time nu... og så er jeg færdig resten af dagen...

Jeg har 6 dage til termin.... og jeg ved ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå....!! Manden arbejder lige til fødslen går igang, så han har lidt mere ferie at bruge af senere på året når vi måske vil noget som ny familie... hvilket jo er fint.. men kunne virkelig godt bruge han havde ferie så vi kunne opleve noget, så tankerne kom lidt væk fra den snarlige fødsel som jeg bare ikke kan vente på mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skam været en tur i svømmehallen i dag - og det var super dejligt! Fødderne er lidt pænere i dag selvom de på ingen måde er af naturlig størrelse. Har købt et 10-turs kort så nu er der ingen undskyldning for ikke at komme afsted her de sidste uger (min egen svømmehal åbner igen den 12. august).

Har det i det hele taget meget bedre i dag efter en god nats søvn :glad Det er til at bære at være gravid i dag, det var det sgu ikke i går. :boo

Manden lokkede med en tur i Babysam og få købt nogle af de sidste ting, madrasser til barnevogn og lift, lagener, badekar, trip trap stol og nogle andre småting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de sidste dage haft en del menslignende smerter ligesom jeg havde i starten. Er jeg den eneste og er der evt. nogen der har en forklaring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de sidste dage haft en del menslignende smerter ligesom jeg havde i starten. Er jeg den eneste og er der evt. nogen der har en forklaring?

Jeg har dem også..... men ingen forklaring.... tænker det hele er ved at give sig dernede....

Idag har jeg det generelt bare virklig dårligt... kunne tude og tude... over at være så utilpas... har jeg lagt på den ene side i nat har jeg fået ondt i mit ben, har jeg lagt på den anden har jeg haft kvalme... lå jeg på ryggen kunne jeg ikke få luft.... og nu virker det som om jeg skal have det skidt resten af dagen..... Øv altså... jeg vil bare have min krop tilbage....

jeg er normalt aldrig dårlig... det er så sjældent jeg er syg... så jeg takler det vildt dårligt når så jeg er skidt.... og må lade støvsuger være støvsuger..... Det får jeg det ekstra skidt over.. fordi jeg går hjemme hele dagen... og min mand han arbejder....

Puu, lad det nu bare blive overstået det her....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de sidste dage haft en del menslignende smerter ligesom jeg havde i starten. Er jeg den eneste og er der evt. nogen der har en forklaring?

Jeg har heller ingen forklaring, men har det ligesådan indimellem... Tror egentlig også bare det er fordi, det hele giver efter derinde, og vi er så tæt på termin efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også det er fordi livmoderen er ved at være på overarbejde derinde. Jeg kan i hvert fald mærke, at min livmoder er ved at være pænt træt af at være gravid. Der skal intet til før jeg får plukveer, og jeg har generelt en øm mave, ligesom en øm muskel efter hård træning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har seriøst mange plukveer idag... og de gør ondt.... Det er første dag plukveerene har gjordt ondt.... det må være dem der gør ondt.... ellers er det noget andet.... er så skidt...

men jeg har ikke set nogen slimprop gå, og ingen blødning hellere.... og intet vand er gået... Så det er nok bare en hård dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke baby har sat sig fast, så glæder jeg mig ikke til følelsen af det. De sidste 2 dage har jeg nemlig fået ondt i bækkenet hver gang baby møver rundt, det føles som om den gnider i mod knoglerne.

Men nu må jeg se hvad jordermoderen siger på onsdag... Håber da spunken sidder fast, så den snart kan komme ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk haft det helt vildt skidt i dag. Startede med en 50 km køretur.. Den ene vej gik egentlig okay men de 50 km hjem var LAAAAANGE. På vejen fik jeg plukveer der gjorde rigtig ondt, endda med 6 minutters mellemrum. De var så stride at jeg på et tidspunkt var lidt i tvivl, om det kunne være begyndende veer. Det stoppede dog igen efter en times tid, men jeg har her til aften igen fået "onde" plukveer.

Udover det har Baby skruet sig så hårdt ned i mit bækken, hvilket bevirker jeg af og til slet ikke kan gå oprejst, men ligner en der er tæt på at tisse i bukserne.

NØJ jeg syns jeg glæder mig til at føde.

Skal til JM i morgen over middag, og hvis det fortsætter sådan hele natten, er jeg spændt på hvad hun siger i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk haft det helt vildt skidt i dag. Startede med en 50 km køretur.. Den ene vej gik egentlig okay men de 50 km hjem var LAAAAANGE. På vejen fik jeg plukveer der gjorde rigtig ondt, endda med 6 minutters mellemrum. De var så stride at jeg på et tidspunkt var lidt i tvivl, om det kunne være begyndende veer. Det stoppede dog igen efter en times tid, men jeg har her til aften igen fået "onde" plukveer.

Udover det har Baby skruet sig så hårdt ned i mit bækken, hvilket bevirker jeg af og til slet ikke kan gå oprejst, men ligner en der er tæt på at tisse i bukserne.

NØJ jeg syns jeg glæder mig til at føde.

Skal til JM i morgen over middag, og hvis det fortsætter sådan hele natten, er jeg spændt på hvad hun siger i morgen.

Det lyder spændende. Ville da være lækkert at få lov at føde allerede! Men ubehageligt med de onde plukveer, har haft et par stykker, men dog ikke så jeg overvejede om fødslen var ved at gå igang.....desværre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk haft det helt vildt skidt i dag. Startede med en 50 km køretur.. Den ene vej gik egentlig okay men de 50 km hjem var LAAAAANGE. På vejen fik jeg plukveer der gjorde rigtig ondt, endda med 6 minutters mellemrum. De var så stride at jeg på et tidspunkt var lidt i tvivl, om det kunne være begyndende veer. Det stoppede dog igen efter en times tid, men jeg har her til aften igen fået "onde" plukveer.

Udover det har Baby skruet sig så hårdt ned i mit bækken, hvilket bevirker jeg af og til slet ikke kan gå oprejst, men ligner en der er tæt på at tisse i bukserne.

NØJ jeg syns jeg glæder mig til at føde.

Skal til JM i morgen over middag, og hvis det fortsætter sådan hele natten, er jeg spændt på hvad hun siger i morgen.

Jeg har været lige så skidt og er det stadig.... men hverken vand elelr slimprop eller blødning er noget jeg har set noget til.... så er ret forvirret.... jeg håber jeg overlever natten, og så skal jeg også til jordemoder i morgen over middag.... så jeg er lige så spændt.... du får lige noget bd.gif af mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER