SarahDK

Har i det godt?

235 indlæg i dette emne

Har været slået lidt ud af varmen i dag. Det er altså ikke lige min kop te som gravid.

Har slappet af, holdt mig indendøre (hvor temperaturen har været lidt bedre) og ladet op til igangssættelse i morgen.

Nu må jeg hellere får sovet lidt.

Er helt klar men også noget spændt på hvad morgendagen bringer.

(og lille pige, hvis du skynder dig kan du faktisk godt nå at ville ud helt af dig selv).

Held og lykke Sarah. Må du få en helt fantastisk dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at det ikke er så varmt mere :balloon

Ellers sker der absolut ingen ting <_<

Spunken har dog det sidste 1½ døgn besluttet sig for at møffe det samme sted, så jeg er efterhånden godt øm i kroppen.

Er lidt spændt på jordemoder besøget i morgen, tror den har flyttet sig rundt igen, men håber jeg tager fejl... jeg har bare svært ved at forestille mig at dens hoved kan lave de bevægelser jeg føler i bækkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det ikke er så varmt mere :balloon

Ellers sker der absolut ingen ting <_<

Spunken har dog det sidste 1½ døgn besluttet sig for at møffe det samme sted, så jeg er efterhånden godt øm i kroppen.

Er lidt spændt på jordemoder besøget i morgen, tror den har flyttet sig rundt igen, men håber jeg tager fejl... jeg har bare svært ved at forestille mig at dens hoved kan lave de bevægelser jeg føler i bækkenet.

Jeg har det på nøjagtig samme måde. Baby har været vildt aktiv de sidste par dage, så har også mine tvivl mht. hvordan han vender <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for jer begge, at jeres bebser ligger præcis som de skal! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sofie. Hvordan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det meste af natten har jeg haft rigtig kraftige plukveer - ville næsten betegne dem som veer, for NØJ hvor gjorde de ondt! Men så gik de pludselig i sig selv igen, og nu har jeg bare plukveer der niver og murrer <_<

Men kl 14 skal jeg møde op på fødegangen til igangsættelse, så det er jeg godt nok meget spændt på! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh det kan jeg godt forstå. Har så ondt af dig, fordi din krop har snydt dig så mange gange. Hvor må det være hårdt psykisk og mentalt.

Det bliver godt for dig, at der sker noget konkret i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh det kan jeg godt forstå. Har så ondt af dig, fordi din krop har snydt dig så mange gange. Hvor må det være hårdt psykisk og mentalt.

Det bliver godt for dig, at der sker noget konkret i dag :)

Ja, jeg synes virkelig det er hårdt psykisk, fordi jeg SÅ mange gange har troet at NU måtte det da være, og så har det hele bare gået i sig selv :(

Men ja, det er i hvert fald rart at der under alle omstændigheder kommer til at ske ét eller andet i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi bare håbe at det bare lige er det sidste skub du mangler, og at du går i gang hurtigt efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi bare håbe at det bare lige er det sidste skub du mangler, og at du går i gang hurtigt efter

Det håber jeg i hvert fald - jeg føler i hvert fald at min krop burde være rigeligt klar, men den laaange optakt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender en masse :bd :bd til jer begge, håber smart babyerne kommer ud til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender en masse :bd :bd til jer begge, håber smart babyerne kommer ud til jer

Tusind tak for støv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for :bd ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til den sidste jordemoderkontrol i Haderslev, næste gang er omkring 41+0 i Kolding.

Så kan man da heldigvis se enden på det.

Og heldigvis ligger spunken stadig med hovedet nedad, men stadig ikke fast og jeg oplever stadig, at den enkelte gange stå skrå med hovedet i bækkenet. Så den står stadig på liggende ved vandafgang.

Jeg snakkede lige med min mor og hun fortæller så at 2 af hendes 3 fødsler er startet med vandafgang :blink

Så nu tænker jeg om det er det jeg skal vente mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været til JM i dag, 40+5. Jeg ville jo gerne have lavet hindeløsning hvis det kunne lade sig gøre, men desværre var jeg helt lukket. Baby står kun næsten helt fast og er skønnet til at veje 3800 g :o Hun kunne så til gengæld mærke at livmoderhalsen var blød. Så fandt vi da ud af det. :ba

Vi aftalte at jeg skal ringe på fredag og få en tid til undersøgelse mandag :( . Er så træt af at skulle vente så længe, men sådan er rreglerne jo. Tror jeg vil tage imod igangsættelse hvis jeg kan, på mandag. To dage fra eller til gør alligevel en stor forskel, når man er så træt, øm og psykisk udmattet :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber snart jeres babyer kommer... jer på overtid... bd.gifbd.gif Jeg gik kun 3 dage over og så fik jeg veer... og de 3 dage, de var lange.... så kan kun tænke mig hvor lange dagene på blive når man går flere dage end det over.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber snart jeres babyer kommer... jer på overtid... bd.gifbd.gif Jeg gik kun 3 dage over og så fik jeg veer... og de 3 dage, de var lange.... så kan kun tænke mig hvor lange dagene på blive når man går flere dage end det over.....

Du kan tro at det ikke er særlig sjovt. Har haft tudetur i dag :boo HADER at være gravid på overtid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde tudetur i går og jeg er ikke engang på overtid endnu :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan tro at det ikke er særlig sjovt. Har haft tudetur i dag :boo HADER at være gravid på overtid!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde tudetur i går og jeg er ikke engang på overtid endnu :blush

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde tudetur i går og jeg er ikke engang på overtid endnu :blush

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan tro at det ikke er særlig sjovt. Har haft tudetur i dag :boo HADER at være gravid på overtid!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spunken har det sidste døgns tid været helt hyper aktiv i min mave... I går aftes var jeg lige ved at tude fordi den bare blev ved og ved med at sparke mig i siden.

Håber at det er et tegn på den også gerne vil ud :whistling

Min mand var heldigvis så sød at nusse mig lidt på ryggen og i siden da vi kom i seng, så jeg faldt i en dejlig søvn... Indtil jeg skulle tisse 2 timer senere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bebs bliver også ved med at karte rundt, men på mig gør det heldigvis ikke ondt. Der er stadig ikke det MINDSTE tegn på at jeg skulle gå i fødsel inden for nærmeste fremtid :( Har i dag haft ringet til akut svangreafsnit for at få en prolong.tid til undersøgelse og samtale om igangsættelse. Skulle egentlig først have haft tid mandag, men da de havde fuldt booket der, fik jeg en tid søndag kl 12.30 :yiepie :balloon :balloons

Spørg lige mig om jeg var glad efter den samtale. Det betyder for det første at ventetiden bliver afkortet OG kæresten kan komme med YES!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bebs bliver også ved med at karte rundt, men på mig gør det heldigvis ikke ondt. Der er stadig ikke det MINDSTE tegn på at jeg skulle gå i fødsel inden for nærmeste fremtid :( Har i dag haft ringet til akut svangreafsnit for at få en prolong.tid til undersøgelse og samtale om igangsættelse. Skulle egentlig først have haft tid mandag, men da de havde fuldt booket der, fik jeg en tid søndag kl 12.30 :yiepie :balloon :balloons

Spørg lige mig om jeg var glad efter den samtale. Det betyder for det første at ventetiden bliver afkortet OG kæresten kan komme med YES!

Super at du fik en tid på søndag :balloons :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER