SarahDK

Har i det godt?

235 indlæg i dette emne

Super at du fik en tid på søndag :balloons :balloon

Ja det er simpelthen SÅ dejligt! Ved godt at det ik betyder at jeg nødvendigvis bliver sat i gang på søndag. Men bare det at der SKER noget! Er SÅ færdig med at ligge her på sofaen og tjekke de samme websider x millioner, se skod fjernsyn, tælle ned til at manden kommer hjem hver dag osv osv. Det er bare ikke et liv!

Og så er jeg ligeglad med dem der siger "Nyd det nu, når han først er kommet ud, så ville du nogle gange ønske du kunne proppe ham op igen!". Men hvordan lige nyde at lave ingenting, når man netop er dårlig til at lave ingenting?

Glæder mig SÅ meget til søndag og håber på, at de i det mindste kan lave en hindeløsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er simpelthen SÅ dejligt! Ved godt at det ik betyder at jeg nødvendigvis bliver sat i gang på søndag. Men bare det at der SKER noget! Er SÅ færdig med at ligge her på sofaen og tjekke de samme websider x millioner, se skod fjernsyn, tælle ned til at manden kommer hjem hver dag osv osv. Det er bare ikke et liv!

Og så er jeg ligeglad med dem der siger "Nyd det nu, når han først er kommet ud, så ville du nogle gange ønske du kunne proppe ham op igen!". Men hvordan lige nyde at lave ingenting, når man netop er dårlig til at lave ingenting?

Glæder mig SÅ meget til søndag og håber på, at de i det mindste kan lave en hindeløsning :)

HA! :D

Det kunne været skrevet af mig det indlæg... Jeg hader også at sidde hjemme og lave ingenting... og når min mand endelig kommer hjem så klæber jeg til ham, fordi jeg har kedet mig sådan i løbet af dagen.

Jeg vil bare have baby så jeg i det mindste har noget at bruge tiden på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HA! :D

Det kunne været skrevet af mig det indlæg... Jeg hader også at sidde hjemme og lave ingenting... og når min mand endelig kommer hjem så klæber jeg til ham, fordi jeg har kedet mig sådan i løbet af dagen.

Jeg vil bare have baby så jeg i det mindste har noget at bruge tiden på :D

Lige præsis! Hader hvis kæresten har aftaler efter arbejde! Synes ikke han kan være det bekendt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der stadig ingen tegn på noget. Men har det lidt bedre i kroppen i dag end jeg har haft de sidste par uger. En gammel folkeskolekammerat kontaktede mig på fb i går og tilbød en omgang reboza massage (hun er doula), da hun tilfældigvis var i nærheden af hvor jeg bor. Jeg tænkte at det kunne da i hvert tilfælde ikke skade og måske kunne det få baby til at ligge bedre til fødslen.

Det gjorde rimelig ondt i mit bækken og jeg fik rimelig mange plukkeveer efter, men i dag føles jeg lidt mere "let" og ubesværet. Hun fortalte også noget om fødestillinger og gav nogle godt tips til at undgå brisdtninger.

Så nu er jeg endnu mere klar til babys ankomst. Så kan du så komme ud!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til jer, kender bestemt godt følelsen af overtid, Uh den er streng! Håber virkelig i får de små væsener ud til jer SNART!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun oplevet lidt "menses" smerter i underlivet 1-2 gange i dag ellers har der ingenting været.

Men må sige at jeg fysisk og psykisk har haft den bedste dag i over en måned :yiepie

Så det er da altid noget positivt, når nu ikke Spunken gad ud i dag - så må vi se om den vil ud i morgen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på de augustbabyer som endnu ikke er kommet ud!

Kom nu ud små venner, vi venter alle spændt.

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til tjek. Der blev lavet CTG og scanning og alt så super fint ud.

Hun lavede også indvendig undersøgelse, og gud ske tak og lov var livmodermunden åbnet så meget at hun kunne lave hindeløsning! :bunny :super :yiepie :loveshower

Thank you D.E.R. siger jeg bare! Håber og tror virkelig på at jeg går igang af mig selv nu.

Hvis jeg ikke gør så har jeg fået en tid til igangsættelse på onsdag.

Så det var et rigtigt dejligt besøg på svangreafsnittet i dag. Så hepper vi bare på at bebs vil ud i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til tjek. Der blev lavet CTG og scanning og alt så super fint ud.

Hun lavede også indvendig undersøgelse, og gud ske tak og lov var livmodermunden åbnet så meget at hun kunne lave hindeløsning! :bunny :super :yiepie :loveshower

Thank you D.E.R. siger jeg bare! Håber og tror virkelig på at jeg går igang af mig selv nu.

Hvis jeg ikke gør så har jeg fået en tid til igangsættelse på onsdag.

Så det var et rigtigt dejligt besøg på svangreafsnittet i dag. Så hepper vi bare på at bebs vil ud i aften :)

Åhh, hvor dejligt! Så håber vi på meget snarlig fødsel! :loveshower :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, hvor dejligt! Så håber vi på meget snarlig fødsel! :loveshower :bd

Ja der gør vi nemlig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Somummy jeg krydser fingre for der snart sker noget :goodluck

Her sker der stadig intet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Somummy jeg krydser fingre for der snart sker noget :goodluck

Her sker der stadig intet <_<

Tusind tak! Der har været en del plukkeveer siden vi var afsted og har skrevet ned hver gang jeg har haft én. Har feks haft 4 den sidste time :) :super Og hov, der kom der lige en til :)

Håber sådan for dig at du ikke skal igennem den samme lange tur som mig. Har du prøvet med sex, ananas og hindbærblad the?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber sådan for dig at du ikke skal igennem den samme lange tur som mig. Har du prøvet med sex, ananas og hindbærblad the?

Har prøvet med ananas... sex er sat på standby da jeg slet ikke kan få kroppen med på ideen... hindbærbladte har jeg ikke lige kunne støve op.

Min storsøster mente, at den kommer næste weekend, da hun også gik en uge over med den første.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet med ananas... sex er sat på standby da jeg slet ikke kan få kroppen med på ideen... hindbærbladte har jeg ikke lige kunne støve op.

Min storsøster mente, at den kommer næste weekend, da hun også gik en uge over med den første.

Det kunne din storesøster da godt holde for sig selv :) Men selvfølgelig, hvis det er det der bliver tilfældet, så kan det da være godt at være forberedt og væbnet med en kæmpe portion tålmodighed. <_<

Mht. tips og triks, så har intet virket på mig, men ville ikke have været foruden at prøve. Man kan jo ikke udelukke noget før man har gjort et forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby er ekstrem ond i dag... Den møffer så meget rundt at jeg har ondt over det hele og bliver helt i tvivl om hvordan den ligger... Jeg forsøger bilde mig selv ind at jeg er hysterisk og at den ligger som den skal og at det bare er fordi den fylder. Min mand forsøger samtidig at muntre mig op og er helt fortrøstningsfuld om at den er hvor den skal være. Han er nu dejlig selvom han ikke selv føler han gør noget, men jeg har sagt til ham at hans positive indstilling er alt jeg behøver.

Jeg har købt mig en frisk ananas, som jeg vil guffe noget af i aften, og håber baby forstår en hentydning.... Jeg forstår jo ikke at den bliver der inde når den er så aktiv :blush

Min svigermor mener også den først kommer ud sidst på ugen, da der er fuld måne :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...sex og ananas....må sku prøves ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby er ekstrem ond i dag... Den møffer så meget rundt at jeg har ondt over det hele og bliver helt i tvivl om hvordan den ligger... Jeg forsøger bilde mig selv ind at jeg er hysterisk og at den ligger som den skal og at det bare er fordi den fylder. Min mand forsøger samtidig at muntre mig op og er helt fortrøstningsfuld om at den er hvor den skal være. Han er nu dejlig selvom han ikke selv føler han gør noget, men jeg har sagt til ham at hans positive indstilling er alt jeg behøver.

Jeg har købt mig en frisk ananas, som jeg vil guffe noget af i aften, og håber baby forstår en hentydning.... Jeg forstår jo ikke at den bliver der inde når den er så aktiv :blush

Min svigermor mener også den først kommer ud sidst på ugen, da der er fuld måne :klap

Jeg har også været i tvivl om hvordan baby vendte, netop fordi han stadig er så aktiv, men i søndag til US ved jordemoder blev han scannet og selvfølgelig lå han stadig med hovedet nedad. Men havde godt nok været nervøs inden for om han havde fået sig møvet rundt!!

Svigermor skal bare holde sine meninger for sig selv. Baby kommer ud i nat og ikke et minut senere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...sex og ananas....må sku prøves ;-)

Gad vide om det hjælper at kombinere de to hi hi :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om det hjælper at kombinere de to hi hi :badgirl

Dummede mig. Spurgte manden om han var frisk på at prøve ananas og hanky panky for at få hende ud...nu er der så lukket for hygge og frugtboden ;-) Han har ik så travlt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dummede mig. Spurgte manden om han var frisk på at prøve ananas og hanky panky for at få hende ud...nu er der så lukket for hygge og frugtboden ;-) Han har ik så travlt :-D

Ha haaaaa...han er nok den eneste mand i hele verden der ville have den reaktion på et tilbud om sex!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååh... piger... hvordan i al verden får i dagene til at gå??... ligger bare i sengen og prøver at koncentrere mig om film og kigger BK og facebook ca. 1000 gange i timen, men jeg kan kun tænke på fødsel og fødsel og fødsel...

kan slet ikke forestille mig hvis jeg skal gå til 41+4 som dig somummy, din stakkel!.. jo længere tid der går jo mindre tror jeg på at han rent faktisk kommer udohmy.gif Er der overhovedet en baby til mig også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååh... piger... hvordan i al verden får i dagene til at gå??... ligger bare i sengen og prøver at koncentrere mig om film og kigger BK og facebook ca. 1000 gange i timen, men jeg kan kun tænke på fødsel og fødsel og fødsel...

kan slet ikke forestille mig hvis jeg skal gå til 41+4 som dig somummy, din stakkel!.. jo længere tid der går jo mindre tror jeg på at han rent faktisk kommer udohmy.gif Er der overhovedet en baby til mig også?

Du beskriver mit liv Fru Holden! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder også lidt som mit :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at jeg ikke er den eneste sengehval i disse tider!.. hehe .. Nu vil jeg tage til jordemoder for forhåbentligt sidste gang og bagefter trøstespise en stor jordbærkage... for trøstespisning er også blevet et fast ritual som gerne må vare det meste af dagen (undskyld baby)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man desperat når man begynder at tolke det som et tegn på at der må foregå et eller andet, når man skal lave stort på toilettet 4-5 gange om dagen i stedet for de normale 1-2 :whistling

Spunken er dens normale hyper aktive selv og der sker ellers nada med min krop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER