TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

To gutter... Ikke ti.. Beklager, fede fingre..;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er ihvert fald også godt hormonel her.

Var i regnskoven og så den mindste lillebitte abe (dværgsilkeabe) og kom helt til at tude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge over termin og der er absolut INGEN indikation om at der er noget på vej.... Jeg er træt hele tiden lige nu, har sovet middagssøvn hele ugen og er alligevel ugidelig og træt.

Har dog hjulpet mine 3 børn i dag med at rydde op på værelserne, og det var vist tiltrængt... Dem har jeg ikke lige haft den største lyst til at pille ved den sidste måneds tid, så nullermænd på størrelse med en gravhund fandt jeg da nogle stykker af... Har også fået klippet hår på min mand og søn, så behøver jeg ikke tænke på det den næste måneds tid.

Jeg håber ikke der sker noget i dag eller i morgen, de har snakket om snestorm og isslag osv, ikke det fedeste vejr at skulle køre rundt med veer... Og så håber jeg lige at jeg kan nå at få ungernes værelser helt færdige i morgen samt måske lige det sidste skab i køkkenet jeg mangler at endevende, og køleskabet, og så kunne jeg også godt lige tænke mig at gøre skabene i soveværelset rene.... Men mon ikke der hele tiden er et eller andet man godt lige vil have ordnet..?:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 dage over... Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3-5 uger med konstante smerter ? Hmm det skal nok blive sjovt.

Må se om søvnen bliver bedre i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vågnede i nat ved at der løb noget ud af mig, det viste sig at være noget rødligt udflåd. Jeg stod op og tog et bind på og her til morgen var der kommet mere i løbet af natten, så ringede lige til jordemoderen og hørte hvordan jeg skulle forholde mig, og hun sagde at jeg selvfølgelig skulle holde øje med hvor meget der kom, men ellers var det bare gode tegn til af fødselen måske snart gik i gang..:) Så nu sker der måske endelig snart noget..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vågnede i nat ved at der løb noget ud af mig, det viste sig at være noget rødligt udflåd. Jeg stod op og tog et bind på og her til morgen var der kommet mere i løbet af natten, så ringede lige til jordemoderen og hørte hvordan jeg skulle forholde mig, og hun sagde at jeg selvfølgelig skulle holde øje med hvor meget der kom, men ellers var det bare gode tegn til af fødselen måske snart gik i gang.. :) Så nu sker der måske endelig snart noget.. :)

Ih hvor spændende. Kryser fingre for at der snart sker noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vågnede i nat ved at der løb noget ud af mig, det viste sig at være noget rødligt udflåd. Jeg stod op og tog et bind på og her til morgen var der kommet mere i løbet af natten, så ringede lige til jordemoderen og hørte hvordan jeg skulle forholde mig, og hun sagde at jeg selvfølgelig skulle holde øje med hvor meget der kom, men ellers var det bare gode tegn til af fødselen måske snart gik i gang..:) Så nu sker der måske endelig snart noget..:)

Håber at det er tegn på at der snart sker noget :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min lille Blobbermand til verden 10 dage over tid. Det endte med at jeg blev sat i gang, først prøvede de at tage vandet, men det hjalp ingenting, så fik jeg lagt drop kl. ca. 13.30 og han er født kl. 16.19, og nu er vi så hjemme igen. Dejligt at have det overstået og skønt at møde den lille mand. :) De tre søskende er allerede vilde med ham.:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min lille Blobbermand til verden 10 dage over tid. Det endte med at jeg blev sat i gang, først prøvede de at tage vandet, men det hjalp ingenting, så fik jeg lagt drop kl. ca. 13.30 og han er født kl. 16.19, og nu er vi så hjemme igen. Dejligt at have det overstået og skønt at møde den lille mand. :) De tre søskende er allerede vilde med ham.:)

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min lille Blobbermand til verden 10 dage over tid. Det endte med at jeg blev sat i gang, først prøvede de at tage vandet, men det hjalp ingenting, så fik jeg lagt drop kl. ca. 13.30 og han er født kl. 16.19, og nu er vi så hjemme igen. Dejligt at have det overstået og skønt at møde den lille mand. :) De tre søskende er allerede vilde med ham. :)

Ih tillykke. Og hvor pludseligt det lige blev. Skønt at være hjemme så hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min lille Blobbermand til verden 10 dage over tid. Det endte med at jeg blev sat i gang, først prøvede de at tage vandet, men det hjalp ingenting, så fik jeg lagt drop kl. ca. 13.30 og han er født kl. 16.19, og nu er vi så hjemme igen. Dejligt at have det overstået og skønt at møde den lille mand. :) De tre søskende er allerede vilde med ham.:)

Stort tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min lille Blobbermand til verden 10 dage over tid. Det endte med at jeg blev sat i gang, først prøvede de at tage vandet, men det hjalp ingenting, så fik jeg lagt drop kl. ca. 13.30 og han er født kl. 16.19, og nu er vi så hjemme igen. Dejligt at have det overstået og skønt at møde den lille mand. :) De tre søskende er allerede vilde med ham. :)

Kæmpe sort tillykke med ham :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke :)

Man må da sige at da det endelig var så gik det hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min lille Blobbermand til verden 10 dage over tid. Det endte med at jeg blev sat i gang, først prøvede de at tage vandet, men det hjalp ingenting, så fik jeg lagt drop kl. ca. 13.30 og han er født kl. 16.19, og nu er vi så hjemme igen. Dejligt at have det overstået og skønt at møde den lille mand. :) De tre søskende er allerede vilde med ham.:)

Tillykke :loveshower

Hold da op, det gik stærkt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 uger og 1 dag til termin. Håber virkelig ikke han har planer om at blive derinde på overtid, det gider jeg bare slet ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Duer virkelig ikke til det her smerte noget.

Får onde lede plukveer bare jeg sidder ved symaskinen. Det gør bare sååååå nas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Duer virkelig ikke til det her smerte noget.

Får onde lede plukveer bare jeg sidder ved symaskinen. Det gør bare sååååå nas.

måske du sku overveje IKKE at sidde ved symaskinen så? :(

ved det er ærgeligt med alle dine projekter som du gerne vil ha gjort færdige men...lyder som om kroppen og mumi siger nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske du sku overveje IKKE at sidde ved symaskinen så? :(

ved det er ærgeligt med alle dine projekter som du gerne vil ha gjort færdige men...lyder som om kroppen og mumi siger nej.

Plukveerne kommer uanset hvor jeg befinder mig, så kan lige så godt lave noget imens.

Bliver så rastløs af at lave ingenting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt for godt.... jeg får også plukveer uanset om jeg hænger vasketøj op, ligger på sofaen eller ja de kommer bare HELE tiden og av de gør ondt nu.... :(

Overvejer at gå ud og starte symaskinen og få syet det dyne betræk til bette fisen som ligger og venter.... men orker det faktisk ikke lige nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plukveerne kommer uanset hvor jeg befinder mig, så kan lige så godt lave noget imens.

Bliver så rastløs af at lave ingenting

Kender det alt for godt.... jeg får også plukveer uanset om jeg hænger vasketøj op, ligger på sofaen eller ja de kommer bare HELE tiden og av de gør ondt nu.... :(

Overvejer at gå ud og starte symaskinen og få syet det dyne betræk til bette fisen som ligger og venter.... men orker det faktisk ikke lige nu....

øv hvor træls med så voldsomme plukveer :( jeg håber for jer begge at det betyder der snart sker noget.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor træls med så voldsomme plukveer :( jeg håber for jer begge at det betyder der snart sker noget.... :)

Sådan har det været i et par uger, så tror ikke det betyder det store desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaaaaaaaaaaaav.... Knægt, lad vær' med det!!! Fik lige en fod eller noget i siden som gjorde pænt nas... Av nå!

Møf da endelig, men altså nå :lol

:lol åh hvor gør det nas når de strækker sig heeeeelt ud. Der er bare ikke så meget plads længere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået tid ved lægen i dag kl 12.10 på grund af blodtryk og vægtøgning. Håber selvfølgelig at alt er som det skal være, og det bare er en reaktion på at min krop er ved at være belastet, og at jeg måske har været LIDT for god til at drikke sodavand osv på det sidste...

Håber der ikke er noget alvorligt. God idé at få det tjekket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået tid ved lægen i dag kl 12.10 på grund af blodtryk og vægtøgning. Håber selvfølgelig at alt er som det skal være, og det bare er en reaktion på at min krop er ved at være belastet, og at jeg måske har været LIDT for god til at drikke sodavand osv på det sidste...

Held og lykke. Husk at opdater når du kommer hjem.

Yeay ny uge. Nu maks 7 uger til han kommer, men om 14 dage begynder jeg altså at tvinge ham til at komme ud. Kan man overhovedet det? Hmm... må vist tale et alvorsord med min søn og be ham komme om 14 dage, præcis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER