TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Synes ikke bettemanden er så aktiv i tiden... Er der grund til at være bekymret? Jeg mærker ham af og til, men de sidste to-tre dage har det ikke været så tit og så voldsomt som jeg ellers synes det har været... Skulle jeg tage en snak med jordemoderen, eller skal jeg bare stille mig tilfreds med at jeg trods alt mærker liv?

Hvor langt er du henne?

Jo længere du kommer, jo mindre plads er der jo at tumle rundt på :)

Jeg mærker efterhånden heller ikke så meget .. en del glidende bevægelser og ikke så mange spark.

- er selv 34+2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor langt er du henne?

Jo længere du kommer, jo mindre plads er der jo at tumle rundt på :)

Jeg mærker efterhånden heller ikke så meget .. en del glidende bevægelser og ikke så mange spark.

- er selv 34+2.

Nå ja, rimelig relevant at oplyse.. Jeg er i uge 30 + 5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, rimelig relevant at oplyse.. Jeg er i uge 30 + 5.

Det kan være pga pladsen så :)

Så længe du mærker liv er der i følge min optik ikke grund til bekymring. Ligeså vel som du har dage med knap så meget energi, har de små det også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der booket plads på fødselsforberedelses holdet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

3 dage til termin :yay

Wee, hvor vildt... Er alt så parat? Håber at han/hun (?) indfinder sig til tiden.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee, hvor vildt... Er alt så parat? Håber at han/hun (?) indfinder sig til tiden.. :glad

Jeg tror vi er klar, eller så klar som man nu kan være når man ikke rigtig ved hvad man går ind til ;)

Har på fornemmelsen af at han kommer omkring d. 23 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader de plukveer som gør ondt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så startet dagen med at hælde en kop varm kakao ned over maven på mig selv, så der er en fiiiin kæmpe plet på maven, og jeg har borgermøder i eftermiddag... Det er vidst en god undskyldning for et smut i h og m efter frokost :lolhit :lolhit

Flot :D

Det lyder som noget jeg sagtens kunne finde på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt bekymret. Har ikke mærket Mumi så meget i går som normalt men havde også mange plukveer.

Har bællet 1,5 l koldt vand, og der er da en lille smule møffen rundt, men ikke nær så meget som sædvanligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, så er jeg gået ind i uge 35(Er i 34 + 3) og der er lige pludselig kun ca. 5 1/2 uge til termin... Synes det er så vildt!! Jeg fatter ikke hvor tiden er blevet af, synes slet ikke at jeg er klar, men kan godt mærke at kroppen er ved at gøre sig klar, min lænd knirker og knager og giver sig og får tit nogle jag ned igennem baller og ben så de er lige ved at give efter... Det er bare mit hoved der har svært ved at følge med.

Jeg bliver stadig nogle gange grebet af nervøsitet over om baby nu er ok og om alt er som det skal være, men sådan er det jo nok når man nu var igennem den start som vi var med konstateringen af cyste på navlestrengen...

Overvejer snart at give mig i kast med at pakke pusletaske, og få lejet autostol, og få hentet de ting hjem fra Babysam som vi har bestilt, men tænker at det kan vente til starten af januar.

Er lidt spændt på hvordan det skal komme til at gå alt sammen... Og jeg har ikke engang "sat "mig fast på et fødested endnu. Har egentlig valgt Viborg, men jeg hører egentlig til Aalborg, men har ikke været nogle af stederne endnu, og det vil jo nok være en idé. Har tidligere født i Randers og første gang var det en fin oplevelse og anden gang ikke så meget, så tænkte at jeg ville springe fra den i denne ombæring, men det tager ca. lige lang tid i forhold til hvor vi bor at køre til hhv. Aalborg, Viborg og Randers... Åh, sikke mange beslutninger der skal tages...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja min pusletaske har været pakket længe, går bare og venter og venter og venter på at han vil ud og se dagens lys ;) min tålmodighed er snart ved at slippe op , kom nu uuuuudddddd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal man finde på, for at få den fødsel i gaaaaang , jeg vil have ham ud nu gider ikke og vente mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal man finde på, for at få den fødsel i gaaaaang , jeg vil have ham ud nu gider ikke og vente mere :boo

:kram

Sender dig en masse vestøv :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Sender dig en masse vestøv :bd :bd :bd :bd :bd

Tak håber det hjælper :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, er der ikke en masse forslag til at sætte en fødsel i gang herinde? Synes jeg har hørt noget om en vekage og et eller andet pizza. Og jeg har hørt noget med ananas, og jeg selv har gode erfaringer med lige at tage en øl,de sidste to gange er jeg i hvert fald gået i gang af mig selv dagen efter. Og så er der det med at blive vugget fra side til side, få nulret brystvorter, sex etc. Og så ellers måske tage sig en god gåtur til at få sparket veerne i gang. :) Håber der snart er "gevinst".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dage til pks.. Håber hun vil ud før :) gerne her i weekenden :)

Har sygt ondt i skambenet og hele skridtet.. Kan dårligt gå :( øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, er der ikke en masse forslag til at sætte en fødsel i gang herinde? Synes jeg har hørt noget om en vekage og et eller andet pizza. Og jeg har hørt noget med ananas, og jeg selv har gode erfaringer med lige at tage en øl,de sidste to gange er jeg i hvert fald gået i gang af mig selv dagen efter. Og så er der det med at blive vugget fra side til side, få nulret brystvorter, sex etc. Og så ellers måske tage sig en god gåtur til at få sparket veerne i gang. :) Håber der snart er "gevinst".

Ha ha ve-kagen er simpelthen lige kommet ud af ovnen og er prøve smagt :mam dog synes jeg ikke det er verdens bedste kage, men nu er der røget 2 stykker ned :rolleyes Den med øllen har jeg aldrig hørt, og har slet ikke rørt alkohol i hele graviditeten, men det kunne da godt være man skulle prøve, om ikke andet så bare med en halv en ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har blodigt udflåd :unsure

Kan ikke lige forstå hvad det kommer af og det burde da ikke være tegnblødning allerede? Er 30+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har blodigt udflåd :unsure

Kan ikke lige forstå hvad det kommer af og det burde da ikke være tegnblødning allerede? Er 30+6

Det lyder ikke rart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke rart :(

Nej det er det bestemt ikke.

Det er kommet to gange nu siden i eftermiddags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ve-kagen er simpelthen lige kommet ud af ovnen og er prøve smagt :mam dog synes jeg ikke det er verdens bedste kage, men nu er der røget 2 stykker ned :rolleyes Den med øllen har jeg aldrig hørt, og har slet ikke rørt alkohol i hele graviditeten, men det kunne da godt være man skulle prøve, om ikke andet så bare med en halv en ;)

Det er heller ikke noget jeg har for vane - det med at drikke altså. Men blev ved nr. 2 opfordret af min mødregruppe til at tage en øl, da jeg var over termin, og jeg tænkte at det kunne man da godt prøve, og morgnen efter fødte jeg altså. Ved nr. 3 drak jeg også en dagen forinden fødselen gik i gang, igen var jeg over termin, så tænker lidt at det ikke er så "slemt". Det kan selvfølgelig være tilfældigt, men jeg tror da at det vil være det middel jeg tyr til igen når eller hvis jeg går over tid. :) Har også hørt at amerikansk olie skulle hjælpe... Veklagen lyder altså heller ikke som en jeg vil prøve, jeg er ikke til kaffe, men måske man skulle prøve pizzaen..:) Pøj pøj med det, håber snart at bebs vil ud. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke noget jeg har for vane - det med at drikke altså. Men blev ved nr. 2 opfordret af min mødregruppe til at tage en øl, da jeg var over termin, og jeg tænkte at det kunne man da godt prøve, og morgnen efter fødte jeg altså. Ved nr. 3 drak jeg også en dagen forinden fødselen gik i gang, igen var jeg over termin, så tænker lidt at det ikke er så "slemt". Det kan selvfølgelig være tilfældigt, men jeg tror da at det vil være det middel jeg tyr til igen når eller hvis jeg går over tid. :) Har også hørt at amerikansk olie skulle hjælpe... Veklagen lyder altså heller ikke som en jeg vil prøve, jeg er ikke til kaffe, men måske man skulle prøve pizzaen.. :) Pøj pøj med det, håber snart at bebs vil ud. ;)

Ja det kan da godt være at den der tørre ve kage skal skylles ned med en kold øl, kunne egentlig godt drikke en når nu det skulle være :D og i morgen har jeg ingen planer, så der kan jeg godt lige klemme en fødsel ind :lol også slipper jeg da for igangsættelse på mandag ;) ifølge min læge ved man heller ikke hvordan alkohol påvirker foster/baby , der er hvis ikke noget videnskabeligt bevidst, så derfor fraråder de det ganske simpelt, men en enkelt her i slutningen sker der vel heller ikke noget ved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er det bestemt ikke.

Det er kommet to gange nu siden i eftermiddags

Jeg synes at du skal kontakte lægen hvis du ikke allerede har gjort det. Det er bare ikke sjovt at gå og være nervøs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at du skal kontakte lægen hvis du ikke allerede har gjort det. Det er bare ikke sjovt at gå og være nervøs :(

Tror desværre ikke min læge vil tage mig seriøst.

Der er ikke kommet ret meget mere og Mumi har bevæget sig godt, så jeg afventer og se tiden an :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER