TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

nuj hvor gør det naller når hun møffer rundt nu.

Bliver ved med at messe for mig selv... max 6 uger endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der kun 8 uger til termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun 8 uger til termin

:wee hvor vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige huske at spørge min jm om det med iskias nerven.

Det gør bare så ondt når jeg bevæger mig :(

Kan ikke rigtig finde ud af hvad der hjælper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sov på sofaen i nat - manden lugtede af hvidløg! :( er helt smadret tror der bliver behov for en lur senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan læse at en gravid er kørt galt i dag oppe ved Støvring i Nordjylland og skulle klippes fri... Det må bare være så ubehageligt, for man må virkelig være bange for den lille...

har sådanne "flashes" hver gang jeg er ude at køre... "hvad nu hvis" :o SÅ ubehageligt stakkels hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige huske at spørge min jm om det med iskias nerven.

Det gør bare så ondt når jeg bevæger mig :(

Kan ikke rigtig finde ud af hvad der hjælper

Jeg havde også så ondt i min sidste graviditet. Det eneste jeg kunne finde ud af hjalp, var at holde sig i gang -ikke nemt med de smerter. Men jeg gik så langt jeg kunne og så cyklede jeg en masse og en dag var det pludselig væk. Det kom lidt tilbage ón/off, men slet ikke nær så slemt.

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg min terminsdag, men indtil videre er der ikke optræk til det vilde, men det kan jo nås endnu..:) men mon så ikke man kan regne med "gevinst" indenfor de næste 14 dage, ellers er det vel igangsættelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg min terminsdag, men indtil videre er der ikke optræk til det vilde, men det kan jo nås endnu.. :) men mon så ikke man kan regne med "gevinst" indenfor de næste 14 dage, ellers er det vel igangsættelse.

Glædelig terminsdag :) Jeg ville godt nok ønske at det var mig.

Jeg tror virkelig ikke at min krop kan klare 7,5-9,5 uger mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av :( det stikker og niver nede i "udgangen" hopper hver gang det sker. Håber da det gør godt for noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av :( det stikker og niver nede i "udgangen" hopper hver gang det sker. Håber da det gør godt for noget

Av, det lyder ikke rart. Men du har jo heller ikke lang tid igen, så måske Mumi snart vil ud :)

Jeg har faktisk også sådan noget niven, men min bebs må altså godt vente nogle uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, det lyder ikke rart. Men du har jo heller ikke lang tid igen, så måske Mumi snart vil ud :)

Jeg har faktisk også sådan noget niven, men min bebs må altså godt vente nogle uger.

Nej jeg begynder jo at kunne tælle dage istedet for uger snart :)

Nej vi vil jo helst ikke have dem ud for tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo godt med lidt niven inden det går løs, så tager det måske ikke så lang tid før man er helt "åben" så man kan få baby ud og sige hej for første gang ansigt til ansigt. :)

Jeg er nu 2 dage over termin, troede dog at der var nok i gang i går og nat for følte hele tiden at jeg skulle på toilet og af med afføring, men det blev ikke rigtig til mere end det. Men mon ikke at han kommer indenfor den næste halvanden uge, jeg håber i hvert fald at jeg selv går i gang i stedet for at skulle sættes i gang, men ser ikke frem til smerterne, men de skal jo til før man ender med "guleroden" for enden...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu 3 dage over termin....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har meget øm krop, snot i begge ender og en baby der bare tosser rundt derinde, så det faktisk er ubehageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er skide træt af min mand :( og når han så er ynkelig syg har jeg mest bare lyst til at slå ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I andre er ved at være ovre sygdom og ynkelig mand... Det er træls at døje med.

Jeg er nu på 4. dagen over termin og er bare SÅ træt og energiforladt. Har ikke overskud til noget og har masser af skabe jeg gerne lige vil have gjort rene og vasketøj jeg gerne vil have lagt sammen og på plads, men samtidig gider jeg ikke og orker det ikke... Gab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.... så blev sengen da samlet, efter et par hisighedsudbrud fra min side fordi de drillede, og jeg har fået vasket plastik- og træ-legetøjet :yay

Hold nu op jeg var færdig efter at have bøvlet med sengen, så det er bare blevet til nada efterfølgende! Skal nok liiiige have lavet lidt mere når jeg har hentet M. Vil ihvertfald gerne lige have sat legetøj på plads i reolen og fået ryddet puslebordet (igen) og lagt det vaskede tøj på plads...

Ihh, hvor er du dygtig og aktiv... Denne graviditet var i særdeleshed en ups'er, da vi i forvejen har 3 børn, hvilket vi synes er rigeligt, så har slet ikke et ledigt værelse eller skab til lillebror, så det jeg har af ting og legetøj er lagt i stablekasser og resten som er til senere, er lagt i poser. Ikke særligt hyggeligt, men en ting af gangen, ikke?;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal snart se håndbold, så overvejer om jeg skal bruge min allersidste energi i dag på at gå helt over i køkkenet og hente noget chokolade, eller om jeg skal få min mand til det og så bruge den sidste energi på at gå ud og tisse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal snart se håndbold, så overvejer om jeg skal bruge min allersidste energi i dag på at gå helt over i køkkenet og hente noget chokolade, eller om jeg skal få min mand til det og så bruge den sidste energi på at gå ud og tisse.

Ha ha ha, synes det er nogle hidsige overvejelser du skulle foretage dig, men hvis du kunne lokke kæresten til at hente chokoladen, så ville jeg ikke betænke mig et øjeblik om at bruge energien til gå på toilettet, men hvis han ikke kunne lokkes, tja så havde shokoladen nok vundet..:)

Har lige været ved jordemoder, hun vurderede bettemanden til omkring 3500-3600 gram så det er jo helt okay, hjertelyd var fin og alt det andet de nu tjekker ligeså. Jeg fik besked på at ringe ud til ambulatoriet på tirsdag hvis han stadig ikke havde vist sig, og så ville jeg der få en tid til tjek-op og scanning og derefter vurdering af om hvornår jeg skal sættes i gang.

Er på 5. dagen over termin og er både ikke-klar og gider-ikke-vente-mere i humøret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha, synes det er nogle hidsige overvejelser du skulle foretage dig, men hvis du kunne lokke kæresten til at hente chokoladen, så ville jeg ikke betænke mig et øjeblik om at bruge energien til gå på toilettet, men hvis han ikke kunne lokkes, tja så havde shokoladen nok vundet.. :)

Har lige været ved jordemoder, hun vurderede bettemanden til omkring 3500-3600 gram så det er jo helt okay, hjertelyd var fin og alt det andet de nu tjekker ligeså. Jeg fik besked på at ringe ud til ambulatoriet på tirsdag hvis han stadig ikke havde vist sig, og så ville jeg der få en tid til tjek-op og scanning og derefter vurdering af om hvornår jeg skal sættes i gang.

Er på 5. dagen over termin og er både ikke-klar og gider-ikke-vente-mere i humøret.

Ej men det er slemt når det kommer dertil ikke? Men faktisk snuppede jeg chokoladen med på tilbagevejen fra wc'et, så jeg klarede helt selv begge dele ;)

Det lyder godt at det hele går godt, men øj hvor ville jeg begynde at blive utålmodig hvis jeg var dig. Krydser fingre for at der snart sker noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men det er slemt når det kommer dertil ikke? Men faktisk snuppede jeg chokoladen med på tilbagevejen fra wc'et, så jeg klarede helt selv begge dele ;)

Det lyder godt at det hele går godt, men øj hvor ville jeg begynde at blive utålmodig hvis jeg var dig. Krydser fingre for at der snart sker noget.

2 fluer med ét smæk - sådan, godt klaret.:)

Ja det er jo rart at det hele er som det skal være, men jeg er nok ikke så utålmodig fordi at jeg i form af de andre 3 "rødder" herhjemme på 9, 7 og 5 år altid har nok at se til og egentlig også altid er bagefter med alting, så tænker hele tiden at jeg også gerne lige vil nå at et-eller-andet inden han kommer, men lige pludselig så er det altså sket... Og så bliver der endnu mere at lave, men så får jeg da min krop tilbage..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man mon hormonel næsten højgravid når man får tårer i øjnene bare fordi man LÆSER om at der er forskellige typer af fødende kvinder? :lol :lol

Læste lige TV'2 artikel om at der er 3 typer af fødende kvinder, og så begynder jeg at tude :lol :lol

Ha ha ha, ja det lyder ikke ummiddelbart som noget jeg ville tude over :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man mon hormonel næsten højgravid når man får tårer i øjnene bare fordi man LÆSER om at der er forskellige typer af fødende kvinder? :lol :lol

Læste lige TV'2 artikel om at der er 3 typer af fødende kvinder, og så begynder jeg at tude :lol :lol

Hehe, ja det kunne i hvert fald sagtens være sådan noget min hormonelle, gravide krop kunne finde på at tude over. Men jeg tuder sku også over hvad som helst for tiden, hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne nu heller ikke græde over den artikel,men jeg more mig kosteligt over you tube klippet med de ti hollandske gutter der skulle prøve at have simuleret smerter svarende til veer..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER