TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Er i dag 4+6 og har allerede så svært ved at skjule det. Min mave er giga!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bare have min baby ud NU... :gal Det burde simpelthen være således at terminsdatoen var en garanti-dato, således at jeg reelt set kunne tække 10 dage ned, og så have min baby... Men nej nej... 20 dage tilbage før eventuel igangsættelse - og eftersom der bare INTET er undervejs, ingen stride plukkeveer, ingen smerter og kun lidt sporadisk mens-murren som ligeså godt kan være tarmene som er utilfredse over indtaget af jern-tabletter, så skal han garanteret tvinges ud...

Kom nuuuuuu, baby!

Det stemmer jeg også for. Kan vi ikke skrive til nogen og klage over det? For det er jo ingenting med 10 dage for dig og 18 dage for mig, hvis man altså kunne regne med det. Og jeg vil faktisk også helst at jeg kunne få en garanti for at det blev præcis den dag, end at det blev før. Jeg er begyndt slet ikke at kunne forholde mig til at han kan komme andre dage end den 14. og der er jo så lille chance for at det blive lige præcis den dag. Ej men altså.

Og så tror jeg at min krop har besluttet sig for at den ikke gider være gravid mere, har skiftevis plukveer og KVALME, det stinker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til alle jer der venter på jeres babyer kan godt forstå i glæder jer. ..det er også bare skønt at ligge her og se på min egen vidunderlige gude smukke søn der endelig tager imod brystet. ♥♥♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er edderskisme varmt at være højgravid. Jeg er pludselig begyndt at frygte overgangsalderen, for det her med hedeslag, det er DRÆBENDE! Giv mig min baby nu og smut aht. med alle de dårlige symptomer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er edderskisme varmt at være højgravid. Jeg er pludselig begyndt at frygte overgangsalderen, for det her med hedeslag, det er DRÆBENDE! Giv mig min baby nu og smut aht. med alle de dårlige symptomer.

Så skulle du prøve at være højgravid om sommeren ;) Sunlolly fik mange af os igennem heden i sommer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare have min baby ud NU... :gal Det burde simpelthen være således at terminsdatoen var en garanti-dato, således at jeg reelt set kunne tække 10 dage ned, og så have min baby... Men nej nej... 20 dage tilbage før eventuel igangsættelse - og eftersom der bare INTET er undervejs, ingen stride plukkeveer, ingen smerter og kun lidt sporadisk mens-murren som ligeså godt kan være tarmene som er utilfredse over indtaget af jern-tabletter, så skal han garanteret tvinges ud...

Kom nuuuuuu, baby!

Når du er så bange for at der skal ske ham nogen, kan det så ikke hjælpe dig at tænke, at han bliver derinde for at blive klar til at komme ud til jer :)

Selvom det er så vanvittig hårdt, at nærme sig termin og det sker nada, så er det værste altså fra termin også indtil der sker noget (synes jeg- min tålmodighed røg fuldstændig da jeg nåede termin ;)) men tror også du har haft en forventning til at det skete før, fordi det har været sådan med din mor ;)

Nyd det istedet- pludselig savner I sparkene indefra :wub og hvem ved- det kan jo ske når som helst :) Og garanteret når i mindst venter det :P :rolleyes Jeg havde opgivet ALT håb og ventede bare på igangsættelsen - også kom det ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle du prøve at være højgravid om sommeren ;) Sunlolly fik mange af os igennem heden i sommer :D

Det var helt bevidst at jeg prøvede at vælge at være højgravid her om vinteren, for jeg tænkte på forhånd at jeg ville dø. Jeg hæver mega meget op med vand i kroppen om sommeren når jeg ikke er gravid, så turde slet ikke tænke på at være højgravid der.

Hehe, men sunlollys hjalp mig til gengæld meget med kvalmen i sensommeren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuuh... Har lige læst at den trafikulykke i Nordjylland hvor en 22-årig mor og hendes 8 mdr. gamle barn kom til skade efter 2 polske biler forsøgte at overhale samtidig, hvor kun den ene nåede ind i egen side og den anden kørte frontalt sammen med den unge kvinde... Og det 8 mdr. gamle barn overlevede ikke :boo :boo

FØJ hvor må det være modbydeligt for det første i det splitsekund hvor hun kan se at det går galt, og så at miste sit barn på grund af uforsvarlig kørsel... Føj da!...

Jeg læste det godt i går men der levede barnet som dog var i livsfare. Forfærdelig at barnet ikke var til at rede.

Hvorfor helvede kan folk ikke køre ordentlig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er edderskisme varmt at være højgravid. Jeg er pludselig begyndt at frygte overgangsalderen, for det her med hedeslag, det er DRÆBENDE! Giv mig min baby nu og smut aht. med alle de dårlige symptomer.

Desværre kan jeg som nybagt mor meddele at jeg ligeså havde det mega varmt som gravid men jeg har dog aldrig svedt så meget som nu! !! (Men ok er også stadig indlagt og her er mega varmt på barselsgangen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre kan jeg som nybagt mor meddele at jeg ligeså havde det mega varmt som gravid men jeg har dog aldrig svedt så meget som nu! !! (Men ok er også stadig indlagt og her er mega varmt på barselsgangen)

Orh surt show. Men jeg har faktisk hørt noget om at det skulle varme helt uhæmmet at amme. Så jeg må nok hellere bare vænne mig til det.

Puha, synes godt nok lillemanden og plukveerne er alt for hårde ved min krop i dag. Jeg lignede vist en der havde lavet i bukserne, da jeg gik igennem Rema tidligere. Jeg kan absolut ikke gå normalt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde totalt mens-smerter i eftermiddags... I ved, den der trælse ubehagelige trykken... Tænker umiddelbart det er et tegn på at fødslen nærmer sig... Og det er jo fint nok. Der har været liv i ham efterfølgende så er ikke nervøs :-)

Må jeg lige spørge: er det ikke noget du oplever oftere end det? Jeg har sådanne mens-smerter i hvert fald lidt hver dag, nogle dage kort tid og ikke slemt, nogle dage lang tid og super slemt. Og efter at han er blevet stor og tung er det bare blevet værre og værre.

Jeg tror HELT SIKKERT at du ikke skal bekymre dig om andet end om du er klar til hans ankomst, men jeg tror altså også sagtens at det måske ikke betyder noget som helst overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tidlig scanning i morgen kl. 10... er godt nok nervøs!! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tidlig scanning i morgen kl. 10... er godt nok nervøs!! :unsure

Håber alt går godt... Krydser fingre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende... Krydser fingre for dig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tidlig scanning i morgen kl. 10... er godt nok nervøs!! :unsure

Uhh det er jo nu. Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte scanning... Der var en blommesæk, men umiddelbart kunne han ikke se noget foster.. Han skød på at jeg var noget kortere henne end jeg har regnet mig frem til, og det kan jeg bare ikke få til at passe! Så måske er baby stoppet med at udvikle sig.. Jeg skal derop igen på onsdag, så må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte scanning... Der var en blommesæk, men umiddelbart kunne han ikke se noget foster.. Han skød på at jeg var noget kortere henne end jeg har regnet mig frem til, og det kan jeg bare ikke få til at passe! Så måske er baby stoppet med at udvikle sig.. Jeg skal derop igen på onsdag, så må vi se...

Krydser fingre for, at fosteret bare gemte sig lidt, eller at du ikke er så lang henne som du tror. Kan godt forstå du synes det var en lortescanning, når nu du jo selvfølgelig forventede noget andet. Men det skal nok gå! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at fosteret stadig er der når du skal til skanning igen.... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte scanning... Der var en blommesæk, men umiddelbart kunne han ikke se noget foster.. Han skød på at jeg var noget kortere henne end jeg har regnet mig frem til, og det kan jeg bare ikke få til at passe! Så måske er baby stoppet med at udvikle sig.. Jeg skal derop igen på onsdag, så må vi se...

Havde slet ikke set du skulle til scanning i dag.. Og er da ikke specielt tilfreds med den! Tror bare din baby er lille... :kram2 til dig i læssevis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så frustreret over at der bare ikke sker en skid... Han står ikke engang helt fast endnu...

Har så meget lyst til at tage en ordenlig hormonella tudetur, men har ingen grund til at være frustreret, for har jo hverken smerter eller noget... Føler mig seriøst som en drama Queen og er bare træt af det...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så frustreret over at der bare ikke sker en skid... Han står ikke engang helt fast endnu...

Har så meget lyst til at tage en ordenlig hormonella tudetur, men har ingen grund til at være frustreret, for har jo hverken smerter eller noget... Føler mig seriøst som en drama Queen og er bare træt af det...

:kram2 til dig. Det er altså hårdt til sidst. I min sidste graviditet havde jeg også en hel dag hvor jeg bare tudede. Tiden gik i stå efter termin. Man kan altså godt være hormonella uden smerter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så frustreret over at der bare ikke sker en skid... Han står ikke engang helt fast endnu...

Har så meget lyst til at tage en ordenlig hormonella tudetur, men har ingen grund til at være frustreret, for har jo hverken smerter eller noget... Føler mig seriøst som en drama Queen og er bare træt af det...

Det med at han ikke står fast behøver ikke Gøre noget jeg var i aktiv fødsel før han sad fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte scanning... Der var en blommesæk, men umiddelbart kunne han ikke se noget foster.. Han skød på at jeg var noget kortere henne end jeg har regnet mig frem til, og det kan jeg bare ikke få til at passe! Så måske er baby stoppet med at udvikle sig.. Jeg skal derop igen på onsdag, så må vi se...

Nej det kan da ikke passe. Håber det er bedre om en uge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ikke fantastisk at stå og lave mad til mandens 30 års fødselsdag når man er kvalme ramt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ikke fantastisk at stå og lave mad til mandens 30 års fødselsdag når man er kvalme ramt!

:kram Håber for dig at det ikke er noget alt for krævende, alt for lugtende mad du skal lave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER