TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Har sovet en hel nat uden smerter i ribbenet / brystkassen :loveshower :loveshower :loveshower Altså, jeg vågnede jo nok 5-10 gange som "sædvanligt" - men ikke den smerte jeg har mærket siden onsdag :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor skønt :) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har virkelig haft en dårlig nat. Manden var til fest og ville komme tidligt hjem, jeg gik i seng kl 00.30 og der var han stadig ikke hjemme, skrev til ham og han var pæææænt fuld, hvilket ikke var aftalen!

Kl 3 havde jeg kun småsovet, pga ham + nogle der valgte at holde fest på gaden og der kom han hjem, skide sur fordi jeg havde svaret på en besked lidt surt og skulle vi ellers skændes, hvorefter han blev dårlig og kastede op i vildt lang tid <_<

Tror jeg faldt i søvn omkring kl 4, mens han lå og kastede op :rolleyes

Stressede mig selv helt vildt til at have ekstra mange plukker, fordi jeg var ret stresset over at han absolut ikke ville kunne hjælpe, hvis ni jeg gik i fødsel :unsure

Nu har han altså fået forbud mod alkohol indtil baby er kommet ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu gik han i seng med tømmermænd - så meget for at weekenderne er tid til at hygge med hinanden, nu han har arbejdet så meget :angry :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig haft en dårlig nat. Manden var til fest og ville komme tidligt hjem, jeg gik i seng kl 00.30 og der var han stadig ikke hjemme, skrev til ham og han var pæææænt fuld, hvilket ikke var aftalen!

Kl 3 havde jeg kun småsovet, pga ham + nogle der valgte at holde fest på gaden og der kom han hjem, skide sur fordi jeg havde svaret på en besked lidt surt og skulle vi ellers skændes, hvorefter han blev dårlig og kastede op i vildt lang tid <_<

Tror jeg faldt i søvn omkring kl 4, mens han lå og kastede op :rolleyes

Stressede mig selv helt vildt til at have ekstra mange plukker, fordi jeg var ret stresset over at han absolut ikke ville kunne hjælpe, hvis ni jeg gik i fødsel :unsure

Nu har han altså fået forbud mod alkohol indtil baby er kommet ud!

Tarveligt af ham hvis det ikke var aftalen at han skulle drikke sig fuld. Men måske havde han brug for en time out før det hele går løs. Måske er den en fordel for jer begge at han lige har fået slået sig lidt løs.

Men derfor er han stadig tarvelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tarveligt af ham hvis det ikke var aftalen at han skulle drikke sig fuld. Men måske havde han brug for en time out før det hele går løs. Måske er den en fordel for jer begge at han lige har fået slået sig lidt løs.

Men derfor er han stadig tarvelig...

Ja det er okay, hvis bare han havde sagt at han gerne ville drikke, men nu var aftalen at han ikke skulle være fuld og komme tidligt hjem, såh!!

Men jeg fødte da heldigvis ikke, så der er jo ikke rigtigt noget problem.. Ham har vildt dårlig samvittighed og jeg har været en god gravid kone og hentet pizza, pommes frites, cola, chips og dip til ham - så han kan i hvert fald ikke klage.. Nu har vi slået den oppusteligt dobbeltseng op i stuen med masser af dyner og puder og skal til at se film :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvornår det er for sent at forsøge at vende baby, hvis han vender forkert, er der nogen der ved nogdet om det ?? Tænker måske at det bliver svære jo større babyen er.. Har været til en ekstra scanning, hvor han vendte med numsen nedad, men der blev ikke gjort mere ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvornår det er for sent at forsøge at vende baby, hvis han vender forkert, er der nogen der ved nogdet om det ?? Tænker måske at det bliver svære jo større babyen er.. Har været til en ekstra scanning, hvor han vendte med numsen nedad, men der blev ikke gjort mere ud af det.

Jeg tror jeg var afsted i 37. Uge. Men ved ikke hvornår det er for sent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sgu termin om 3 dage :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sgu termin om 3 dage :biglove

Helt vildt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal sættes igang i morgen...burde vel egentlig snart begynde at føle mig klar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal sættes igang i morgen...burde vel egentlig snart begynde at føle mig klar?

Håber du får en fantastisk fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer hvor fornuftigt det er at blive sulten lige før man skal i seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihj, er simpelthen så overrasket over hvor hurtig tiden er gået... Runder fulde 30 uger på lørdag og så mangler jeg kun 10 uger... Synes det er så vildt, og synes ikke det er ret lang tid siden at jeg gik og var bekymret over om bettemanden nu var ok derinde, og det har han jo heldigvis vist sig at være.. :yiepie

Vi har nu fået bestilt vugge og barnevogn og købt Sebras kopi af lille Per sengen, og sengerand, puslehynde og ammepude, så tror da snart vi er ved at være klar til hans komme i det nye år.

Vi bøvler en del med at finde navne til ham. Synes ikke rigtig vi kan finde nogle gode nogle. Er der nogle derude der har nogle gode på lager? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer navn til lille pigen

Vi går efter de lidt specielle navne og korte da storebrødrenes navne ikke er helt normale ( Mick og neo )

Jeg havde overvejet aiya men det hedder en af familiens hunde så det mener manden ikke er et godt navn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer navn til lille pigen

Vi går efter de lidt specielle navne og korte da storebrødrenes navne ikke er helt normale ( Mick og neo )

Jeg havde overvejet aiya men det hedder en af familiens hunde så det mener manden ikke er et godt navn

Hvad med Naya? Så er den ikke helt identisk med hundens.. ;) Eller Lucca? Uh alså, synes der er mange søde navne til piger, men har svært ved drengenavnene... :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih har sådan en lyst til at smovse hele tiden... Burde jeg hive fat i den kære selvdisciplin, eller skal jeg bare "og for it"? Jeg har lettest ved det sidste.. :sandie Så der ryger en ok mængde snold og kage indenbords lige nu.. Det bider mig nok bagi når bettemanden er kommet ud, men den tid, den sorg... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Naya? Så er den ikke helt identisk med hundens.. ;) Eller Lucca? Uh alså, synes der er mange søde navne til piger, men har svært ved drengenavnene... :gal

Jeg har det lige om vendt jeg synes der er så mange drenge navne men har rigtig svært ved pigenavne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det lige om vendt jeg synes der er så mange drenge navne men har rigtig svært ved pigenavne

Sådan har vi det også her.

Kan bare ikke finde det rette navn til vores pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er min energi henne? føler mig helt brugt, selvom jeg intet har lavet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er min energi henne? føler mig helt brugt, selvom jeg intet har lavet <_<

Ditto! Har haft en rigtig træls dag hvor jeg absolut intet overskud har til andre en mig selv... Synes bare de andre i familien er i vejen... Håber da at der kommer et nyt boost af energi snart...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det bare er sådan at når man venter en dreng så er det meget nemmere at finde pigenavne og omvendt.. :) Sådan har jeg det også med tøj, når jeg bar haft piger synes jeg at det fedeste tøj er til drengen og omvendt... Mystisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det bare er sådan at når man venter en dreng så er det meget nemmere at finde pigenavne og omvendt.. :) Sådan har jeg det også med tøj, når jeg bar haft piger synes jeg at det fedeste tøj er til drengen og omvendt... Mystisk..

Det tror jeg at der er noget om :)

Synes også det sejeste er til drenge. Gider ikke det der pussenusset noget til piger <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er min energi henne? føler mig helt brugt, selvom jeg intet har lavet <_<

Du har da lavet masser! Med 1 uge til termin synes jeg altså det er helt i orden at man er drænet for energi og ikke laver noget, du skal jo lade op til den store finale (og ikke mindst tiden efter ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg hader mareridt!!!

Jeg drømte her i morges at jeg kunne mærke noget løbe, ligesom ved mens, og jeg styrtede på toilet, hvor der kom 2 klumper blod på størrelse med en 2-krone ud. Jeg vågnede med et sæt, rystende og totalt chokeret. Da jeg stod op og gik på toilet blev både trusser og papir også gennemgået ganske minutiøst...

FØJ :boo :boo :boo

Øv, de der mareridt med at miste er bare så forfærdelige! Det sidste jeg havde kunne jeg slet ikke ryste af mig og var ked af det i lang tid efter jeg var vågnet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke bettemanden er så aktiv i tiden... Er der grund til at være bekymret? Jeg mærker ham af og til, men de sidste to-tre dage har det ikke været så tit og så voldsomt som jeg ellers synes det har været... Skulle jeg tage en snak med jordemoderen, eller skal jeg bare stille mig tilfreds med at jeg trods alt mærker liv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER