Oprettet December 1, 2010 Vil også lige dele mit første mavebillede her :) Og en 'sammenligning' efterhånden som tiden går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Nååårh :wub sikke en sød bule du har fået dig Majken :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Fiiiiiiin mave søde. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Ihh hvor er det en fin lille bule :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 iiiiiiiiiiiih en fin bule du allerede har fået Majken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 FLOT billed, er sleeeet ikke misundelig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Sikke en smuk babyhule.... :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Nææ- såå fiiin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Rigtig fin babyhule :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Årh en fin bule :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Nøøøj der er vist ingen tvivl om at der bor en baby derinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Sikke en fin lille mave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Sikke en smuk mave Majken! Glæder mig rigtig meget til at følge med i processen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Så fin en lille bule :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Rigtig fin mave Majken! Må vi ikke få en update på maven hvordan den ser ud nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Fin mavse søde :loveshower Smider du snart et nyt på, du må jo være blevet en del større nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Hvor er i søde :) Jo, naturligvis skal her opdateres.. Der er ikke sket det store.. maven sidder lidt anderledes nu - er ikke nær så oppustet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Hvor er den fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Super smuk og dejlig mave du har at vise frem der Majken :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 dejlige mave-billeder... jeg glæder mig til min mave tager form. Ind til videre er der intet sket, ud over jeg føler mig lidt mere vattet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites