Besvaret October 19, 2011 Stort tillykke med pandalillesøster :loveshower Jeg håber, at alt går fint med hende, selvom hun valgte at kigge ud for tidligt. Hun kunne åbenbart bare ikke vente med at komme ud og hilse på sin skønne familie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Har først lige set dette :( Stort Tillykke med Karoline. Jeg håber i alle har det godt, selvom hun kom meget tidligt. Jeg kender en, der fødte 11 uger for tidligt omkring samme tid jeg fik Chloe. Eller dvs. sige hun var sat til sep. jeg, sidst i juli. men hun fødte først i juli. Deres pige er idag 3 år og har det bare så godt, ingen mén eller noget overhovedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Åh, mange gange tillykke med lille Karoline :loveshower Håber, at det kommer til at gå rigtig fantastisk med hende på trods af den for tidlige start. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Kæmpe tillykke med den lille prinsesse! :loveshower Hun lyder til at være rigtig sej - og en fin vægt alt taget i betragtning - så jeg er sikker på hun nok skal klare sig! Ønsker jer alt det bedste! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Stort tillykke med lille panda Karoline :loveshower :balloons :biglove . Det lyder til hun har en fin vægt :) Håber alt går godt med jer - i er i mine tanker! Stort knus! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Stort til lykke med lille Karoline :loveshower Tænker på Jer :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Jeg ser også først denne tråd nu - og hold da op en omgang I har måttet igennem :boo STORT TILLYKKE MED KAROLINE!! :hurra Det glæder mig at høre at jeres lille Panda Prinsesse har det godt, efter omstændighederne :loveshower Jeg sender hele familien mine varmeste tanker :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Har modtaget en besked fra ML: "Karoline er stadig ustabil og glemmer at trække vejret. Hun havde en kraftig blødning fra navlen i går, og har tabt noget blod, så hun skal måske have en transfusion senere" Til dig søde :kiss Tænker på jer :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Puha det må være så hårdt.. SÅ mange tanker til jer :kram2 :kram2 Karoline skal bar være en lille fighter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 :boo Stærke lille Karoline :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Åh det lyder ikke godt :( Kæmp lille panda, kæmp! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Øv, ikke den bedste opdatering :( Jeg sender masser af varme tanker, knus og positiv energi til lille Karoline pandaunge. Kæmp som en ægte kung fu panda! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 ML har lige skrevet, at Karoline skal have blod og at det er bestilt og på vej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 er sikker på den lille panda klarer den! Pandaunger er bitte små, og bliver jo kæmpe store rigtig hurtigt!! Er sikker på hun klarer den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 tænker på jer alle 5 ML... :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 :kram :kram :kram :kram Små pandaer er super seje, og selvfølgelig skal hun nok klare sig igennem, det er jeg sikker på :kram2 Ønsker Jer stort tillykke med den fine pige, og krydser for alt godt fremover xxxxxxxxxxxxxxx :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Stort tillykke med lille Karoline :) Sender alle mine varme håb og ønsker jeres vej :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Tillykke med din elskede lille datter, ML!! Jeg håber hun har det ok og har taget godt imod blodet. :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2011 Stort tillykke med lille Karoline.. :hurra Hvor er jeg ked af at høre, at hun skal have så hård en start på livet. Håber og beder til, at hun tager godt imod blodet og kæmper. Mange tanker til dig, lille Karoline og hele jeres familie.. :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites