Mor til de skønne

Så har MissingLink brug for en masse krydsede fingre igen...

362 indlæg i dette emne

Det jo desværre helt normalt at have dårlige dage, og jeg synes egentlig kun det fint du bryder lidt sammen, du mor, du menneske og man kan ikke rumme alt når i er igennem det i skal igennem. Nu kan tage hjem til din store datter og nyde den kærlighed fra hende. Jeres lille Karoline er super smuk og hun er en fighter som sin familie, du holdte på hende så lang tid du kunne og nu kæmper Karoline videre.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er Karoline fin! :loveshower Så dejlig en lille datter I har!

Kan godt forstå du savner Isabella, hvor ofte har hun været og besøge jer på hospitalet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karoline havde taget 25 gram på fra i forgårs til i går :loveshower

Jeg læser alle jeres beskeder og er glad for hver enkelt af dem. Betyder meget for mig. Har bare svært ved at svare på hver enkelt fra mobilen. I skal bare vide jeg er glad for dem <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karoline havde taget 25 gram på fra i forgårs til i går :loveshower

Jeg læser alle jeres beskeder og er glad for hver enkelt af dem. Betyder meget for mig. Har bare svært ved at svare på hver enkelt fra mobilen. I skal bare vide jeg er glad for dem <3

Hvor er det skønt, at hun tager på næsten for hver dag :loveshower

Hun er en yndig lille pige :biglove

Jeg håber, at du har det okay i dag - kan godt forstå, at man ikke kan holde humøret oppe hele tiden i den svære situation. Jeg håber, at du og din familie får den støtte, som I har brug for, det være sig fra familie, venner, personalet på sygehuset - og husk, at det er langt bedre at bede om hjælp end at gå helt i hundene!

:kram2 og tanker til dig og din familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun dygtig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering! :loveshower

Hvor er det skønt at høre at hun tager så fint på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtig pige! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karoline havde taget 25 gram på fra i forgårs til i går :loveshower

Jeg læser alle jeres beskeder og er glad for hver enkelt af dem. Betyder meget for mig. Har bare svært ved at svare på hver enkelt fra mobilen. I skal bare vide jeg er glad for dem <3

Jubii :loveshower

Hvor er hun bare en dygtig lille fighter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagene flyder sammen herinde. Havde efterhånden svært ved at finde ud af hvilken dag det var/er, hvor længe vi har været her osv.

I morgen er det 14 dage siden jeg blev indlagt, og på tirsdag er Karoline 2 uger gammel. Det er begyndt at gå op for mig, at jeg er blevet mor til endnu en fantastisk lille pige. Skræmmende, fantastisk og utroligt. Jeg er lykkelig og trist på én og samme gang. Jeg har først termin om 2 måneder, 9 uger har jeg "tilbage"- det er vildt at tænke på. Om 9 uger er Karoline altså bare 2,5 måned.

Hun tager fint på, min lille figther.1.350 gram og ikke langt fra hendes fødslesvægt. Hun var været god til at holde cpap pauser indtil i går. Jeg kan se og mærke hun har fået det sværere ved at trække vejret igen og svært ved at holde pauser uden at falde i puls og sat. De tog derfor nogle prøver i dag, som ganske rigtigt viste, at hendes iltningsværdier er skæve, og syre/base balancen er dårlig. Derfor ingen cpap pauser før der er lavet en "plan" og taget yderligere prøver her inden længe.

Min lille elskede pige, der ligger og kæmper så bravt. Fatter ikke man kan rumme så meget kærlighed, som den jeg har til min familie, mine piger, min mand og bonusdreng.

Min mand og jeg byttede i går, så jeg kunne få en hel dag sammen med Isabella. Vi havde sådan en god dag med venindebesøg og mor/datter hygge om eftermiddagen og hele aftenen. Er så glad for at vide, vi kan bytte lidt engang i mellem, så jeg også får noget tid med min "store" pige.

Jeg er stadig bange. Bange for den uvished man altid har, når man har sit barn på sygehus. Hun er så lille. Jeg kan ikke så langt ud i fremtiden.2 uger føles stadig som en evighed. Hvis alt går godt, skulle vi kunne komme hjem til jul. Min hjerne kan slet ikke tænke så langt frem lige nu. Jeg glemmer halvdelen af alt, jeg kan ikke overskue at snakke med særligt mange mennesker. Orker ikke at fortælle og forklare."sjovt" nok, er der flere der spørger HVORFOR jeg fødte! Nu var det så ikke lige noget jeg "gjorde" med vilje, og hvorfor? Ja, baby ville ud....

Overvejer at oprette en "mit liv som mor" tråd. Måske jeg kan bruge den som lidt "dagbog"

Nå, skal i gang med udmalkningen inden lægen kommer.

Tak fordi I læser med- smilies må I tænke jer til, da jeg (som altid her på sygehuset) er på fra mobilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker meget på dig :kram

Synes det ville være en rigtig god idé at oprette en mor-tråd. Så kan du komme af med nogle tanker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du skal have en rigtig krammer :kram

Tilgiv dig selv for alt det du ikke kan og ros dig selv for alt det du kan - du goer dit bedste og hvor er hun bare fin :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en opdatering fra dig ML! Rigtig dejlig du tager dig tiden til at skrive til os.

Og hvor rart med en hel dag med Isabella - det må I have nydt meget begge to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagene flyder sammen herinde. Havde efterhånden svært ved at finde ud af hvilken dag det var/er, hvor længe vi har været her osv.

I morgen er det 14 dage siden jeg blev indlagt, og på tirsdag er Karoline 2 uger gammel. Det er begyndt at gå op for mig, at jeg er blevet mor til endnu en fantastisk lille pige. Skræmmende, fantastisk og utroligt. Jeg er lykkelig og trist på én og samme gang. Jeg har først termin om 2 måneder, 9 uger har jeg "tilbage"- det er vildt at tænke på. Om 9 uger er Karoline altså bare 2,5 måned.

Hun tager fint på, min lille figther.1.350 gram og ikke langt fra hendes fødslesvægt. Hun var været god til at holde cpap pauser indtil i går. Jeg kan se og mærke hun har fået det sværere ved at trække vejret igen og svært ved at holde pauser uden at falde i puls og sat. De tog derfor nogle prøver i dag, som ganske rigtigt viste, at hendes iltningsværdier er skæve, og syre/base balancen er dårlig. Derfor ingen cpap pauser før der er lavet en "plan" og taget yderligere prøver her inden længe.

Min lille elskede pige, der ligger og kæmper så bravt. Fatter ikke man kan rumme så meget kærlighed, som den jeg har til min familie, mine piger, min mand og bonusdreng.

Min mand og jeg byttede i går, så jeg kunne få en hel dag sammen med Isabella. Vi havde sådan en god dag med venindebesøg og mor/datter hygge om eftermiddagen og hele aftenen. Er så glad for at vide, vi kan bytte lidt engang i mellem, så jeg også får noget tid med min "store" pige.

Jeg er stadig bange. Bange for den uvished man altid har, når man har sit barn på sygehus. Hun er så lille. Jeg kan ikke så langt ud i fremtiden.2 uger føles stadig som en evighed. Hvis alt går godt, skulle vi kunne komme hjem til jul. Min hjerne kan slet ikke tænke så langt frem lige nu. Jeg glemmer halvdelen af alt, jeg kan ikke overskue at snakke med særligt mange mennesker. Orker ikke at fortælle og forklare."sjovt" nok, er der flere der spørger HVORFOR jeg fødte! Nu var det så ikke lige noget jeg "gjorde" med vilje, og hvorfor? Ja, baby ville ud....

Overvejer at oprette en "mit liv som mor" tråd. Måske jeg kan bruge den som lidt "dagbog"

Nå, skal i gang med udmalkningen inden lægen kommer.

Tak fordi I læser med- smilies må I tænke jer til, da jeg (som altid her på sygehuset) er på fra mobilen.

Åh, tænker så meget på jer alle! Det er godt at høre at Karoline er en lille fighter, men det havde jeg heller ikke tvivlet på på noget tidspunkt!

Jeg kan livligt forestille mig alle de spørgsmål. Måske du bare skulle prøve at ignorer dem selv om det kan være svært? Det er jo fair nok, at du ikke har overskuddet, og det du har i overskud skal du bruge på det der er vigtigst, nemlig din lille familie!

Kram og tanker sender jeg i massevis! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sweetie sender jer alle i din lille familie en masse positive tanker :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender masser af kram og tanker :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er det da alt for længe siden jeg har været forbi her!

Hvor er jeg dog glad for at høre, at Karoline stadig er en lille fighter! :loveshower Jeg kan slet ikke rumme, hvor hårdt det må være, at være Jer i denne tid. Jeg bliver helt varm om hjertet, når jeg læser om hvordan du og din mand klarer det her sammen. At I er der for hinanden, hjælper, støtter og aflaster hinanden - det er altså virkelig beundringsværdig og helt igennem fantastisk :biglove

Kæmpe krammer til dig og din lille skønne familie :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare sige, at jeg tænker rigtig meget på jer.

Sender en hel bunke positive tanker og en masse kram.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagene flyder sammen herinde. Havde efterhånden svært ved at finde ud af hvilken dag det var/er, hvor længe vi har været her osv.

I morgen er det 14 dage siden jeg blev indlagt, og på tirsdag er Karoline 2 uger gammel. Det er begyndt at gå op for mig, at jeg er blevet mor til endnu en fantastisk lille pige. Skræmmende, fantastisk og utroligt. Jeg er lykkelig og trist på én og samme gang. Jeg har først termin om 2 måneder, 9 uger har jeg "tilbage"- det er vildt at tænke på. Om 9 uger er Karoline altså bare 2,5 måned.

Hun tager fint på, min lille figther.1.350 gram og ikke langt fra hendes fødslesvægt. Hun var været god til at holde cpap pauser indtil i går. Jeg kan se og mærke hun har fået det sværere ved at trække vejret igen og svært ved at holde pauser uden at falde i puls og sat. De tog derfor nogle prøver i dag, som ganske rigtigt viste, at hendes iltningsværdier er skæve, og syre/base balancen er dårlig. Derfor ingen cpap pauser før der er lavet en "plan" og taget yderligere prøver her inden længe.

Min lille elskede pige, der ligger og kæmper så bravt. Fatter ikke man kan rumme så meget kærlighed, som den jeg har til min familie, mine piger, min mand og bonusdreng.

Min mand og jeg byttede i går, så jeg kunne få en hel dag sammen med Isabella. Vi havde sådan en god dag med venindebesøg og mor/datter hygge om eftermiddagen og hele aftenen. Er så glad for at vide, vi kan bytte lidt engang i mellem, så jeg også får noget tid med min "store" pige.

Jeg er stadig bange. Bange for den uvished man altid har, når man har sit barn på sygehus. Hun er så lille. Jeg kan ikke så langt ud i fremtiden.2 uger føles stadig som en evighed. Hvis alt går godt, skulle vi kunne komme hjem til jul. Min hjerne kan

slet ikke tænke så langt frem lige nu. Jeg glemmer halvdelen af alt, jeg kan ikke overskue at snakke med særligt mange mennesker. Orker ikke at fortælle og forklare."sjovt" nok, er der flere der spørger HVORFOR jeg fødte! Nu var det så ikke lige noget jeg "gjorde" med vilje, og hvorfor? Ja, baby ville ud....

Overvejer at oprette en "mit liv som mor" tråd. Måske jeg kan bruge den som lidt "dagbog"

Nå, skal i gang med udmalkningen inden lægen kommer.

Tak fordi I læser med- smilies må I tænke jer til, da jeg (som altid her på sygehuset) er på fra mobilen.

Søde søde dig vil du tage mig i hånden og hjælpe mig med at lave en tråd. Jeg har sådan haft lyst men har ikke turde da jeg eq bange for at det er for barsk når det ikke går som ventet.

Jeg sidder med de samme følelser som dig dagene løber sammen man e mor til to ser sit barn kæmpe ( hos mig er kampen desværre forgæves) man håber og håber på det bedste men hvad er det bedste ? Som forældre er man lagt ude for den store kærlighed man har til sine børn er ubeskriveligt men man er så sårbar at andre ikke kan sætte sig ind i situationen ( ikke at man forlanger det) Du er en fighter og en stærk kvinde. Men sørg for at passe på dig selv, for ellers kan du ikke passe på dine familie. Det er så godt gået at du formår at holde en fridag.. Og fuck de dumme kommentar folk er sgu så dumme

Kæmpe knus og mange tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville gerne qoute jer alle søde piger. Det betyder meget at I tænker på os. Vi har haft et lidt træls døgn, fordi Karolines værdier er skæve. De mener at det er pga hendes hul ved hjer, der ikke har lukket sig. Hvis behandlingen ikke hjælper, skal hun til flyttes til et andet sygehus og have hullet lukket ved operation. Jeg håber sådan det bliver bedre. Kan slet ikke forestille mig, at de skal lave noget på min lille, lille pige. Har sovet ganske lidt i nat. I morgen har min mand og jeg bryllupsdag, men vi udsætter lige at fejre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Håber behandlingen hjælper :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke at en operation bliver nødvendig :kram2

Tillykke med bryllupsdagen i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig heller ikke at en operation bliver nødvendig. :kram

Og tillykke med bryllupsdagen :loveshower Det må da bringe lidt held til jeres lille panda :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I maa huske at bede englene om hjaelp - de kan hjaelpe med meget. Styrke til jer og Karoline :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER