Posted September 21, 2011 Så er det tid til at dele lidt flere karameller ud :rolleyes Hvis du gerne vil deltage i lodtrækningen om 3 x 1 kg guldkarameller, så skal du skrive mindst 5 besvarelser omhandlende baby, børn, fertilitet eller graviditet i denne uge. Vi trækker lod blandt alle jer aktive brugere på mandag den 26. september :mam Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2011 MUMS hvor lækkert - Jeg ELSKER konkurrencer :mam :sandie :balloon :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2011 MUMS hvor lækkert - Jeg ELSKER konkurrencer :mam :sandie :balloon :loveshower Jeg elsker bare karameller.. :P Ville allerhelst bare vinde dem for at være MIG :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2011 Ihh!! Hvorfor kommer de konkurrencer ALTID efter jeg har lavet en stor opdatering?? <_< Nå men så må jeg bruge weekenden på at spamme BK ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2011 :loveshower :loveshower :balloons :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2011 ååååh total mums :sandie :sandie :sandie Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2011 Skal det være i 5 forskellige tråde? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2011 Måms :sandie Elsker de konkurrencer :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2011 ja tak ville vi elske at guffe i os Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 Dejligt med endnu en konkurrence :) Fem besvarelser nåes jo nemt, når man er aktiv bruger.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 Årrh.... Guldkarameller!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 Elsker konkurrencer - og elsker guldkarameller :yiepie :glad :glad :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 Skal det være i 5 forskellige tråde? Nej de tbehøver det ikke være, det skal bare være relevant snak - altså ikke 5 smalltalk indlæg eller besvarelser som JA, NEJ, KRAM, DITTO osv. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 Dejligt med endnu en konkurrence :) Fem besvarelser nåes jo nemt, når man er aktiv bruger.. Præcis så alle kan i princippet være med i kampen :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 åh ha guldkarameller. Herhejemme køber vi os fattige i dem fordi baby i maven meget godt kan lide dem hehe Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 Hvor skønt :) Det ville bringe stor lykke herhjemme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 Haps haps. Dem og så Toms skildpadder. Totalt yndlingsslik. Selvom de kommer lige fra køleskabet kan jeg ikke vente på de smelter- ind med dem!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 Mums det er lige noget for os. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2011 Wuuuuhuuu, jeg er også så småt ved at løbe tør.. :loveshower :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2011 Mmm... Jeg vil vinde. Må jo have lidt trøsteguf nu hvor jeg hverken har fået mens eller en positiv graviditetstest. Skriver i så en pm til dem der vinder og får adressen eller hvordan bliver det gjort? Bare ren nysgerrighed :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2011 Så det i dag i skal trække lod :glad :glad :glad :glad Share this post Link to post Share on other sites