Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

slapper af og sms med manden som er i Holland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og kæmper med min lille macbook der åbenbart ikke syntes om presset fra design af et julekort ;) LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor hyggeligt. Hvornår tager i så træet ind, for vi skal nemlig holde jul hjemme iår, så vi skal have juletræ, og er ved at finde ud af, hvornår vi skal have det hentet, og hvor tideligt det skal indenfor, for vi skal også vende hunden til, at træet er i stuen og ikke skal tisses op af

Hehe... ja det ville da være ærgerligt hvis den gode Vanni, fik byttet rundt på tisse-træ og juletræ... Det kunne være et kønt syn ;)

Men juletræet vi hentede i dag, var til at stå udenfor med lys i... Vi skal også have et herinde, men det bliver først 23. December...

Men jeg ved da at hvis man vælger en nordmannsgran (ædelgran), og sætter den i en fod med vand, så kan den sagtens holde sig pæn indendøre i hele december måned, og mere til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... ja det ville da være ærgerligt hvis den gode Vanni, fik byttet rundt på tisse-træ og juletræ... Det kunne være et kønt syn ;)

Men juletræet vi hentede i dag, var til at stå udenfor med lys i... Vi skal også have et herinde, men det bliver først 23. December...

Men jeg ved da at hvis man vælger en nordmannsgran (ædelgran), og sætter den i en fod med vand, så kan den sagtens holde sig pæn indendøre i hele december måned, og mere til :)

Jeg snakkede med en juletræ-mand forleden. Og Han mener sagtens et træ vil kunne holde sig ca. en måned...

Så vi har hentet vores idag.. go det ligger i gangen.. og venter på manden kan låne en økse på mandag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej i seng, skal tidlig op i morgen. Vi skal holde Annikas 3 års fødselsdag i morgen og de første gæster kommer kl. 9 til morgenmad. Så der skal bages boller og laves lagkage. Næste hold gæster kommer kl. 14.30 til æbleskriver og glögg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej til det Sdr. Jyske :) skal ned og hygge med mine forældre, samt min bror og en veninde <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

overvejer om jeg skal tage løbeskoene på eller blive her på sofaen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer 2000 kcal fra McD eller risret fra moar :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder og ser borgen, har slet ikke fulgt med i den, men måtte lige se det sidste afsnit, det lød så spændende i traileren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter på at manden gider slukke for den ps´er og tænde for fjernsynet :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på wc'et, altså på brættet mens rødderne bader et sent bad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige sat mig i sofaen med en kop kaffe, begge unger er lige blevet puttet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

manden sover på sofaen og snorker højlydt, jeg sidder og ser drK og en eller anden dårlig serie, som vist er et forsøg på at lave en dansk udgave af 2 fyrer og 1 pige og 1 pizzaria

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder og jobber lidt mens flimmeren hører på Hvem vil være millionær - nu tabte de

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige været til julefest i 0B :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brodere samtidig med jeg tjekker BK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ligger ned i sofaen med den bærbare og ser list tv mens manden er på job

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige været til julefest i 0B :)

ej hvor hyggeligt. Jeg skal til at se Erasmus Montanus. Morlil er en sted... synes den er såååå sjov...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm keder mig lidt, sidder og ser robinson og er på nettet men her sker ikke meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm keder mig lidt, sidder og ser robinson og er på nettet men her sker ikke meget...

slå over på drk og få et billigt grin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slå over på drk og få et billigt grin

Tror faktisk ikke vi har kodet den kanal ind- må lige se om jeg kan hitte ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kommer af med min galde i en anden tråd :-)))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder og venter på vejrudsigten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og kigger lidt her på bk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og drikker kaffe mens jeg kigger på BK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER