Posted November 17, 2010 jaaa jeg er jo en af dem, som er nysgerrig af natur, og kunne godt tænke mig at vide, hvad i laver lige nu... Jeg selv sidder og ser Marie Antoniette på DR2. mens manden ser fodboldkampen på tv2 i stuen Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Øhhh- jeg er på BK :lol :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Ser Criminal Minds (og manden zapper over på dr2 i pauserne).... OG er på FB og BK - mens jeg overvejer hvad jeg skal gøre med TanteTrines julekort jeg har lovet og lave :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Jeg BURDE have været til Zumba, men orkede det simpelthen ikke her til aften...Så nu står den på sofa i stedet for :oops Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Er på BK og ser top model mens manden er i bif med arbejdet og Ida snorker på sofaen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Sidder og er ved at skrive konklusion på min eksamensopgave i KLM (kristendom, livsoplysning og medborgerskab). Men er blank for hvad jeg skal konkludere af min opgave - har vidst siddet her for længe i dag. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Ser fodbold.. og så kører vi en sideløbende 'diskussion' herhjemme og hvor slemt det rent faktisk ser ud i dansk fodbold. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Surfer og kigger lidt med på Criminal Minds og overvejer kraftigt at gå i seng.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 ej så er jeg ikke den eneste som har syndet og ikke været til zumba idag... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Vi har haft jordemoderbesøg og fejrede ved at spise ude....Nu slapper vi den inden vi skal til Harry Potter-premiere! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Ser dum.. Og er her og på FB Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Jeg surfer imens jeg ser DUM og ærgrer mig over, at min yndlingsserie Desperater Housewifes viger til fordel for en FODBOLDKAMP - arhmen, verden er af lave... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 jaaa jeg er jo en af dem, som er nysgerrig af natur, og kunne godt tænke mig at vide, hvad i laver lige nu... Jeg selv sidder og ser Marie Antoniette på DR2. mens manden ser fodboldkampen på tv2 i stuen Den ville jeg gerne have set. Men det blev til "Stargate universe" istedet og det er jo heller ikke dårligt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 har set Topmodel, de unge mødre og er nu kommet hjem efter en omgang kaffe hos mine forældre :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 jeg burde jo lukke ned og ligge mig til at sove.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 nu ser jeg natholdet og har dårlig samvittighed over, at jeg endnu ikke sover Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 nu ser jeg natholdet og har dårlig samvittighed over, at jeg endnu ikke sover Jaaaa fy skam dig- skal du ikke i skole imorgen ??? :bask :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Jaaaa fy skam dig- skal du ikke i skole imorgen ??? :bask :P joo jeg skal op kl 5.15 imorgen .... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Jeg har haft besøg af David's moster Hun skrev på msn og spurgte om jeg gav kaffe lige om lidt, så jeg fik travlt med at sluge min aftensmad og lige rydde det værste rod væk.. Nu glor jeg tv og bander mine knæ langt væk, jeg hader at være hypermobil og have slidgigt på samme tid Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 joo jeg skal op kl 5.15 imorgen .... :) Hvor går du i skole? Århus eller Randers?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 :) Hvor går du i skole? Århus eller Randers?? ha ha ha ha godt gættet, men i Silkeborg Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 ha ha ha ha godt gættet, men i Silkeborg Hmm troede ellers jer der ude fra Hammel området valgte Randers, vi havde nemlig en del derfra da jeg gik derude :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Hmm troede ellers jer der ude fra Hammel området valgte Randers, vi havde nemlig en del derfra da jeg gik derude :) nogle gør, men jeg bor jo i thorsø, og der går en direkte bus om morgenen fra thorsø til silkeborg, det gør der ikke til randers, så skal jeg omkring Hammel Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 Jeg har haft mødregruppen på besøg fra 18-21. Ungerne har været hos deres morfar og kom ved 21-tiden og blev puttet. Håber de sover længe, for vi holder nemlig fri i morgen. :) Min mand er endnu ikke kommet hjem fra arbejde og jeg sidder her på KB og surfer lidt rundt andre steder også. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2010 nogle gør, men jeg bor jo i thorsø, og der går en direkte bus om morgenen fra thorsø til silkeborg, det gør der ikke til randers, så skal jeg omkring Hammel Nåh, der kan man bare så, så blev jeg da så klog :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites