Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Helt det samme, her har jeg dog en kat på maven og computeren på lårerne, men ellers laver jeg det helt samme som dig :D

Her gik kattene da jeg fik et latteranfald *ss*

Så lillefisen er i sin hængekøje og lækkerrøven tror jeg er gået i soveværelset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ha ha ha jeg har også stor griner på over nisserierne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gik kattene da jeg fik et latteranfald *ss*Så lillefisen er i sin hængekøje og lækkerrøven tror jeg er gået i soveværelset

:lolhit min den ene er flygtet til mine ben i stedet for og den anden kan jeg høre spinde et sted i nærheden - så hygge

ha ha ha jeg har også stor griner på over nisserierne...

Ja det er skisme så hyggeligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LIge nu sidder jeg på BK, og snakker, venter på, at manden snøvler sig færdig og kommer ud af døren, så jeg i ro og mag kan klare rengøringen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

overvejer at hente juletræ ... overvejer om det er for sjappet til at vade rundt i skoven med 4 små kanaljer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige aflever ungerne til mormor og morfar. Vi skal til julefrokost med mandens firma om 2 timer, og det er en julefrokost som ikke går stille af sig (tømrerfirma). Måske jeg lige skulle have en lille morfar inden jeg begynder at gøre mig klar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige ryddet op efter en hyggelig dag med besøg af en masse dejlige mødre og deres børn, vi har jule hygget i stor stil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rigtig noget.... måske jeg skulle anrette lidt juleknas, og hive manden væk fra Formel1 på x-boxen, så vi kan komme i gang med at se Inception....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige gjort rent, og hevet gulvtæppet af stuegulvet, det ligger nu ude på trappen. Jeg troede ikke, at de var så stort et arbejde, at ordne det... Men resultatet er bare blevet super godt.

Nu samler jeg kræfter til at skulle hive gulvtæppet videre, hvor det lige skal ligge indtil, at vi kan hive det på lossen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder bare og er virkelig bitter :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder bare og er virkelig bitter :blush

Stadig promillen der driller?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig promillen der driller?

:kram

Yep... Han stod op, lagde sig på sofaen,sov lidt, hvorefter han gik op med ungerne, og så kommer man op og finder ham sovende i hans seng- og jeg har kort lunte idag, så det er nok ikke noget god cocktail. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep... Han stod op, lagde sig på sofaen,sov lidt, hvorefter han gik op med ungerne, og så kommer man op og finder ham sovende i hans seng- og jeg har kort lunte idag, så det er nok ikke noget god cocktail. :blush

Oi hvor jeg kender det :angry :rolleyes

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oi hvor jeg kender det :angry :rolleyes

:kram2

Synes næsten det værste ved det hele er man sidder total bitter og indebrændt, og hvad skal man gøre ved det? Han er her jo ikke engang så jeg kan skælde ud :gal :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes næsten det værste ved det hele er man sidder total bitter og indebrændt, og hvad skal man gøre ved det? Han er her jo ikke engang så jeg kan skælde ud :gal :blush

Nej jeg kender det godt. Ved at jeg er totalt irrationel og koger alligevel videre. Når først lunten er tændt så kan jeg ikke finde stopknappen :blush Og så finder jeg manden og skælder videre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg kender det godt. Ved at jeg er totalt irrationel og koger alligevel videre. Når først lunten er tændt så kan jeg ikke finde stopknappen :blush Og så finder jeg manden og skælder videre :rolleyes

Tror du det er en kvinde-ting? Vi er svære at få ned igen :blush

Og en anden kvindesvaghed må være at ( ihvertfald alle jeg kender) giver sig til at tude når de er hidsige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du det er en kvinde-ting? Vi er svære at få ned igen :blush

Og en anden kvindesvaghed må være at ( ihvertfald alle jeg kender) giver sig til at tude når de er hidsige :)

Det tror jeg! (uden på nogen måde at skære alle over en kam ^_^ ) Og så med forskellige gradueringer - med bla mig i toppen :D

Det med tuderiet har jeg fået lidt mere styr på efterhånden som jeg er blevet ældre (klam sætning egentlig :blink )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg bliver virkelig hidsig så tuder jeg også

Det er sket et par gange i fuld offentlighed, men der var jeg også bare super gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige spist æbleskiver som aftensmad og nu skal vi snart se Narnia.. Men computeren bliver nu også i nærheden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal se film - og har allerede glemt hvilken :rolleyes :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg! (uden på nogen måde at skære alle over en kam ^_^ ) Og så med forskellige gradueringer - med bla mig i toppen :D

Det med tuderiet har jeg fået lidt mere styr på efterhånden som jeg er blevet ældre (klam sætning egentlig :blink )

Må jeg være i toppen sammen med dig du gamle? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være i toppen sammen med dig du gamle? :D

:lol

Ja den plads deler jeg gerne ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Ja den plads deler jeg gerne ^_^

Tark :lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har gang i at vaske tøj, men da vi har maskinen til det, så er det bare ned i kælderen, tømme maskinen, hænge det tøj op til tørre, som ikke må komme i tørretumbleren, fylde maskinen påny. Vente på tøjet er vasket...

mens jeg venter ser jeg desperate housewifes maraton på tv2 zulu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Multitasker.... :D

Bager 3 forskellige slags småkager, ruller havregrynskugler, sidder her og fixer BK, vasker tøj, skriver indkøbsseddel og lidt andre småting... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER