Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Har lige ryddet op efter aftensmaden, kartoffelsuppe :mam Skal i gang med at putte ungerne om lidt, så mor og far er klar til bingo banko :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det samme her :) Kan hører frederic er sur over at han ikke må gå ud og lave en snemand :)

Er der SÅ meget sne oppe hos jer? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og opdatere Basses hjemmeside

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser cruel intentions med Ryan Phillipe, og savler over ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige læst ca 70 sider pædagogik som jeg skal have tirsdag morgen :) Spændende, men også hårdt at læse så meget på én gang.. Men sådan er det når det hele skal være i sidste øjeblik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AF en eller anden grund ser jeg Sex games, der er nada i fjernsynet og ungerne render rundt på deres værelse og roder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser Polar expressen med ungerne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AF en eller anden grund ser jeg Sex games, der er nada i fjernsynet og ungerne render rundt på deres værelse og roder

synes du ikke den er god? jeg synes altså han er top lækker. især der hvor hun rejser, og han tager efter hende, og står for enden af rulletrappen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elsker det som kommer i sex games/cruel intentions nu, hvor han render efter hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger lige på 3f.dk. er desværre ledig i øjebliikket og kan ikke blive enig med min jobkonsulent hos jobdk om reglerne. men jeg kan ikke finde dem og imorgen skal jeg til møde med ham og han er en kæmpe idiot han fik mig til at tude sidste gang.. så hvis han siger det samme igen så beder jeg om en ny konsulent..

okay det blev et lidt surt indslag :( men det er altså en stor jungle det der arbejdsløsheds noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger lige på 3f.dk. er desværre ledig i øjebliikket og kan ikke blive enig med min jobkonsulent hos jobdk om reglerne. men jeg kan ikke finde dem og imorgen skal jeg til møde med ham og han er en kæmpe idiot han fik mig til at tude sidste gang.. så hvis han siger det samme igen så beder jeg om en ny konsulent..

okay det blev et lidt surt indslag :( men det er altså en stor jungle det der arbejdsløsheds noget..

hvad søger du job indenfor, for man siger jo, at de fleste får job via deres vennekreds. så måske kan nogle herinde hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er på vej til lægevagten med den lille :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er på vej til lægevagten med den lille :(

åhh nej dog, er hun så skidt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes du ikke den er god? jeg synes altså han er top lækker. især der hvor hun rejser, og han tager efter hende, og står for enden af rulletrappen

jo den er super, men hyler altid til sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er på vej til lægevagten med den lille :(

håber at det ikke er alvorligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad søger du job indenfor, for man siger jo, at de fleste får job via deres vennekreds. så måske kan nogle herinde hjælpe

jeg er udlært tjener,, så helst det.. på sjælland.. men søger inden for stort set alt jeg føler jeg kan klare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er på vej til lægevagten med den lille :(

Rigtig god bedring med hende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder og ser filmen på tv2, mens jeg er online herinde, og følger med i NFL over nettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige hentet brænde ude i skuret, og inden da cyklede jeg i 15 minutter. Nu sidder jeg under tæppet og hygger. Burde læse medicinskfag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser ramesjang med Simon inden jag skal i gang med maden

når han sover skal jeg kigge på mine herstal julehjerter synes de skal til op nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og slapper af, har haft besøg det meste af dagen af en dame der står for en bog vi skal medvirke i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og slapper af, har haft besøg det meste af dagen af en dame der står for en bog vi skal medvirke i :)

ej hvor spændende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor spændende :-)

Meget, jeg glæder mig også til at se resultatet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser landet for længe siden som Mick ville se, men ikke ser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER