tville1978

Valg 2011

27 indlæg i dette emne

Så varer det ikke længe før der er valg og det bliver en spændende omgang tror jeg.

I år vil jeg sætte mig mere ind i politik og melder mig også ind i det parti jeg tror på.

Herhjemme er vi på ingen måde enige, men kan da snakke politik uden at blive uvenner :D

Jeg skal stemme. Stemmer du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil meget gerne stemme, men synes helt ærligt ikke, at jeg kan finde noget, jeg har lyst til at stemme på. :blink Håber, at det kommer når jeg får sat mig mere ind i det, for bryder mig ikke om tanken om at være "sofavælger".

Jeg tror min mand har det på samme måde, dog virker det til at han hælder en smule mere til et parti end jeg gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg skal stemme.. Jeg er opdraget til at man ikke er sofavælger, så stemmer altid.. Det er ikke altid jeg ved hvad jeg skal stemme, men så stemmer jeg blankt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg skal stemme..

Har ikke meget forstand på politik, men har da en ide om, om jeg synes det er gået godt for det danske samfund de sidste par år ... :rolleyes

Jeg synes det er vigtigt at man som minimum går op og stemmer blankt, for at vise at man lever i et samfund, hvor politik nogengange er så stort et emne og så overvældende at man ikke kan sætte sig ind i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg skal stemme.. Jeg er opdraget til at man ikke er sofavælger, så stemmer altid.. Det er ikke altid jeg ved hvad jeg skal stemme, men så stemmer jeg blankt..

Tænk det er jeg også opdraget til. Ja så hellere stemme blank end at være sofavælger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg skal stemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg stemmer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har glædet mig så meget til det her valg..... Skal helt sikkert stemme!! :)

Og hvis jeg ikke vidste hvad jeg skulle stemme på, ville jeg stemme blankt.... Synes det er en borgerpligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener også man har pligt til at stemme. Mener i hvert fald ikke man har ret til at klage over noget, hvis man ikke stemmer :rolleyes

Jeg stemmer. Er dog lidt i vildrede denne gang. Synes ikke helt tingene kører særlig optimalt i DK for tiden, og synes udviklingen peger lidt i den forkerte retning. Spørgsmålet er om man skal skifte blok, eller om jeg kan finde et kompromis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert også stemme. Mener det er min pligt som demokratisk medborger i dette land.

Jeg ved også, hvad jeg skal stemme. Det samme som jeg altid gør. Men jeg tror ikke jeg stemmer personligt i denne omgang. Jeg synes ikke, der er nogen politikkere, der er det værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg skal helt sikkert stemme - det synes jeg er ens borgerpligt.

Jeg har aldrig været i tvivl om, hvilket parti jeg skulle stemme på, men det er jeg da godt nok denne gang. Jeg synes ikke rigtig, vi har nogle politikere med god karisma, og som er til at stole på i øjeblikket <_<

Jeg er dog ikke i tvivl om, hvilken "stue", der får mit kryds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skal jeg da - vi er begge politisk aktive så vi ved godt hvor x skal sættes!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert stemme. Vi går meget op i politik herhjemme og er meget enige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal afgjort også stemme - ser det som min borgerpligt og siger som MissingLink, at man ikke har ret til at klage over vores samfund, hvis ikke man stemmer, så har man gjort sit til at få det som man vil have det :) Jeg er ikke i tvivl om, hvor jeg sætter min stemme og jeg regner med at stemme personligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal stemme, er endnu ikke helt sikker på hvem der får min stemme, men det skal jeg nok finde ud af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig skal jeg stemme :) Det er jo en af grundene til vi lever i et demokratisk land ..

Jeg har altid stemt og vil altid gøre det ( med mindre der sker et eller andet helt vildt )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener jo, at det er en borgerpligt at stemme. Ved man ikke, hvad man skal stemme på, så må man stemme blankt eller sætte sig ind i det. Vi lever i et demokratisk samfund, og derfor siger man, når man ikke går ned og stemmer, at man går ind for diktatur eller enevælde...

Og ja jeg ved bestemt godt hvad jeg ville stemme, og folk som har læst mine indlæg omkring politiske spørgsmål er vist heller ikke i tvivl om, hvor jeg sætter mit kryds...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal stemme - ved dog ikke præcis på hvem endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skal jeg stemme! :) Og hvis jeg ikke er hjemme på valgdagen vil jeg selvfølgelig også sørge for at brevstemme - faktisk har jeg endnu ikke prøvet andet end at brevstemme :rolleyes Nå.. :btopic Som medlem af Konservative vil min stemme selvfølgelig falde der ;) Helt afklaret om hvem min personlige stemme går til er jeg dog ikke - men den skønne Annaperenna er et rigtig god bud! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg stemmer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skal jeg stemme :D

Det bør alle gøre. Hvis man ikke har lyst til at stemme på nogen bør man stemme blankt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stiller op til folketinget sååå jeg stemmer på mig selv :) (Er kandidat for konservative)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stiller op til folketinget sååå jeg stemmer på mig selv :) (Er kandidat for konservative)

Spændende. Har du været i folketinget før?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende. Har du været i folketinget før?

Desværre nej - har været kandidat for 4 år siden også (samt til byråd) men det er MEGET svært at komme ind da jeg var kandidat i Århus da Henriette Kjær og Tom Behnke trak alle stemmerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER