MamatilJ&M

*** TESTHOLD UGE 28 *** (11. - 17. juli)

214 indlæg i dette emne

Jeg står pt. i venteposition... har ikke set skyggen af brunlig eller rødlig udflåd og ved ikke rigtig om jeg har murren i underlivet, for har generelt haft lidt problemer med maven i dag, så jeg ved ikke, om det bare er det jeg kan mærke der rumsterer lidt... manden og jeg :hump i går og tænkte, at det kunne være med til at sætte skub i min mens (sådan var det i hvert fald mens jeg var på p-piller) men det skete ikke... Der var en lille stribe blod, da jeg var på toilet efterfølgende, men jeg tror at det skyldes en rift, som jeg pådrog mig under :hump ;) Men mon ikke jeg ser skyggen af mens, i form af brun udflåd, i dag eller i morgen? :unsure

Håber der sker noget snart efter :hump ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv jeg er også blevet forkølet og har fået diarré :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg er også blevet forkølet og har fået diarré :-(

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg er også blevet forkølet og har fået diarré :-(

Træls. Tror også jeg har fået feber igen. Har kamp svedt hele aftenen, så jeg har lige været i bad igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT TILLYKKE herfra :) Krydser stadig for Jer andre :D Og øv med mens :( Gør mig ondt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls. Tror også jeg har fået feber igen. Har kamp svedt hele aftenen, så jeg har lige været i bad igen :(

Åh nej da :( mit er heldigvis gået over igen, så lige nu har jeg det fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mens er på vej og en meget negativ test.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet med en anden test idag, en af dem der måler fra 25 og den er positiv :loveshower :loveshower :loveshower

Så nu har jeg testet positiv med 2 forskellige slags teste :yay :wee

Jeg har taget min temperatur her til morgen og den er fortsat høj, så der er intet der tyder på mens er på vej :wee

Så jeg vil nu gerne officielt skrives på som gravid :loveshower :loveshower

Stort stort tillykke hvor er det fedt for jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser :)

I må undskylde at jeg ikke lige har været aktiv herinde i endnu, men har lige så mange ting der fylder i hovedet for tiden med brylluppet og diverse andre ting.

STORT TILLYKKE til Sebastians-mor :glad og rigtig øv for Minhemmeligeprofil for mens :kram

Her har jeg ikke set skyggen af mens endnu, men min cyklus er også MEGET svingene så det undre mig ikke.

Symptomer har jeg heller ikke det store af, der var en dag hvor mit underliv føltes meget hård, men det gik over igen og sidste onsdag oplevede jeg at der da jeg tørrede mig efter et toiletbesøg var et enkelt dråbe frisk blod på papiret, men mere end det var der ikke. Og som jeg sidder og skriver nu har jeg lidt smerter i venstre side af underlivet og lænden. Men det er alt sammen ting jeg har oplevet før og har aldrig været gravid, så der er nok ikke noget.

Men krydser for at der er andre end Sebastians-mor der kan få en :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mens er på vej og en meget negativ test.. <_<

Øv :( det er da tidligt :( :klap til :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( det er da tidligt :( :klap til :numse

Skulle drikke i weekenden så tog en test.. testen grinte af mig.. skal også først have mens søndag... men har virkelig ondt i underlivet.. så det kommer nok snart..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I følge min ticker forventer jeg mens i morgen, men jeg har endnu ikke set skyggen af brunlig udflåd og synes også, at den murren jeg har haft i underlivet her i weekenden er forsvundet igen.... Har været ved at kigge mine ÆL-test billeder fra min forrige cyklus igennem, da jeg er i tvivl om hvor mange dage, der gik fra ÆL til mens. Jeg mener at min mens dukkede op på 13. dagen efter ÆL, hvis dette gør sig gældende denne gang også, så skal jeg have mens i morgen som min ticker siger... Men det kan vel også være, at jeg først skal have mens onsdag eller torsdag? :unsure jeg er lidt forvirret :unsure

nå ja så har jeg problemer med bumser i ansigtet og på ryggen, måske et tegn på, at mens er på vej???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle drikke i weekenden så tog en test.. testen grinte af mig.. skal også først have mens søndag... men har virkelig ondt i underlivet.. så det kommer nok snart..

Ja så kan jeg godt forstå at du testede... Hvor lange er dine cyklusser???

Jeg tør slet ikke at teste i denne cyklus :( i de forgående cyklusser har jeg testet og fået | hvor mens :numse er dukket op dagen efter <_< så selvom jeg ikke regner med at være gravid, så frygter jeg at få en | , hvorefter mens dukker op <_< så vil jeg hellere spare en test og så bare mens dukker op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør slet ikke at teste i denne cyklus :( i de forrige cyklusser har jeg testet og fået I hvor mens :numse er dukket op dagen efter <_< så selvom jeg ikke regner med at være gravid, så frygter jeg at få en I <_<

den gjorde godt nok også ondt den streg I :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den gjorde godt nok også ondt den streg I :(

Ja det gør nemlig ondt - også selvom man ikke har forventning om at være gravid... Det slår lige hårdt hver gang og det føles som et knytnæveslag i ansiget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør nemlig ondt - også selvom man ikke har forventning om at være gravid... Det slår lige hårdt hver gang og det føles som et knytnæveslag i ansiget :(

Det er da noget mærkeligt noget.. jeg drak mig seriøst virkelig i hegnet.. havde det slag i baghovedet at når jeg ikke er gravid kunne jeg lige så godt drikke igennem og det gjorde jeg.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da noget mærkeligt noget.. jeg drak mig seriøst virkelig i hegnet.. havde det slag i baghovedet at når jeg ikke er gravid kunne jeg lige så godt drikke igennem og det gjorde jeg.. :(

Jeg havde gjort det samme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mens er på vej og en meget negativ test.. <_<

Jeg venter med at give dig :numse indtil din mens er dukket helt op. Så vidt jeg kan læse er den blot på vej. Er det ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser :)

I må undskylde at jeg ikke lige har været aktiv herinde i endnu, men har lige så mange ting der fylder i hovedet for tiden med brylluppet og diverse andre ting.

STORT TILLYKKE til Sebastians-mor :glad og rigtig øv for Minhemmeligeprofil for mens :kram

Her har jeg ikke set skyggen af mens endnu, men min cyklus er også MEGET svingene så det undre mig ikke.

Symptomer har jeg heller ikke det store af, der var en dag hvor mit underliv føltes meget hård, men det gik over igen og sidste onsdag oplevede jeg at der da jeg tørrede mig efter et toiletbesøg var et enkelt dråbe frisk blod på papiret, men mere end det var der ikke. Og som jeg sidder og skriver nu har jeg lidt smerter i venstre side af underlivet og lænden. Men det er alt sammen ting jeg har oplevet før og har aldrig været gravid, så der er nok ikke noget.

Men krydser for at der er andre end Sebastians-mor der kan få en :stork

Krydser stadig fingre for dig. Så længe mens ikke er dukket op, er der håb :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser stadig fingre for dig. Så længe mens ikke er dukket op, er der håb :goodluck

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaauuuv hvor har jeg bare vildt ondt i venstre bryst over det hele. Det føles som sidestik og kan slet ikke bevæge mig uden at sige av. Jeg håber da virkelige det er gode tegn. I går da vi kørte til Legoland blev jeg køresyg, hvilet jeg kun bliver nogle gange og kun hvis jeg sidder på bagsædet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaauuuv hvor har jeg bare vildt ondt i venstre bryst over det hele. Det føles som sidestik og kan slet ikke bevæge mig uden at sige av. Jeg håber da virkelige det er gode tegn. I går da vi kørte til Legoland blev jeg køresyg, hvilet jeg kun bliver nogle gange og kun hvis jeg sidder på bagsædet.

:goodluck Krydser fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter med at give dig :numse indtil din mens er dukket helt op. Så vidt jeg kan læse er den blot på vej. Er det ok?

Ja ja det helt fint.. har jo også først test dag på søndag.. tror bare slet ikke på det grundet min test..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaauuuv hvor har jeg bare vildt ondt i venstre bryst over det hele. Det føles som sidestik og kan slet ikke bevæge mig uden at sige av. Jeg håber da virkelige det er gode tegn. I går da vi kørte til Legoland blev jeg køresyg, hvilet jeg kun bliver nogle gange og kun hvis jeg sidder på bagsædet.

Spændende at se om det betyder :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaauuuv hvor har jeg bare vildt ondt i venstre bryst over det hele. Det føles som sidestik og kan slet ikke bevæge mig uden at sige av. Jeg håber da virkelige det er gode tegn. I går da vi kørte til Legoland blev jeg køresyg, hvilet jeg kun bliver nogle gange og kun hvis jeg sidder på bagsædet.

Krydser for det er gode tegn på :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER