MamatilJ&M

*** TESTHOLD UGE 28 *** (11. - 17. juli)

214 indlæg i dette emne

Testede igen hertil morgen :whistling Og frem kom den samme svage streg som har været der de sidste par dage ... Håbede levede stadig svagt videre ...

Men det er så ovre ... Da jeg var toilet for et øjeblik siden var der blod på papiret, så jeg får nok min mens i løbet af dagen/imorgen :boo

Hvor er jeg bare træt af at jeg lod mig selv håbe, for nu gør det bare SÅ ondt indeni fordi det endnu engang ikke er lykkes os :huug

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til Babyønskes: øv hvor jeg føler med dig, jeg frygter også det værste nu hvor testen i dag var negativ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede igen hertil morgen :whistling Og frem kom den samme svage streg som har været der de sidste par dage ... Håbede levede stadig svagt videre ...

Men det er så ovre ... Da jeg var toilet for et øjeblik siden var der blod på papiret, så jeg får nok min mens i løbet af dagen/imorgen :boo

Hvor er jeg bare træt af at jeg lod mig selv håbe, for nu gør det bare SÅ ondt indeni fordi det endnu engang ikke er lykkes os :huug

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede igen hertil morgen :whistling Og frem kom den samme svage streg som har været der de sidste par dage ... Håbede levede stadig svagt videre ...

Men det er så ovre ... Da jeg var toilet for et øjeblik siden var der blod på papiret, så jeg får nok min mens i løbet af dagen/imorgen :boo

Hvor er jeg bare træt af at jeg lod mig selv håbe, for nu gør det bare SÅ ondt indeni fordi det endnu engang ikke er lykkes os :huug

Det er jeg rigtig ked af at høre :boo :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

:kram2

Tak.

Til Babyønskes: øv hvor jeg føler med dig, jeg frygter også det værste nu hvor testen i dag var negativ

Kan godt forstå du frygter det, men så længe mens ikke er dukket op der jo stadig håb, så der er vel ikke så meget andet end at prøve at teste engang imellem indtil mens dukker op eller du får en positv test :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede igen hertil morgen :whistling Og frem kom den samme svage streg som har været der de sidste par dage ... Håbede levede stadig svagt videre ...

Men det er så ovre ... Da jeg var toilet for et øjeblik siden var der blod på papiret, så jeg får nok min mens i løbet af dagen/imorgen :boo

Hvor er jeg bare træt af at jeg lod mig selv håbe, for nu gør det bare SÅ ondt indeni fordi det endnu engang ikke er lykkes os :huug

:kram2 øv øv forstår til fulde din følelse... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk ingen tegn på mens, så håber stadigvæk lidt i mit stikke sind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 til de uheldige og :goodluck til de der stadig har en chance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber stadig på glade nyheder her i weekenden! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor kan man blive desperat her i ventetiden.... fik kigget på testen i skraldespanden... og nu er der altså en fin skyggestreg på.... så ved sørme ikke om jeg skal teste i morgen eller vente til søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå Sandie så er der kun dig og mig tilbage til at fremtrylle 2 strger - good luck til os begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja indtil videre har der da ikke været det store held ved vores uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det ville være synd at sige. Så synes også det vil være fair hvis vi sidste får positive teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kom til at teste selvom jeg fandt ud af jeg kun havde 2 teste tilbage (mistænker manden min har gemt stavtesten) morgen testen kom der samme svage svage streg som i går. Dog kom den med det samme og ikke først efter mange timer som i går. I dag er jeg på cyklus dag 26 og får altid Bu på dag 25 eller 26. Så er meget spændt på hvad dagen bringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kom til at teste selvom jeg fandt ud af jeg kun havde 2 teste tilbage (mistænker manden min har gemt stavtesten) morgen testen kom der samme svage svage streg som i går. Dog kom den med det samme og ikke først efter mange timer som i går. I dag er jeg på cyklus dag 26 og får altid Bu på dag 25 eller 26. Så er meget spændt på hvad dagen bringer.

Ihh, det er altså stadig spændende, hvad det ender ud med

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lokket manden til at køe nogle stavteste fra Bilka i dag, så må vi se hvad sådan en siger i morgen hvis BU ikke er kommet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det var manden der havde gemt min stav test som jeg mistænkte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det var manden der havde gemt min stav test som jeg mistænkte.

Hehe, det var da ikke pænt gjort :D men hvorfor? Skal den gemmes til sidst eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm endnu et indlæg som blev væk når jeg skriver fra telefonen. Men nej manden gemte bare testen da han er ked af han ikke er med når jeg tester. Og ja jeg tester alene om morgen uden ham for ikke at gøre ham skuffet før den er positiv. Men har fået testen af ham. Tror jeg bruger den i morgen hvis mens ikke er kommet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm endnu et indlæg som blev væk når jeg skriver fra telefonen. Men nej manden gemte bare testen da han er ked af han ikke er med når jeg tester. Og ja jeg tester alene om morgen uden ham for ikke at gøre ham skuffet før den er positiv. Men har fået testen af ham. Tror jeg bruger den i morgen hvis mens ikke er kommet.

Glæder mig til din opdatering imorgen. Håber virkelig den er der for jer.

Så må du teste sammen med manden i morgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ingen flot test i dag, men heller ingen mens eller BU. er virkelig forvirrede for føler mig gravid. Tænker jeg ikke kan teste positi hvis det var en inplantions blødning i tirsdags. Så tager det jo nogle dage endnu før jeg kan teste. Så venter nogle dage nu og ser hvad der sker. Det var forresten en clear blue jeg testede med i dag,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså lidt spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ingen flot test i dag, men heller ingen mens eller BU. er virkelig forvirrede for føler mig gravid. Tænker jeg ikke kan teste positi hvis det var en inplantions blødning i tirsdags. Så tager det jo nogle dage endnu før jeg kan teste. Så venter nogle dage nu og ser hvad der sker. Det var forresten en clear blue jeg testede med i dag,

Spændende! Håber det er fordi du er bare er lidt langsommere til at producere HCG :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så konstatere at jeg haaaader min krop efterhånden! Ved sq snart ikke hvad jeg skal tro <_<

Fredag middag var der jo blod på papiret da jeg var på toilet, så min første tanke var det så kom mens snart (Jeg plejer at pletbløde et døgns tid inden mens starter ordentlig), men resten af fredag og hele dagen i går har der været mindre blod, faktisk har papiret bare været lidt lyserødt når jeg har tørret mig, og de gang jeg var på toilet i nat/morges og indtil nu har der faktisk ikke været noget blod overhovedet :blink

Mens kan jo sagtens nå at vise sit grimme ansigt endnu, men hvis ikke den er kommet i morgen prøver jeg altså lige at teste igen og se hvad der så sker (har ikke testet siden fredag morgen, hvor der også var en MEGET svag streg som kun kunne ses når den vendte rigtigt i lyset).

Er vildt forvirret efterhånden.... :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg givet Tina80 og BabyØnskes :prik og håber den senere kan skiftes ud med :stork om et par dage :)

Og så mangler vi bare at høre fra Sandie. Det bliver spændende at høre hvordan hendes weekend er forløbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER