MamatilJ&M

*** TESTHOLD UGE 28 *** (11. - 17. juli)

214 indlæg i dette emne

Kan sørme godt forstå du er forvirrede babyønskes. Håber du snart får en afklaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg håber sørme godt nok at jeg snart kan få noget svar.... Findes godt nok ikke noget værre end uvished <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det er helt Okay jeg har fået sådan en smiley, håber snart at kunne skifte den ud med en stork.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ingen mens eller bu endnu. Og har stadigvæk en helt anderledes ømhed i brysterne. Og haft mens ligende smerter i mange dage nu, men intet brunt eller sødt på papiret endnu. Men bider tænderne sammen og venter til tirsdag med at teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ingen mens, men testede i fredags og den sagde negativ.. tror bare min cyklus bliver længere og længere.. (som sidst)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ingen mens, men testede i fredags og den sagde negativ.. tror bare min cyklus bliver længere og længere.. (som sidst)

Testede for god orden skyld også i dag.. men stadig bragende negativ.. så en :prik til mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 som er uafklaret i vores testuge. Hold da op. Håber snart I får afklaring og kan komme videre.

Her er mens ovre for nogle dage siden og venter bare på næste mens kommer, så gynækologen har åbent igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens med fuld udrykning :(

Men hva så fik man da den afklaring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens med fuld udrykning :(

Men hva så fik man da den afklaring...

Øv, havde virkelig håbet for jer

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså til dig babyønskes. Håber det lykkes næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens med fuld udrykning :(

Men hva så fik man da den afklaring...

Øv det jeg ked af at høre.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens med fuld udrykning :(

Men hva så fik man da den afklaring...

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens med fuld udrykning :(

Men hva så fik man da den afklaring...

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for krammene, de varmer :kram2

Jamen vi må jo bare op på hesten igen, og håbe på at det snart er vores tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er allerede i gang med en ny omgang :hump ;) manden går MEGET op i det denne gang så vi kan få II til vores bryllupsdag d. 7. august :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er allerede i gang med en ny omgang :hump ;) manden går MEGET op i det denne gang så vi kan få II til vores bryllupsdag d. 7. august :D

Synes din mand er fornuftig :) GO GO GO!!! :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mon ikke denne testuge er den der har trukket længst ud.. <_< Jeg har stadig mens smerter men ikke det mindste tegn på blod endnu.. hader min krop... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sandi. Det samme her. Det gør ondt i brysterne flere gange dagligt, men ingen mens eller bu men heller ingen positiv test. Det er meget frustrende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sandi. Det samme her. Det gør ondt i brysterne flere gange dagligt, men ingen mens eller bu men heller ingen positiv test. Det er meget frustrende

Jeg har overhoved ingenting at mærke ved brysterne.. har lidt kvalme men det skyldes mine piller jeg tager for vægttab.. hvor er det irreterende at gå i uvished.. kan mens ikke bare komme så man kan prøve igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak jeg vil i den grad også ønske at mens kommer nu hvis jeg ikke er gravid. For så kan vi nå at komme i behandling inden til skal til Sjælland i 3 dage. Kan se jeg glemte at skrive i indlægget før at det også murre rigtig meget i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået lov til at teste i morgen inden mig og pigerne tager på ferie hos min mor. Og så må jeg ellers pænt vente med at teste til vi kommer hjem igen søndag. Så det vil jo først blive mandag morgen så. Så kryds lige fingre for jeg får en flot positiv test i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået lov til at teste i morgen inden mig og pigerne tager på ferie hos min mor. Og så må jeg ellers pænt vente med at teste til vi kommer hjem igen søndag. Så det vil jo først blive mandag morgen så. Så kryds lige fingre for jeg får en flot positiv test i morgen.

Håber virkelig på et resultat i morgen. Kan da ikke holde til at skulle vente i spænding så længe :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens update: synes altså jeg kunne se en svag streg på stav testen i dag, men manden kunne ikke se den. Der er ingen mens endnu og må først teste igen når vi kommer hjem fra ferie fra min mor og søster som først er søndag. Øv bøv. Men kan godt forstå manden for han ønsker at være med når testen bliver positiv. Hver eneste cyklus har været på 25- 26 dage og i behandling er den kommet på dag 29. Og jeg er på dag 30 nu. Jeg er ret overbevist at jeg er gravid, men må vente med næste test til om 5-6 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens update: synes altså jeg kunne se en svag streg på stav testen i dag, men manden kunne ikke se den. Der er ingen mens endnu og må først teste igen når vi kommer hjem fra ferie fra min mor og søster som først er søndag. Øv bøv. Men kan godt forstå manden for han ønsker at være med når testen bliver positiv. Hver eneste cyklus har været på 25- 26 dage og i behandling er den kommet på dag 29. Og jeg er på dag 30 nu. Jeg er ret overbevist at jeg er gravid, men må vente med næste test til om 5-6 dage.

Puha det er længe vi skal vente på en opdatering.

Rigtig god ferie :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ingen mens endnu og skal vente 4 dag med at teste endnu. Uhh det er hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER