MamatilJ&M

*** TESTHOLD UGE 28 *** (11. - 17. juli)

214 indlæg i dette emne

Wauw der var du hurtig.. jamen tak og endnu mere held og lykke til dig og de andre :)

Hehe, jeg er bare hurtig :D Eller også bruger jeg for meget tid herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hopper på jer allesammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper på jer allesammen :)

:lolhit får meget forkerte billeder i mit hoved :lolhit

Jeg håber du kan nøjes med at heppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper på jer allesammen :)

:lolhit får meget forkerte billeder i mit hoved :lolhit

Jeg håber du kan nøjes med at heppe ;)

:lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du rykke min testdag til torsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har i andre det? Er der nogen der tror den er hjemme? :)

Jeg har en god fornemmelse denne gang, jeg har så ømme :hophop i nat kunne jeg slet ikke ligge på maven fordi :hophop gjorde så ondt.

Jeg har spændinger i maven. Jeg er en af dem der måler min temperatur om morgenen og den er fortsat høj, selvom den plejer at være på vej nedaf på denne dag i mdr. Den var faktisk lidt højere end normalt idag.

Jeg må krybe til korset og indrømme at jeg igår snydetestede :whistling og der kom en meget svag streg frem, men den kunne næsten klare strak arm testen.

Så jeg prøver igen imorgen og håber på en tydligere streg.

Desværre kommer der en lille bitte smule gammelt blod ud og lidt frisk blod, men jeg håber det ikke betyder noget. Det kan jo være en implantationsblødning.

Jeg krydser for en god testuge for os alle :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du rykke min testdag til torsdag?

Selvfølgelig vil jeg det. Gør det lige med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har i andre det? Er der nogen der tror den er hjemme? :)

Jeg har en god fornemmelse denne gang, jeg har så ømme :hophop i nat kunne jeg slet ikke ligge på maven fordi :hophop gjorde så ondt.

Jeg har spændinger i maven. Jeg er en af dem der måler min temperatur om morgenen og den er fortsat høj, selvom den plejer at være på vej nedaf på denne dag i mdr. Den var faktisk lidt højere end normalt idag.

Jeg må krybe til korset og indrømme at jeg igår snydetestede :whistling og der kom en meget svag streg frem, men den kunne næsten klare strak arm testen.

Så jeg prøver igen imorgen og håber på en tydligere streg.

Desværre kommer der en lille bitte smule gammelt blod ud og lidt frisk blod, men jeg håber det ikke betyder noget. Det kan jo være en implantationsblødning.

Jeg krydser for en god testuge for os alle :loveshower

Ihh, det lyder spændende. Krydser fingre for det kun er en implantationsblødning. Og håber din streg er tydligere imorgen.

Jeg har også planlagt at teste imorgen. For hvis den nu er positiv kan jeg nå at bestille tid til 8 ugers scanning hos gyn i morgen inden de går på 4 ugers scanning. Der står på pregnyl pakken at det tager op til 10 dage at få den ud af kroppen, imorgen er det dag 13, så det må være ude af kroppen.

Jeg tolker kroppen på livet løs. Jeg har også ømme bryster, men det er ikke så slemt mere. Min mave arbejder på livet løs, rumstere og er øm. Så er den hård når man trykker på den og jeg kan næsten ikke trække den, som man gør, mår man f.eks. knapper bukser.

Tilgengæld er jeg blevet voldsom forkølet, så om nogle af symptomerne stammer fra at jeg er halv syg, ved jeg ikke. Nu må vi se.

Og, ja :goodluck til alle jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, det lyder spændende. Krydser fingre for det kun er en implantationsblødning. Og håber din streg er tydligere imorgen.

Jeg har også planlagt at teste imorgen. For hvis den nu er positiv kan jeg nå at bestille tid til 8 ugers scanning hos gyn i morgen inden de går på 4 ugers scanning. Der står på pregnyl pakken at det tager op til 10 dage at få den ud af kroppen, imorgen er det dag 13, så det må være ude af kroppen.

Jeg tolker kroppen på livet løs. Jeg har også ømme bryster, men det er ikke så slemt mere. Min mave arbejder på livet løs, rumstere og er øm. Så er den hård når man trykker på den og jeg kan næsten ikke trække den, som man gør, mår man f.eks. knapper bukser.

Tilgengæld er jeg blevet voldsom forkølet, så om nogle af symptomerne stammer fra at jeg er halv syg, ved jeg ikke. Nu må vi se.

Og, ja :goodluck til alle jer andre :)

Det lyder da heller ikke helt skidt :)

Så vidt jeg ved, skulle ens immunforsvar være nedsat når man er gravid, så vi kan jo håbe det er derfor du er forkølet. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og så har jeg metalsmag i munden. Men tror nu det er fordi jeg har ondt i halsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen symptomer, men jeg tror slet IKKE på, at den er denne gang - med ÆL på dag 12 og :hump på dag 14 er sandsynligheden meget lille... men :goodluck til alle I andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og så har jeg metalsmag i munden. Men tror nu det er fordi jeg har ondt i halsen.

Jeg havde virkelig metal smag i munden da jeg var gravid med Sebastian, det varede til jeg var ca. 4 mdr. henne. Så måske..... :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit

Haha selvfølgelig mente jeg det. Sorry *griner*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg håber for dig Sebasitans-mor ar du er gravid.

Desværre har jeg også kunne teste flot postiv med de der higth sensitive teste fra babyornot og mens kom alligevel,

Men er man gravid så skulle den jo også vise positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo 8-11 dage til testning enndu. Men har haft de vildeste muren i brysterne i dag samt i maven som om noget borede sig fast..... og det er jo 5 dages tid siden nu siden ÆL.... så håber da.

I sidste cyklus led jeg en del af metal smag i munden som jeg plejer at have ved graviditet, men fik desværre mens alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det bliver da rigtig spændende at se, hvor mange :gravid der kan sættes på vores testuge :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen tegn, men regner nu heller ikk med at være gravid.. jeg tester egentlig mere for ikke at ødelægge min cyklus længde ;)

Håber sådan den er der for jer andre :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så Nitzen1987 hvad sagde testen i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg taget en snydetest. Synes at når jeg holder den op i lyset at jeg kan ane hvor streg nr 2 skal være, men det er sikkert ren og skær indbildning. Tager en ny test på søndag, hvis ikke jeg har fået mens inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg taget en snydetest. Synes at når jeg holder den op i lyset at jeg kan ane hvor streg nr 2 skal være, men det er sikkert ren og skær indbildning. Tager en ny test på søndag, hvis ikke jeg har fået mens inden.

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om det gør en forskel at jeg har været oppe at tisse i nat? Er som regel oppe på toilet om natten, men i nat har været ekstrem, måske fordi jeg er sløj. Er det sværre at få en positiv test, hvis man er på wc mange gange i løbet af natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om det gør en forskel at jeg har været oppe at tisse i nat? Er som regel oppe på toilet om natten, men i nat har været ekstrem, måske fordi jeg er sløj. Er det sværre at få en positiv test, hvis man er på wc mange gange i løbet af natten?

Spædende :goodluck

Jeg tror helt sikkert det spiller ind hvor længe der går mellem tisseriet, især når det er så tidligt vi tester. Der er jo en grund til man siger morgenurin og jeg tror det er fordi det skaber mere koncentration af hcg hvis det er tilstede, da man ikke har tisset så meget i løbet af natten.

Jeg selv skulle tisse tidligt idag og tog derfor en test kl. 04.30 den jeg tog i forgårs var det kl. 06.30 og jeg kunne da idag ane en streg, men ikke ligeså tydligt som i onsdags og jeg er ret overbevist om, den havde været tydligere hvis jeg havde ventet til kl. var 06.30. Var bare så pokkers tissetrængende :D

Så jeg tester igen imorgen, hvis ikke jeg har været oppe et hav af gange eller vågner tidligt, ellers venter jeg til testdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om det gør en forskel at jeg har været oppe at tisse i nat? Er som regel oppe på toilet om natten, men i nat har været ekstrem, måske fordi jeg er sløj. Er det sværre at få en positiv test, hvis man er på wc mange gange i løbet af natten?

Nej jeg tror ikke at det gør en forskel medmindre at du har drukket flere liter vand i løbet af natten, da det fortynder urinen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så Nitzen1987 hvad sagde testen i dag?

Jeg skal ikke teste før end på torsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER