MamatilJ&M

*** TESTHOLD UGE 28 *** (11. - 17. juli)

214 indlæg i dette emne

Spædende :goodluck

Jeg tror helt sikkert det spiller ind hvor længe der går mellem tisseriet, især når det er så tidligt vi tester. Der er jo en grund til man siger morgenurin og jeg tror det er fordi det skaber mere koncentration af hcg hvis det er tilstede, da man ikke har tisset så meget i løbet af natten.

Jeg selv skulle tisse tidligt idag og tog derfor en test kl. 04.30 den jeg tog i forgårs var det kl. 06.30 og jeg kunne da idag ane en streg, men ikke ligeså tydligt som i onsdags og jeg er ret overbevist om, den havde været tydligere hvis jeg havde ventet til kl. var 06.30. Var bare så pokkers tissetrængende :D

Så jeg tester igen imorgen, hvis ikke jeg har været oppe et hav af gange eller vågner tidligt, ellers venter jeg til testdag.

Jeg tror altså ikke, at det gør nogen forskel om man har været på toilet om natten medmindre man har drukket meget væske i løbet af natten, da det er det, der styrer hvor koncentreret urinen er... Om man tisser 10 dråber eller en ½ liter fortæller ikke noget om hvor koncentreret urinen er... men I tester jo begge nogle dage for tidligt, så den kan jo sagtens når at komme endnu :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror altså ikke, at det gør nogen forskel om man har været på toilet om natten medmindre man har drukket meget væske i løbet af natten, da det er det, der styrer hvor koncentreret urinen er... Om man tisser 10 dråber eller en ½ liter fortæller ikke noget om hvor koncentreret urinen er... men I tester jo begge nogle dage for tidligt, så den kan jo sagtens når at komme endnu :goodluck

Det er jo ikke til at vide 100 % og vi har hver vores overbevisning og jeg er ret sikker på det har en betydning. ;) :)

Netop fordi vi tester så tidligt tror jeg det har en betydning, da koncentrationen er så lille af hcg niveauet. Jeg tror bestemt ikke det har nogen betydning senere hen måske allerede om et par dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ikke til at vide 100 % og vi har hver vores overbevisning og jeg er ret sikker på det har en betydning. ;) :)

Netop fordi vi tester så tidligt tror jeg det har en betydning, da koncentrationen er så lille af hcg niveauet. Jeg tror bestemt ikke det har nogen betydning senere hen måske allerede om et par dage.

Troede lige jeg skulle blive klogere. Men der er vist ikke andet end at se tiden an. Men tak for alle jeres svar. :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii, dagens test er blevet tydligere :loveshower: :loveshower: Er begyndet at tro på den :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii, dagens test er blevet tydligere :loveshower: :loveshower: Er begyndet at tro på den :loveshower:

Ej, hvor fantastisk. Skal jeg skrive det på listen eller vente lidt endnu?

Jeg kunne heller ikke lade vær med at teste igen idag, og synes stadig jeg kan skimte et eller andet. Men tror det kommer for sent. Jeg tester igen imorgen, for det er der jeg har sagt at jeg gør til manden. Ellers må jeg vist slappe lidt af med det testning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor fantastisk. Skal jeg skrive det på listen eller vente lidt endnu?

Jeg kunne heller ikke lade vær med at teste igen idag, og synes stadig jeg kan skimte et eller andet. Men tror det kommer for sent. Jeg tester igen imorgen, for det er der jeg har sagt at jeg gør til manden. Ellers må jeg vist slappe lidt af med det testning.

Jeg tror godt du må vente lidt, jeg vil gerne lige være forbi dagen hvor jeg skulle ;) have menstruation og se testen blive endnu tydligere.

Det er ihvertfald godt at kunne skimte en streg, så skal den jo bare blive tydligere. :goodluck :goodluck :goodluck

Men ja, det kan godt stresse unødigt at teste så ofte, så hvis det påvirker en for meget er det jo nok godt at vente lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da til at blive en lovende start for vores testuge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I følge min ticker har jeg testdag på tirsdag, men jeg har selv skubbet den til torsdag, da jeg alt for mange gange har prøvet at teste, hvor mens så er dukket op dagen efter og det gider jeg ikke denne gang, så jeg giver lige mens et par ekstra dage til at indfinde sig :) Men hvis denne cyklus minder om forrige cyklus skulle jeg begynde at få brunlig udflåd i morgen eller mandag som indikation på, at mens er på vej....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke de kommer noget brunligt udflåd og du dermed også kan nå at få lov at teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt for dig Sebastians-mor at der er udvikling i stregen for så er du da gravid. Kan vi ikke få et billede af testen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I følge min ticker har jeg testdag på tirsdag, men jeg har selv skubbet den til torsdag, da jeg alt for mange gange har prøvet at teste, hvor mens så er dukket op dagen efter og det gider jeg ikke denne gang, så jeg giver lige mens et par ekstra dage til at indfinde sig :) Men hvis denne cyklus minder om forrige cyklus skulle jeg begynde at få brunlig udflåd i morgen eller mandag som indikation på, at mens er på vej....

Krydser for der ikke kommer brunligt udflåd :)

Ej hvor fedt for dig Sebastians-mor at der er udvikling i stregen for så er du da gravid. Kan vi ikke få et billede af testen.

Ja, det er fedt og lidt mærkeligt, men dejligt. Jeg har desværre ikke noget velfungerende kamera pt. så kan ikke tage et billede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at min mens er på vej, synes at de snurrer noget i underlivet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at min mens er på vej, synes at de snurrer noget i underlivet...

Tror også min er på vej. Øv altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej kom nu piger ikke mens på vores test hold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej kom nu piger ikke mens på vores test hold.

Desværre, brunt udflåd er begyndt her til aften.

Øv øv :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre, brunt udflåd er begyndt her til aften.

Øv øv :huug

Øv øv :kram2 havde lige håbet at den var der for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre, brunt udflåd er begyndt her til aften.

Øv øv :huug

Rigtig øv øv- stort krammer herfra :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at min mens er på vej, synes at de snurrer noget i underlivet...

Tror også min er på vej. Øv altså :(

Neeeeeeeeeeeeeejj!!!!!!!!! :( :( Jeg havde virkelig håbet på den var der for jer :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet med en anden test idag, en af dem der måler fra 25 og den er positiv :loveshower :loveshower :loveshower

Så nu har jeg testet positiv med 2 forskellige slags teste :yay :wee

Jeg har taget min temperatur her til morgen og den er fortsat høj, så der er intet der tyder på mens er på vej :wee

Så jeg vil nu gerne officielt skrives på som gravid :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EjjjjjjjTILYKKEEEEEEE

Hvor er det fedt!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet med en anden test idag, en af dem der måler fra 25 og den er positiv :loveshower :loveshower :loveshower

Så nu har jeg testet positiv med 2 forskellige slags teste :yay :wee

Jeg har taget min temperatur her til morgen og den er fortsat høj, så der er intet der tyder på mens er på vej :wee

Så jeg vil nu gerne officielt skrives på som gravid :loveshower :loveshower

ih tillykke med :gravid :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i ha' :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet med en anden test idag, en af dem der måler fra 25 og den er positiv :loveshower :loveshower :loveshower

Så nu har jeg testet positiv med 2 forskellige slags teste :yay :wee

Jeg har taget min temperatur her til morgen og den er fortsat høj, så der er intet der tyder på mens er på vej :wee

Så jeg vil nu gerne officielt skrives på som gravid :loveshower :loveshower

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står pt. i venteposition... har ikke set skyggen af brunlig eller rødlig udflåd og ved ikke rigtig om jeg har murren i underlivet, for har generelt haft lidt problemer med maven i dag, så jeg ved ikke, om det bare er det jeg kan mærke der rumsterer lidt... manden og jeg :hump i går og tænkte, at det kunne være med til at sætte skub i min mens (sådan var det i hvert fald mens jeg var på p-piller) men det skete ikke... Der var en lille stribe blod, da jeg var på toilet efterfølgende, men jeg tror at det skyldes en rift, som jeg pådrog mig under :hump ;) Men mon ikke jeg ser skyggen af mens, i form af brun udflåd, i dag eller i morgen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står pt. i venteposition... har ikke set skyggen af brunlig eller rødlig udflåd og ved ikke rigtig om jeg har murren i underlivet, for har generelt haft lidt problemer med maven i dag, så jeg ved ikke, om det bare er det jeg kan mærke der rumsterer lidt... manden og jeg :hump i går og tænkte, at det kunne være med til at sætte skub i min mens (sådan var det i hvert fald mens jeg var på p-piller) men det skete ikke... Der var en lille stribe blod, da jeg var på toilet efterfølgende, men jeg tror at det skyldes en rift, som jeg pådrog mig under :hump ;) Men mon ikke jeg ser skyggen af mens, i form af brun udflåd, i dag eller i morgen? :unsure

Jeg krydser for dig :goodluck Jeg håber den er der for jer denne gang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER