MamatilJ&M

*** TESTHOLD UGE 28 *** (11. - 17. juli)

214 indlæg i dette emne

Så er jeg begyndt at bløde rigtigt, så det blev :numse til mig

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enten er min cyklus blevet 23 dage eller også har ægget sat sig fast i dag. Har stadigvæk murren i brysterne. Og lige nu hvor jeg var på toiletet kom der en frisk dråbe blod! Hvad pokker! Sådan starter min mens aldrig aldrig nogensinde. Så kan godt mistænke ægget har sat sig fast. Men det må de næste 2 dage vise.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knus til Anita og spændende med dig Tina :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten er min cyklus blevet 23 dage eller også har ægget sat sig fast i dag. Har stadigvæk murren i brysterne. Og lige nu hvor jeg var på toiletet kom der en frisk dråbe blod! Hvad pokker! Sådan starter min mens aldrig aldrig nogensinde. Så kan godt mistænke ægget har sat sig fast. Men det må de næste 2 dage vise.

Ih hvor spændende :bunny Krydser for at det er fordi ægget har sat sig fast :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet mere af blod på nær den ene dråbe igår da jeg tørrede mig og ej heller noget BU. Og jep testede i dag og der kom en fin skyggestreg lige med det samme, selv manden kan se den. Så vi er virkelig spændte på testen i morgen. Testen i tirsdags var jo helt negativ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet mere af blod på nær den ene dråbe igår da jeg tørrede mig og ej heller noget BU. Og jep testede i dag og der kom en fin skyggestreg lige med det samme, selv manden kan se den. Så vi er virkelig spændte på testen i morgen. Testen i tirsdags var jo helt negativ!

:wee :yay Det er da fantastisk hvis i kan klare det på økomanner :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kunne være vildt fantastisk - vi har også bare holdt lagnerne varme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet mere af blod på nær den ene dråbe igår da jeg tørrede mig og ej heller noget BU. Og jep testede i dag og der kom en fin skyggestreg lige med det samme, selv manden kan se den. Så vi er virkelig spændte på testen i morgen. Testen i tirsdags var jo helt negativ!

Det bliver så spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet mere af blod på nær den ene dråbe igår da jeg tørrede mig og ej heller noget BU. Og jep testede i dag og der kom en fin skyggestreg lige med det samme, selv manden kan se den. Så vi er virkelig spændte på testen i morgen. Testen i tirsdags var jo helt negativ!

Iih det tegner da godt! Krydser fingre for at stregen udvikler sig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke kunnet holde mig fra testene det sidste døgns tid :whistling

Jeg prøvede at lade være med at drikke noget i går eftermiddags og efter 4-5 timer uden væske tog jeg en ny test og den så ud som den om morgenen <_< Så der var ikke meget mere afklaring... Men kunne da så konstatere at det ikke bare var den fra morgenen af der var defekt ....

Nå men nysgerrig er man jo (og dum oveni :lolhit ) så jeg tog en test herfra morgenen af igen. Det blev jeg hellere ikke klogere af desværre, da der også på den kom en MEGET MEGET svag streg, som man godt nok skulle koncentrere sig om at se, men da den var tør ku man næsten se den uden at knibe øjnene sammen ... Altså ... Det er jo noget der tænder håb, men tør sq overhovedet ikke tro på det ... Hader uvished :prik

Men jeg tænker lidt at hvis den er der, så er grunden til at de er så svage nok at det ikke er så længe siden jeg har haft ÆL. Som i kan se i min signatur så er min cyklus MEGET svingene og det er ÆL jo så også og det er kun nogen gange jeg kan mærke den, og har ikke kunnet mærke noget endnu i den her cyklus (altså ÆL).

Så jeg prøver bare at blive ved med at teste engang imellem indtil jeg enten får en helt negativ eller en postiv som jeg ikke er i tvivl om :rolleyes

Her er lige et billede af den test jeg tog i morges:

post-2133-080192100 1310643928_thumb.jpg

Den er meget svært at se på billedet (er lidt nemmere IRL), men der er en tynd, MEGET svag streg II. Har prøvet at tegne en pil der hvor stregen skulle forestille at være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke kunnet holde mig fra testene det sidste døgns tid :whistling

Jeg prøvede at lade være med at drikke noget i går eftermiddags og efter 4-5 timer uden væske tog jeg en ny test og den så ud som den om morgenen <_< Så der var ikke meget mere afklaring... Men kunne da så konstatere at det ikke bare var den fra morgenen af der var defekt ....

Nå men nysgerrig er man jo (og dum oveni :lolhit ) så jeg tog en test herfra morgenen af igen. Det blev jeg hellere ikke klogere af desværre, da der også på den kom en MEGET MEGET svag streg, som man godt nok skulle koncentrere sig om at se, men da den var tør ku man næsten se den uden at knibe øjnene sammen ... Altså ... Det er jo noget der tænder håb, men tør sq overhovedet ikke tro på det ... Hader uvished :prik

Men jeg tænker lidt at hvis den er der, så er grunden til at de er så svage nok at det ikke er så længe siden jeg har haft ÆL. Som i kan se i min signatur så er min cyklus MEGET svingene og det er ÆL jo så også og det er kun nogen gange jeg kan mærke den, og har ikke kunnet mærke noget endnu i den her cyklus (altså ÆL).

Så jeg prøver bare at blive ved med at teste engang imellem indtil jeg enten får en helt negativ eller en postiv som jeg ikke er i tvivl om :rolleyes

Her er lige et billede af den test jeg tog i morges:

post-2133-080192100 1310643928_thumb.jpg

Den er meget svært at se på billedet (er lidt nemmere IRL), men der er en tynd, MEGET svag streg II. Har prøvet at tegne en pil der hvor stregen skulle forestille at være.

Jeg håber den er der for dig.

Jeg kan desværre ikke se stregen, men det er jo nok også memmere i virkeligheden. Med mine første teste, skulle de ihvertfald vende i en bestemt vinkel for at man kunne se at der var en streg.

Jeg krydser og håber for dig at du er blevet gravid. :goodluck :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber den er der for dig.

Jeg kan desværre ikke se stregen, men det er jo nok også memmere i virkeligheden. Med mine første teste, skulle de ihvertfald vende i en bestemt vinkel for at man kunne se at der var en streg.

Jeg krydser og håber for dig at du er blevet gravid. :goodluck :bd :bd :bd

Nej jeg kan godt se den er svær at finde på billede, men den er som sagt lidt mere tydeligt i virkeligheden, men ja der er jo ikke andet for end at vente og teste igen senere :)

Åååh jeg håber godt nok også at den er der .... Synes snart det er vores tur efter 3 års ventetid, men jeg er SÅ bange for at det bare er kroppen eller testene der driller :unsure

Men det hjælper da lidt på humøret at dine også skulle vendes og drejes for at du ku se stregen. :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde lige glemt jeg ikke var hjemme i weekenden... skal man tege en test med i sommerhus når man er sammen med forældre eller skal jeg teste mandag i stedet ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm godt spørgsmål... Jeg ville ikke kunne vente til mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm godt spørgsmål... Jeg ville ikke kunne vente til mandag...

Nu tror jeg den er negativ, men tænk hvis den var positv så vil jeg da have svært ved at skjule det for de gamle... og hvis den er negativ kommer mens jo og så spare jeg en test :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tror jeg den er negativ, men tænk hvis den var positv så vil jeg da have svært ved at skjule det for de gamle... og hvis den er negativ kommer mens jo og så spare jeg en test :P

Hvis du mener den er negativ, er det så ikke bare at vente :P Ej ,jeg ved godt det er svært. Tag en med, så kan du se til om du vil tage den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg kan godt se den er svær at finde på billede, men den er som sagt lidt mere tydeligt i virkeligheden, men ja der er jo ikke andet for end at vente og teste igen senere :)

Åååh jeg håber godt nok også at den er der .... Synes snart det er vores tur efter 3 års ventetid, men jeg er SÅ bange for at det bare er kroppen eller testene der driller :unsure

Men det hjælper da lidt på humøret at dine også skulle vendes og drejes for at du ku se stregen. :tak

Håber godt nok den er der. 3 år, puha det er godt nok længe i har været i gang. Håber virkerlig den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godnat piger. Vi ses i morgen, forhåbentlig lidt mere gravide. Smil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde lige glemt jeg ikke var hjemme i weekenden... skal man tege en test med i sommerhus når man er sammen med forældre eller skal jeg teste mandag i stedet ??

Jeg ville personligt ikke kunne vente, så jeg ville nok tage en med hvis det var mig :whistling

Håber godt nok den er der. 3 år, puha det er godt nok længe i har været i gang. Håber virkerlig den er der :goodluck

Tak, ja det er godt nok lang tid ... Synes det er helt underligt at det er så længe siden vi gik i gang ... Er virkelig kommet til at håbe rigtig meget nu at den er der, så hvis den ikke er går jeg vist helt i brædderne denne gang. Højt at flyve, dybt at falde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du mener den er negativ, er det så ikke bare at vente :P Ej ,jeg ved godt det er svært. Tag en med, så kan du se til om du vil tage den.

Det stemmer jeg også for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu går jeg snart på weekend uden forbindelse.. tøser jeg håber virkelig den er der for jer at jeg kan komme ind søndag og læse positive updates.. :goodluck

Mig selv, jeg tager ingen teste med, de rigtige mens smerter er i den grad meldt sig, dem der kommer 1-2 dage før mens.. så løbet er også kørt her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina har du testet i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens endnu Ej heller Bu. Men testen var negativ i dag. Så venter med at teste til søndag. Håber virkelig den stadigvæk er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens endnu Ej heller Bu. Men testen var negativ i dag. Så venter med at teste til søndag. Håber virkelig den stadigvæk er der.

Fingrene er fortsat krydset herfra :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede igen hertil morgen :whistling Og frem kom den samme svage streg som har været der de sidste par dage ... Håbede levede stadig svagt videre ...

Men det er så ovre ... Da jeg var toilet for et øjeblik siden var der blod på papiret, så jeg får nok min mens i løbet af dagen/imorgen :boo

Hvor er jeg bare træt af at jeg lod mig selv håbe, for nu gør det bare SÅ ondt indeni fordi det endnu engang ikke er lykkes os :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER