MamatilJ&M

*** TESTHOLD UGE 28 *** (11. - 17. juli)

214 indlæg i dette emne

Så nåede jeg dagen før dagen jeg forventer mens I dag er jeg på dag 24 i min cyklus, og selvom jeg ikke forventer at være blevet gravid i denne cyklus, så er jeg spændt på om forstadierne til mens dukker op i løbet af dagen - har endnu ingen brunlig udflåd eller menssmerter, men af en eller anden grund har jeg en mistanke om, at min cyklus er lidt længere denne gang end min forrige cyklus, der var på 24 dage... så måske jeg egentlig først forventer min mens torsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så nåede jeg dagen før dagen jeg forventer mens I dag er jeg på dag 24 i min cyklus, og selvom jeg ikke forventer at være blevet gravid i denne cyklus, så er jeg spændt på om forstadierne til mens dukker op i løbet af dagen - har endnu ingen brunlig udflåd eller menssmerter, men af en eller anden grund har jeg en mistanke om, at min cyklus er lidt længere denne gang end min forrige cyklus, der var på 24 dage... så måske jeg egentlig først forventer min mens torsdag...

Åhh denne ulidelige vente tid, godt vi ikk først har test uge i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh denne ulidelige vente tid, godt vi ikk først har test uge i næste uge.

Ja den er godt nok ulidelig :( også selvom man ikke forventer at være gravid, for muligheden er der jo altid indtil mens dukker op....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi manden tvinger mig til at teste nu nu nu nu nu.

Men har sagt det tidligst bliver fredag.

Puha det bliver lange dage til fredag når han tigger og ber hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi manden tvinger mig til at teste nu nu nu nu nu.

Men har sagt det tidligst bliver fredag.

Puha det bliver lange dage til fredag når han tigger og ber hele tiden.

Jeg er altså med din mand :whistling :whistling KOOOOM NUUUU :goodluck :goodluck :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare ikke få noget ud af at teste i dag da jeg kun er på dag 22. Så må pænt vente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare ikke få noget ud af at teste i dag da jeg kun er på dag 22. Så må pænt vente

Øv for den. Ja, så er det nok bedre at give det et par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare ikke få noget ud af at teste i dag da jeg kun er på dag 22. Så må pænt vente

Man ved aldrig, det var denne dag jeg testede positiv første gang ;) Lokke lokke lokke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker. Når både I lokker og manden siger jeg godt må købe flere teste hvis jeg prøver en test i dag. Ihh hvad skal jeg dog gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre at løbet er kørt :( Da jeg var på toilettet for et par timer siden, var der en ulækker brun plamage i mit trusseindlæg :( der var dog ikke noget på papiret, da jeg tørrede mig, men mon ikke, at det dukker op som decideret brunlig udflåd i morgen for efterfølgende at blive rigtig menstruation torsdag... Øv øv øv... selvom at jeg ikke havde sat næsen op efter at være blevet gravid i denne cyklus, så er jeg bare så ked af det lige nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klar du bliver skuffede og ked af det, det bliver jeg hver måned uanset hvad.

Og tror også det er vigtigt at anderkende sine følelser for at gøre klar til næste cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klar du bliver skuffede og ked af det, det bliver jeg hver måned uanset hvad.

Og tror også det er vigtigt at anderkende sine følelser for at gøre klar til næste cyklus.

Er fuldstændig enig I hvad du siger. Synes også det hjælper at tage en ordentlig tudetur, for at tage det værste af skuffelsen, så er man klar til at komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre at løbet er kørt :( Da jeg var på toilettet for et par timer siden, var der en ulækker brun plamage i mit trusseindlæg :( der var dog ikke noget på papiret, da jeg tørrede mig, men mon ikke, at det dukker op som decideret brunlig udflåd i morgen for efterfølgende at blive rigtig menstruation torsdag... Øv øv øv... selvom at jeg ikke havde sat næsen op efter at være blevet gravid i denne cyklus, så er jeg bare så ked af det lige nu :boo

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre at løbet er kørt :( Da jeg var på toilettet for et par timer siden, var der en ulækker brun plamage i mit trusseindlæg :( der var dog ikke noget på papiret, da jeg tørrede mig, men mon ikke, at det dukker op som decideret brunlig udflåd i morgen for efterfølgende at blive rigtig menstruation torsdag... Øv øv øv... selvom at jeg ikke havde sat næsen op efter at være blevet gravid i denne cyklus, så er jeg bare så ked af det lige nu :boo

Kan godt forstå du er skuffet :kram2

Selom man ikke regner med noget, så er håbet der jo.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også ømme bryster i dag dog ikke så voldsomt som i går. Men de er i denne cyklus ømme andet sted og anderledes end alle de andre gang. Normalt har jeg lidt murren i siden af brystet og det er i inder siden. Denne gang sidder ømheden foran og i ydersiden på brystet. Måske tester jeg igen i morgen men ved ikke rigtig endnu, for testen i går var negativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har her til morgen testet og hvor jeg dog hader mig selv nu! :klap For havde fuldt ud regnet med at den var negativ, men nej nej der var en MEGET MEGET svag teststreg! Altså så svag at jeg til at starte med kun kunne se den når jeg vendte den på den rigtige måde i lyset, dog blevet en lille bitte smule tydeligere efterfølgende, men først efter de 10 min så det gælder jo ikke :prik

Jeg prøver at teste igen i morgen, men jeg tør overhovedet ikke håbe på noget som helst for har oplevet sådan en meget svag streg på den her slags test før uden at være gravid, så der er ikke andet for end at prøve at teste igen og så håbe på et mere klart svar - Regner dog med at svaret bliver negativ.

Iiih altså hvorfor kan en test ikke bare være helt og aldeles negativ eller så positiv at man ikke kan være i tvivl :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man burde opfinde sådan nogle teste. Men jeg synes da det lyder lovende den blev med lidt farve i efter 10 min. Det er ikke sikkert der er sket en forandring til i morgen. Men håber det for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har her til morgen testet og hvor jeg dog hader mig selv nu! :klap For havde fuldt ud regnet med at den var negativ, men nej nej der var en MEGET MEGET svag teststreg! Altså så svag at jeg til at starte med kun kunne se den når jeg vendte den på den rigtige måde i lyset, dog blevet en lille bitte smule tydeligere efterfølgende, men først efter de 10 min så det gælder jo ikke :prik

Jeg prøver at teste igen i morgen, men jeg tør overhovedet ikke håbe på noget som helst for har oplevet sådan en meget svag streg på den her slags test før uden at være gravid, så der er ikke andet for end at prøve at teste igen og så håbe på et mere klart svar - Regner dog med at svaret bliver negativ.

Iiih altså hvorfor kan en test ikke bare være helt og aldeles negativ eller så positiv at man ikke kan være i tvivl :huug

Ååååh nu der lang tid til i morgen.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har her til morgen testet og hvor jeg dog hader mig selv nu! :klap For havde fuldt ud regnet med at den var negativ, men nej nej der var en MEGET MEGET svag teststreg! Altså så svag at jeg til at starte med kun kunne se den når jeg vendte den på den rigtige måde i lyset, dog blevet en lille bitte smule tydeligere efterfølgende, men først efter de 10 min så det gælder jo ikke :prik

Jeg prøver at teste igen i morgen, men jeg tør overhovedet ikke håbe på noget som helst for har oplevet sådan en meget svag streg på den her slags test før uden at være gravid, så der er ikke andet for end at prøve at teste igen og så håbe på et mere klart svar - Regner dog med at svaret bliver negativ.

Iiih altså hvorfor kan en test ikke bare være helt og aldeles negativ eller så positiv at man ikke kan være i tvivl :huug

Uh, det lyder spændende. Glæder mig til opdatering imorgen og håber, stregen er blvet mere positiv. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør som sagt ikke håbe på noget selv da jeg har prøvet at få sådan nogle tests før og ikke var gravid. Men man kan da ikke lade være med at håbe lidt alligevel :whistling

Synes godt nok der er længe til i morgen ja. Men på den anden side vil jeg godt trække tiden ud, for så længe jeg ikke har fået klart svar er der jo lidt håb endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende Tina80 og BabyØnskes.

Det lyder da lovende med stregen også selv om den skal vende og drejes for at se om den er der. Sådan var det også for mig i starten.

Jeg krydser for den er hjemme for jer begge 2.

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg begyndt at bløde rigtigt, så det blev :numse til mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg begyndt at bløde rigtigt, så det blev :numse til mig

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg begyndt at bløde rigtigt, så det blev :numse til mig

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg begyndt at bløde rigtigt, så det blev :numse til mig

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER